eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 5 sztuk mobilnych agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i obrony Cywilnej (OLiOC) (...) z podziałem na 3 części:



Ogłoszenie z dnia 2025-10-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 5 sztuk mobilnych agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i obrony Cywilnej (OLiOC) (...) z podziałem na 3 części:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 815 41 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 5 sztuk mobilnych agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i obrony Cywilnej (OLiOC) (...) z podziałem na 3 części:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9d507e1-4e0f-4b45-8b03-0e56d77cc5cc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings
Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Szczegółowe informacje zawiera rozdział VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawiera rozdział XVIII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawiera rozdział XVIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.1.21.2025.MZI

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa.

Opis dot. części 1 zamówienia pn. „Zakup i dostawa 2 sztuk mobilnych agregatów prądotwórczych o mocy 2,5 - 3,5 kW”.

Dostawa obejmuje przetransportowanie wraz z rozładunkiem sprzętu na koszt, ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy do miejsc wskazanych po wcześniejszym uzgodnieniu przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia sprzętu i osób do rozładunku we wskazanym miejscu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dot. cz. 1 zamówienia) stanowiący zał. nr 3 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący: zał. nr 6 do SWZ (dot. części 1 zamówienia).

Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.

W ramach przedmiotu zamówienia należy (dot. części 1 zamówienia):
1. wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania dostawy przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
2. Dokonać na własny koszty podłączenia, uruchomienia, montażu, instalacji, kalibracji przedmiotu zamówienia tak, aby był gotowy do użytkowania;

Opis przedmiotu zamówienia (dot. części 1 zamówienia):
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych.
1) Wszelkie ewentualne zapisy zawarte w SWZ wraz z załącznikami, wskazujące np. na typ, znaki towarowe normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”. Oznacza to, że zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, wskazaniom tym towarzyszy sformułowanie „lub równoważne”. Ewentualne nazwy własne są jedynie przykładowe, nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
2) Zamawiający informuje, że tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający informuje, że tam, gdzie opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Ewentualne użycie nazwy producenta ma wyłącznie charakter przykładowy i ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania.
5) Wykonawca, który posługuje się równoważnymi certyfikatami lub normami musi je załączyć do oferty. Przez certyfikat lub normę równoważną Zamawiający rozumie certyfikat lub normę analogiczną co do zakresu z certyfikatami lub normami wskazanymi z nazwy, który potwierdza spełnianie certyfikacji lub normy charakteryzującej się cechami właściwymi dla certyfikacji lub normy wymienionej przez Zamawiającego, wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do certyfikacji (jeśli dotyczy).
6) Wykonawca, oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ wraz z załącznikami, jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, określonych przez Zamawiającego w SWZ z załącznikami, jako parametry równoważności.
7) Rozwiązanie równoważne określa system o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym lub funkcjonalnym wskazanym, jako przykład, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
8) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takim przypadku ewentualne wskazane odniesienia do norm ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”.
9) Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP, należy do Wykonawcy.

Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części 1 zamówienia). Warunki gwarancji określone zostały w §3 projektu umowy stanowiący: zał. nr 6 do SWZ (dot. części 1 zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1) Cena - 60%;
2) Okres gwarancji - 40%.

Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryterium:
a) Kryterium Cena (C)- dot. części 1 zamówienia:
C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)

Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

b) Kryterium Gwarancja (G) – dot. części 1 zamówienia:
Minimalny obowiązkowy okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące i nie jest dodatkowo punktowany. Punkty przyznawane za kryterium Gwarancja będą liczone wg następujących zasad:
24 mc. gwarancji – 0 pkt.
36 mc. gwarancji – 20 pkt.
48 mc. gwarancji – 40 pkt
W przypadku w którym z dokumentów gwarancyjnych dla przedmiotu zamówienia wynika, że gwarancja producenta jest wyższa od maksymalnej i zaoferowanej przez Wykonawcę, obowiązuje jako dodatkowy okres gwarancji wynikający z tych dokumentów (dokumentów gwarancyjnych np. producenta czy dystrybutora). Gwarantem jest Wykonawca, który oferuje określone kryterium na całość wyposażenia.
Zasady wyboru oferty i udzielenia zamówienia – dot. części 1 zamówienia:
Oferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia należy podać w miesiącach, zgodnie z podanymi zasadami przez Zamawiającego. Zaoferowanie gwarancji poniżej minimalnych gwarancji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (poniżej 24 miesięcy) spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią specyfikacji warunków zamówienia i minimalnymi wymaganiami. Zaoferowanie gwarancji powyżej okresów wskazanych powyżej (48 miesięcy) nie spowoduje przyznania dodatkowych punktów. Okres oferowanej gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Za podanie okresu powyżej 24 miesięcy i mniej niż 36 miesięcy Zamawiający przyzna punkty jak za 24 miesiące. Za podanie okresu powyżej 36 miesięcy i mniej niż 48 miesięcy Zamawiający przyzna punkty jak za 36 miesięcy.

c) Zasady wyboru oferty i udzielenia zamówienia- dot. części 1 zamówienia :
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według poniższego wzoru:

Obliczenie najkorzystniejszej oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów: P = C + G.
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia – 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa.

Opis dot. części 2 zamówienia pn. „. Zakup i dostawa 2 sztuk mobilnych agregatów prądotwórczych o mocy 10-12 kW”.

Dostawa obejmuje przetransportowanie wraz z rozładunkiem sprzętu na koszt, ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy do miejsc wskazanych po wcześniejszym uzgodnieniu przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia sprzętu i osób do rozładunku we wskazanym miejscu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dot. cz. 2 zamówienia) stanowiący zał. nr 3 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący: zał. nr 6 do SWZ (dot. części 2 zamówienia).

Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.

W ramach przedmiotu zamówienia należy (dot. części 2 zamówienia):
1. wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania dostawy przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
2. Dokonać na własny koszty podłączenia, uruchomienia, montażu, instalacji, kalibracji przedmiotu zamówienia tak, aby był gotowy do użytkowania;

Opis przedmiotu zamówienia (dot. części 2 zamówienia):
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych.
1) Wszelkie ewentualne zapisy zawarte w SWZ wraz z załącznikami, wskazujące np. na typ, znaki towarowe normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”. Oznacza to, że zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, wskazaniom tym towarzyszy sformułowanie „lub równoważne”. Ewentualne nazwy własne są jedynie przykładowe, nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
2) Zamawiający informuje, że tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający informuje, że tam, gdzie opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Ewentualne użycie nazwy producenta ma wyłącznie charakter przykładowy i ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania.
5) Wykonawca, który posługuje się równoważnymi certyfikatami lub normami musi je załączyć do oferty. Przez certyfikat lub normę równoważną Zamawiający rozumie certyfikat lub normę analogiczną co do zakresu z certyfikatami lub normami wskazanymi z nazwy, który potwierdza spełnianie certyfikacji lub normy charakteryzującej się cechami właściwymi dla certyfikacji lub normy wymienionej przez Zamawiającego, wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do certyfikacji (jeśli dotyczy).
6) Wykonawca, oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ wraz z załącznikami, jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, określonych przez Zamawiającego w SWZ z załącznikami, jako parametry równoważności.
7) Rozwiązanie równoważne określa system o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym lub funkcjonalnym wskazanym, jako przykład, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
8) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takim przypadku ewentualne wskazane odniesienia do norm ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”.
9) Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP, należy do Wykonawcy.

Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części 2 zamówienia). Warunki gwarancji określone zostały w §3 projektu umowy stanowiący: zał. nr 6 do SWZ (dot. części 2 zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1) Cena - 60%;
2) Okres gwarancji - 40%.

Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryterium:
a) Kryterium Cena (C)- dot. części 2 zamówienia:
C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

b) Kryterium Gwarancja (G) – dot. części 2 zamówienia:
Minimalny obowiązkowy okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące i nie jest dodatkowo punktowany. Punkty przyznawane za kryterium Gwarancja będą liczone wg następujących zasad:
24 mc. gwarancji – 0 pkt.
36 mc. gwarancji – 20 pkt.
48 mc. gwarancji – 40 pkt
W przypadku w którym z dokumentów gwarancyjnych dla przedmiotu zamówienia wynika, że gwarancja producenta jest wyższa od maksymalnej i zaoferowanej przez Wykonawcę, obowiązuje jako dodatkowy okres gwarancji wynikający z tych dokumentów (dokumentów gwarancyjnych np. producenta czy dystrybutora). Gwarantem jest Wykonawca, który oferuje określone kryterium na całość wyposażenia.
Zasady wyboru oferty i udzielenia zamówienia – dot. części 2 zamówienia:
Oferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia należy podać w miesiącach, zgodnie z podanymi zasadami przez Zamawiającego. Zaoferowanie gwarancji poniżej minimalnych gwarancji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (poniżej 24 miesięcy) spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią specyfikacji warunków zamówienia i minimalnymi wymaganiami. Zaoferowanie gwarancji powyżej okresów wskazanych powyżej (48 miesięcy) nie spowoduje przyznania dodatkowych punktów. Okres oferowanej gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Za podanie okresu powyżej 24 miesięcy i mniej niż 36 miesięcy Zamawiający przyzna punkty jak za 24 miesiące. Za podanie okresu powyżej 36 miesięcy i mniej niż 48 miesięcy Zamawiający przyzna punkty jak za 36 miesięcy.

c) Zasady wyboru oferty i udzielenia zamówienia- dot. części 2 zamówienia :
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według poniższego wzoru:

Obliczenie najkorzystniejszej oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów: P = C + G.
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia – 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa.

Opis dot. części 3 zamówienia pn. „Zakup i dostawa 1 sztuki mobilnego agregatu prądotwórczego o mocy 100-120 kW”.

Dostawa obejmuje przetransportowanie wraz z rozładunkiem sprzętu na koszt, ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy do miejsc wskazanych po wcześniejszym uzgodnieniu przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia sprzętu i osób do rozładunku we wskazanym miejscu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dot. cz. 3 zamówienia) stanowiący zał. nr 3 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący: zał. nr 6 do SWZ (dot. części 3 zamówienia).

Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.

W ramach przedmiotu zamówienia należy (dot. części 3 zamówienia):
1. wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania dostawy przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
2. Dokonać na własny koszty podłączenia, uruchomienia, montażu, instalacji, kalibracji przedmiotu zamówienia tak, aby był gotowy do użytkowania;

Opis przedmiotu zamówienia (dot. części 3 zamówienia):
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych.
1) Wszelkie ewentualne zapisy zawarte w SWZ wraz z załącznikami, wskazujące np. na typ, znaki towarowe normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”. Oznacza to, że zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, wskazaniom tym towarzyszy sformułowanie „lub równoważne”. Ewentualne nazwy własne są jedynie przykładowe, nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
2) Zamawiający informuje, że tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający informuje, że tam, gdzie opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Ewentualne użycie nazwy producenta ma wyłącznie charakter przykładowy i ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania.
5) Wykonawca, który posługuje się równoważnymi certyfikatami lub normami musi je załączyć do oferty. Przez certyfikat lub normę równoważną Zamawiający rozumie certyfikat lub normę analogiczną co do zakresu z certyfikatami lub normami wskazanymi z nazwy, który potwierdza spełnianie certyfikacji lub normy charakteryzującej się cechami właściwymi dla certyfikacji lub normy wymienionej przez Zamawiającego, wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do certyfikacji (jeśli dotyczy).
6) Wykonawca, oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ wraz z załącznikami, jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, określonych przez Zamawiającego w SWZ z załącznikami, jako parametry równoważności.
7) Rozwiązanie równoważne określa system o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym lub funkcjonalnym wskazanym, jako przykład, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
8) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takim przypadku ewentualne wskazane odniesienia do norm ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”.
9) Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP, należy do Wykonawcy.

Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części 3 zamówienia). Warunki gwarancji określone zostały w §3 projektu umowy stanowiący: zał. nr 6 do SWZ (dot. części 3 zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1) Cena - 60%;
2) Okres gwarancji - 40%.

Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryterium:
a) Kryterium Cena (C)- dot. części 3 zamówienia:
C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

b) Kryterium Gwarancja (G)- dot. części 3 zamówienia:
Minimalny obowiązkowy okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesiące i nie jest dodatkowo punktowany. Punkty przyznawane za kryterium Gwarancja będą liczone wg następujących zasad:
36 mc. gwarancji – 0 pkt.
48 mc. gwarancji – 20 pkt.
60 mc. gwarancji – 40 pkt
W przypadku w którym z dokumentów gwarancyjnych dla przedmiotu zamówienia wynika, że gwarancja producenta jest wyższa od maksymalnej i zaoferowanej przez Wykonawcę, obowiązuje jako dodatkowy okres gwarancji wynikający z tych dokumentów (dokumentów gwarancyjnych np. producenta czy dystrybutora). Gwarantem jest Wykonawca, który oferuje określone kryterium na całość wyposażenia.
Zasady wyboru oferty i udzielenia zamówienia- dot. części 3 zamówienia:
Oferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia należy podać w miesiącach, zgodnie z podanymi zasadami przez Zamawiającego. Zaoferowanie gwarancji poniżej minimalnych gwarancji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (poniżej 36 miesięcy) spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią specyfikacji warunków zamówienia i minimalnymi wymaganiami. Zaoferowanie gwarancji powyżej okresów wskazanych powyżej (60 miesięcy) nie spowoduje przyznania dodatkowych punktów. Okres oferowanej gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Za podanie okresu powyżej 36 miesięcy i mniej niż 48 miesięcy Zamawiający przyzna punkty jak za 36 miesięcy. Za podanie okresu powyżej 48 miesięcy i mniej niż 60 miesięcy Zamawiający przyzna punkty jak za 60 miesięcy.

c) Zasady wyboru oferty i udzielenia zamówienia- dot. części 3 zamówienia :
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według poniższego wzoru:

Obliczenie najkorzystniejszej oferty, która uzyskała najwyższą liczbę punktów: P = C + G.
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia – 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

dot . części 1, 2 i 3 zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych poniżej oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Podstawy wykluczenia z postępowania (dot. części 1, 2 i 3 zamówienia).
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 upzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2) Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania.
3) Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 upzp oraz na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 upzp jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wymienione w art. 110 ust. 2 upzp.
5) Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust.2 ustawy, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę
i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.
6) Zamawiający dokona oceny, czy brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w przedmiotowym postępowaniu na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: dot. części 1, 2 i 3 zamówienia.
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 upzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
b) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1 SWZ - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dot. części 1, 2 i 3 zamówienia:
W związku z art. 273 ust. 1 upzp Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu w niniejszym postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

dot. części 1, 2 i 3 zamówienia:
Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

dot. części 1, 2 i 3 zamówienia:
Ofertę sporządza się w języku polskim na Formularzu Ofertowym - zgodnie z zał. nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI SWZ pkt 1 (zał. nr 2 do SWZ),
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (na formularzu oferty).
3) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 2), zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Przepis ten stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- W przypadku gdy dokumenty zostały sporządzone jako dokumenty w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą lub notariusz.
4) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (zał. nr 7 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dot. części 1, 2 i 3 zamówienia).
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia z art. 125 upzp oraz z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – wzór druku stanowi zał. nr 7 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z § 6 projektu umowy stanowiacym zał. nr 6 do SWZ:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na zasadach przewidzianych w art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.