Og³oszenie z dnia 2022-11-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00401772/01 - Og³oszenie z dnia 2022-10-20
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach oraz jednostek podleg³ych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021240
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sandomierska 105
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-324
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ias.kielce@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swietokrzyskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c898c738-4bb6-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach oraz jednostek podleg³ych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c898c738-4bb6-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00453964
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00084977/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Zakup i dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach oraz jednostek podleg³ych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00401772/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2601-ILZ.260.13.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i monta¿ mebli biurowych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 201921,27 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa foteli obrotowych i krzese³ biurowych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39111100-4 - Siedziska obrotowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzes³a
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 51844,50 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa foteli i krzese³ gabinetowych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzes³a
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9000,15 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 183196,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 486821,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183196,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH Waldii Saternus Waldemar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150014709
7.3.3) Ulica: Stacyjna 13
7.3.4) Miejscowo¶æ: Korwinów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-263
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 236135,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-10Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 60725,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 170684,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60725,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIÊBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓ£ "CEZAS" SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292371514
7.3.3) Ulica: ul. Peryferyjna 12
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-562
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓ£ "CEZAS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 78636,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-10Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8733,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 28905,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8733,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezas - Glob Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510196511
7.3.3) Ulica: ¯elazna 2
7.3.4) Miejscowo¶æ: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-419
7.3.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8733 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-10INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku stra¿nicy w Grotnikach Du¿ych
- Ekspertyza dendrologiczna i projekt prac konserwatorskich dla drzew wchodz±cych w sk³ad Alei Dojazdowej, rosn±cych wzd³u¿ DW742 w m. Dobromierz gm. Kluczewsko
- Zakup i dostawa rurek tracheostomijnych dla ¦wiêtokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Transport autokarowy studentów Instytutu Geografii ADP.2301.53.2025
- Obs³uga techniczna oraz serwis urz±dzeñ d¼wigowych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup i dostawa wszechstronnego aparatu ultrasonograficznego w tym Doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcj± badania jamy brzusznej, z 3 sondami oraz videoprinterem dla potrzeb POZ.
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKO£A 3
- Odbudowa budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Fili± w Przy³êku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastruktur± towarzysz±c± - dostawa i monta¿ wyposa¿enia.
- Zakup wyposa¿enia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Paw³a II w Rz±¶ni
- Utworzenie dodatkowych miejsc w ¯³obku Gminnym w Dydni, 36-204 Dydnia 212
- Zakup i monta¿ pierwszego wyposa¿enia do Klubu Malucha w Radogoszczy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie Klubu Malucha na 20 miejsc opieki w Radogoszczy, Radogoszcz 61b"
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
wiêcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.