Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00397440/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA PRZYGOTOWANIU I WYDANIU POSIŁKÓW WRAZ Z NAJMEM POMIESZCZEŃ KUCHNI DLA OKREŚLONYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH MIASTA SZCZECINEK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W SZCZECINKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320938490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1-go Maja 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 943429920
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kcuw.szczecinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kcuw.szczecinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ab00310-522d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Przedmiotem działalności KCUW jest obsługa finansową, rachunkową, prawną oraz administracyjno-organizacyjna dla wybranych jednostek organizacyjnych Miasta Szczecinek
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA PRZYGOTOWANIU I WYDANIU POSIŁKÓW WRAZ Z NAJMEM POMIESZCZEŃ KUCHNI DLA OKREŚLONYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH MIASTA SZCZECINEK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ab00310-522d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00394885/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA PRZYGOTOWANIU I WYDANIU POSIŁKÓW WRAZ Z NAJMEM POMIESZCZEŃ KUCHNI DLA OKREŚLONYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH MIASTA SZCZECINEK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397440
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DFK.26.1.2023.PS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydaniu posiłków wraz z najmem pomieszczeń kuchni w Szkole Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Szczecinku. Forma posiłków: zupa, II danie, kompot . Maksymalne dzienne zapotrzebowanie na posiłki wynosi 30 obiadów dziennie. Posiłki muszą być wydawane przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku (okres realizacji zamówienia nie obejmuje wakacji, ferii oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 20115 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydaniu posiłków wraz z najmem pomieszczeń kuchni w Szkole Podstawowej nr 4 im. im. Armii Krajowej w Szczecinku.Forma posiłków: zupa, II danie, kompot . Maksymalne dzienne zapotrzebowanie na posiłki wynosi 40 obiadów dziennie. Posiłki muszą być wydawane przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku (okres realizacji zamówienia nie obejmuje wakacji, ferii oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 10157,4 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydaniu posiłków wraz z najmem pomieszczeń kuchni w Szkole Podstawowej nr 5 im. Jana III Sobieskiego w SzczecinkuForma posiłków: zupa, II danie, kompot . Maksymalne dzienne zapotrzebowanie na posiłki wynosi 80 obiadów dziennie. Posiłki muszą być wydawane przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku (okres realizacji zamówienia nie obejmuje wakacji, ferii oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 10995,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydaniu posiłków wraz z najmem pomieszczeń kuchni w Szkole Podstawowej nr 6 im. Zdobywców Wału Pomorskiego w Szczecinku. Forma posiłków: zupa, II danie, kompot . Maksymalne dzienne zapotrzebowanie na posiłki wynosi 136 obiadów dziennie. Posiłki muszą być wydawane przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku (okres realizacji zamówienia nie obejmuje wakacji, ferii oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 11340 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1599,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1599 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1599 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stołówka Jerzy Kościelak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731334345
7.3.3) Ulica: ul. Jasna 2
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14391,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-02 do 2024-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1722 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1722 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1722 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stołówka Jerzy Kościelak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731334345
7.3.3) Ulica: ul. Jasna 2
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15498 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-02 do 2024-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1845 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1845 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stołówka Jerzy Kościelak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731334345
7.3.3) Ulica: ul. Jasna 2
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16605,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-02 do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Szczecinek do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 w formie biletów miesięcznych
- Dostawa dwóch busów dla jednostek organizacyjnych Powiatu Szczecineckiego.
- WYKONANIE IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W SZCZECINKU UL. JASNA 3
- Poprawa jakości życia mieszkańców terenów wiejskich poprzez modernizację świetlicy wiejskiej w Wierzchowie
- Dostosowanie bloku operacyjnego do obecnych standardów oraz przebudowa części oddziału chirurgii ogólnej i onkologicznej szpitala powiatowego w Szczecinku.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług cateringowych dla szkół podstawowych w Ogardach, Tucznie i Bobrówku"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby prawidłowej realizacji projektu pn.: Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- "Usługa wyżywienia (catering) dla dzieci, uczęszczających do Przedszkola w Smykowie, Punktu Przedszkolnego w Miedzierzy oraz Klubu dziecięcego SMYKI w Królewcu"
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Toruniu w okresie od dnia 9 września 2024 r. do 26 czerwca 2025 r.
- Świadczenie usług żywienia zbiorowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książenicach
- Świadczenie usług żywienia zbiorowego w Szkole Podstawowej w Izdebnie Kościelnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.