Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00428921/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
- 2025/BZP 00434741/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu dostawczego do 3,5 t dla Gminy Tomice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51
1.5.2.) Miejscowość: Tomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: (33) 823 35 98
1.5.8.) Numer faksu: (33) 823 35 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,210292,0147c9c0f77972ad647cea3643d33b4a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa samochodu dostawczego do 3,5 t dla Gminy Tomice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86f6a729-fc7d-46ae-b579-412053f68260
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051713/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa samochodu dostawczego do 3,5 t dla Gminy Tomice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428921
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.18.2025.PP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174225,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest „Zakup i dostawa samochodu dostawczego do 3,5 t dla Gminy Tomice”, dalej jako „zadanie” lub zamiennie „zamówienie”.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia, dalej jako “OPZ”, oraz w Rozdziale III do SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy, dalej jako „PPU ”.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego samochodu dostawczego o DMC do 3,5 t wraz zabudową typu wywrotka dla Gminy Tomice, dalej jako „samochód” lub zamiennie „pojazd” lub „sprzęt”, spełniającego minimalne wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone w Załączniku nr 1 do OPZ.
4. Samochód będący przedmiotem zamówienia wraz z zabudową, musi być fabrycznie nowy - rok produkcji: 2024 - 2025, nieuszkodzony, nieregenerowany, nieobciążony prawami osób lub podmiotów trzecich, wolny od wad konstrukcyjnych i wykonawczych oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta.
5. Pojazd w dniu przekazania go Zamawiającemu (dniu dostawy - odbioru) musi być kompletny i gotowy do użycia. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.), dalej jako „ustawą p.o.r.d.”
6. Wykonawca zobowiązany jest w terminie co najmniej 5 dni roboczych od daty ustalonej na wydanie (odbiór) przedmiotu zamówienia, do przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą p.o.r.d.
7. Zamawiający zobowiązuje się do zarejestrowania pojazdu oraz jego ubezpieczenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Koszty rejestracji pojazdu i ubezpieczenia leżą po stronie Zamawiającego.
8. W ramach procedury wydania pojazdu Zamawiającemu Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla co najmniej 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i bieżącej eksploatacji sprzętu oraz zasad bezpieczeństwa podczas jego użytkowania. Z czynności wydania pojazdu Zmawiającemu sporządzony zostanie końcowy protokół zdawczo - odbiorczy przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty, które podlegały odrzuceniu odpowiednio na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp , tj. Wykonawca złożył ofertę niezgodną z warunkami zamówienia- nie załączył formularza oferty oraz art. 226 ust. 1 pkt 3), tj. Wykonawca złożył ofertę niezgodną z przepisami ustawy- oferta złożona została jako skan dokumentu i nie została opatrzona właściwym podpisem elektronicznym zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu dostawczego z zabudową specjalistyczną przeznaczonego do interwencji z udziałem dzikich zwierząt dla Ośrodka Rehabilitacji Dzikich Zwierząt w Schronisku dla Zwierząt w Łodzi
- Dostawa samochodu
- "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Siedliskach" - dostawa sprzętu
- Dostawa ciągnika siodłowego z napędem 4x2 do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- "Zakup samochodu dostawczego do przewozu sprzętu i materiałów do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego (hakowiec) w ramach inwestycji pod nazwą: "Kompleksowa modernizacja i doposażenie GPSZOK w Podegrodziu" cz. 1 Zakup i dostawa ciągnika rolniczego, ładowac ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





