Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00368802/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont łazienek w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego
w Bydgoszczy oraz w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dr. Emila Warmińskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.bydgoszcz@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont łazienek w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowegow Bydgoszczy oraz w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a8ec78c-cd8a-45cd-96dd-ddeece8c7f09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00454002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111248/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont łazienek w budynku III US w Bydgoszczy i II US Toruń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368802
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0401-ILZ.260.2.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont łazienek w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy przy ul. Rejtana 54.5.3.) Główny kod CPV: 45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 513376,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont łazienek w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu przy ul. Mazowieckiej 634.5.3.) Główny kod CPV: 45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 74420,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1297577,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 660000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDF Wichrowski Dariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8931307288
7.3.4) Miejscowość: Wichowo 31A
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 659996,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDF Wichrowski Dariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8931307288
7.3.4) Miejscowość: Wichowo 31A
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149998,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- część I: 659 996,70 zł (w tym: 330 000,00 zł - zamówienie podstawowe;
329 996,70 zł- prawo opcji);
- część II: 149 998,50 zł (w tym: 89 999,10 zł-zamówienie podstawowe;
59 999,40 zł - prawo opcji)
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Okresowe usługi konserwacji i naprawy dynamicznego zasilacza UPS UBDT+ z silnikiem diesla w RCI Bydgoszcz w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy
- Dostawy sukcesywne ryb i śledzi
- Dostawa macierzy dyskowych do realizacji zadań związanych z ochroną ludności i obroną cywilną
- Dostawa podzespołów elektrycznych i elektronicznych w ramach realizacji projektu "Nowoczesny inżynier dla branż kluczowych"
- Dostawa głośników do realizacji zadań związanych z ochroną ludności i obroną cywilną
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH W BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PARCZEWIE
- Prace związane z zagospodarowaniem terenu nieruchomości przy ul. Stawki 27 w Warszawie
- Poprawa dostępności architektonicznej Biur Powiatowych ARiMR Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego z siedzibami w Stargardzie i Szczecinku dla osób ze szczególnymi potrzebami
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





