Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00348512/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
- 2025/BZP 00361424/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli biurowych dla IAS w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/222762/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli biurowych dla IAS w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e47d236f-dc84-4bb0-b2ac-efa17e3304da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054893/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Meble biurowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00348512
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/37/2025/D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest zakup z dostawą w tym transportem z wniesieniem, montażem i ustawieniem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego wyposażenia meblowego w postaci:
a) biurek prostokątnych z panelem dolnym,
b) kontenerów mobilnych,
c) szaf aktowych,
d) wieszaków ubraniowych ściennych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj i zakres praz objętych zamówieniem oraz wymagania
dot. dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określają:
2.1. opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do wzoru umowy;
2.2. wzór umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Gwarancja:
Wykonawca udzieli gwarancji minimum 24 miesięcznej gwarancji za wady i uszkodzenia przedmiotu umowy, (w tym uszkodzenia podczas transportu w trakcie wykonywania dostaw) od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, dalej zwana „gwarancją na wykonany przedmiot zamówienia”.
Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 34 miesięcy lub więcej. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział 16 SWZ.
4 .Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie stanowi kompleksową dostawę, której z przyczyn technicznych oraz organizacyjnych nie ma możliwości podzielenia na odrębne części. Wykonawca realizujący przedmiot
zamówienia winien zagwarantować kompleksowe dostarczenie i montaż mebli biurowych w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia jest jednorodny i wykonanie zamówienia przez jednego wykonawcę pozwoli również na uzyskanie korzystniejszych ofert. Podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami organizacyjnymi, nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia oraz spowodowałby istotne problemy logistyczne związane ze skoordynowaniem realizacji tożsamego zamówienia przez wielu wykonawców w tym samym czasie i miejscu. Brak
podziału zamówienia nie wpłynie na krąg wykonawców uczestniczących w postępowaniu, a pozwoli Zamawiającemu na uzyskanie korzystniejszych ofert. Takie rozwiązanie nie ogranicza konkurencji i gwarantuje Zamawiającemu uzyskanie najlepszych efektów zamówienia oraz najlepszą jakość dostaw w ramach środków, które Zamawiający może przeznaczyć na ich realizację.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 547587,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 781671,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 547587,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Kielecka Fabryka Mebli PAWEŁ WIŚNICKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261346954
7.3.3) Ulica: Chodakowska 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-826
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 547587 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) wartość brutto zamówienia podstawowego: 365 058,00 zł;
2) wartość brutto zamówienia objętego prawem opcji: 182 529,00 zł.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowanie opracowania zawierającego wytyczne opisujące ocenę dozorową, dotyczącą uwzględnienia czynnika ludzkiego w projekcie elektrowni jądrowej
- Prace na ciekach Nadzoru Wodnego Rybnik z podziałem na części - usuwanie szkód powodziowych
- Dostawa mieszadła hematologicznego.
- Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
- Najem 2 serwerów oraz macierzy dyskowej wraz z usługą instalacji i wdrożenia.
- Wykonanie ekspertyzy technicznej dotyczącej bezpieczeństwa pożarowego oraz wielobranżowego projektu budowlanego (...) dla Internatu przy ul. Elbląskiej 8 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu "Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027."
- Dostawa mebli i krzeseł na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie oraz Delegatur
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu" w zakresie wyposażenia meblowego
- "Dostawa pierwszego wyposażenia pawilonu zakwaterowania osadzonych oraz dostawa wraz z montażem zabudowy meblowej do 20 pomieszczeń administracyjnych na terenie Aresztu Śledczego w Łodzi"
- Poprawa warunków prowadzenia działalności kulturalnej Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice w Piotrowicach, Część nr 2: Wyposażenie w meble
- Dostawa wyposażenia dla zadania "Przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.