Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00382202/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
- 2025/BZP 00383118/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utworzenie Centrum wsparcia osób i rodzin w kryzysie” w ramach projektu Nakielskie Centrum Usług Społecznych, nr FEKP.08.24-IZ.00-0011/23 w ramach...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092977743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gimnazjalna 10
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 53018864
1.5.8.) Numer faksu: faktury@cus.naklo.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgops.gmina-naklo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie Centrum wsparcia osób i rodzin w kryzysie” w ramach projektu Nakielskie Centrum Usług Społecznych, nr FEKP.08.24-IZ.00-0011/23 w ramach...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e760c950-a589-4833-96f1-90a492bafa15
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018624/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pomoc w sytuacjach kryzysowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działania 08.24 Usługi społeczne i zdrowotne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00382202
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.32.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 302400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wsparcie osób wpisujących się w grupę docelową: utwo-rzenie centrum wsparcia osób i rodzin w kryzysie, w którym będą realizowane działania w zakresie poradnictwa psychologicznego i socjalnego oraz konsultacji prawnych.
Powołanie Centrum wsparcia osób i rodzin w kryzysie, jest odpowiedzią na zauważony przez lokalną społeczność narastający problem przemocy w rodzinach (50% ankietowa-nych przez MGOPS), co znajduje swoje potwierdzenie w smutnych statystykach: w 2022 sporządzono 70 Niebieskich Kart, podjęto 9 interwencji dot. podejrzenia stosowania prze-mocy wobec dzieci.
1) Usługi świadczone w ramach Centrum będą odpowiadać zakresem usługom interwencji kryzysowej, o których mowa w art. 47 ust. 3 ustawy o pomocy społecznej (oprócz schronienia), tj. specjalistyczną pomoc psychologiczną, poradnictwo socjalne i prawne (w zależności od potrzeb).
2) Sposób organizacji działań: - zlecenie usługi prowadzenia Centrum wsparcia NGO/PES (X 2025-XII 2027, 27 m-cy, minimalne wymagania osób świadczących usługi) - organizacja Centrum w siedzibie CUS - realizacja wsparcia (2-3 razy/tydz., elastyczny grafik:
- poradnictwo psychologiczne (24 godz./m-c), poradnictwo socjalne (8 godz/m-c), - konsultacje prawne (24 godz./m-c), ramowy zakres merytoryczny udzielanego wsparcia.
3) Liczba osób objętych wsparciem: 60 (20 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu lub ich opiekunowie, 40 osób doświadczających przemocy) - wsparcie w ramach Centrum będzie świadczone z zachowaniem najlepszych praktyk, poszanowaniem prywatności i bezpieczeństwa osób objętych pomocą - bieżący monitoring jakości usług dokonywany będzie przez CUS. 4) Dokumentacja usług: dokumenty potwierdzające potrzebę skorzystania ze wsparcia raporty indywidualne z opisem zakresu udzielonego wsparcia równości kobiet i mężczyzn: ofiarami przemocy domowej są głównie kobiety (94% wg statystyk policji w 2022), podobnie dominują one w strukturze płci osób 65+, dlatego założono ich wyższy udział jako uczestniczek wsparcia.
5) Pozycja dotyczy świadczenia usług dla osób znajdujących się w trudnej sytuacji, tj. rodzin w kryzysie (głównie dotkniętych zjawiskiem przemocy domowej) oraz potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i ich opiekunów w ramach planowanego do powołania przy nakielskim CUS Centrum wsparcia osób i rodzin w kryzysie, które zacznie funkcjonować od X 2025 r. Realizacja działań wspierających i organizacja Centrum wsparcia (przez 27 miesięcy) zostanie powierzona NGO/PES i będzie obejmować następujące obszary:
- poradnictwo psychologiczne (w wymiarze min. 24 godz./miesiąc): doraźna pomoc psychologiczna, przeprowadzanie sesji terapeutycznych, mentoring,
- poradnictwo socjalne (w wymiarze min. 8 godz./miesiąc): organizowanie pomocy finansowej, rzeczowej, zawodowej lub mieszkaniowej, udzielanie porad, kierowanie do właściwych instytucji, współpraca z organizacjami udzielającymi wsparcia osobom w sytuacjach kryzysowych,
- konsultacje prawne (w wymiarze min. 24 godz./miesiąc): przygotowanie ekspertyz (głównie w obszarze prawa rodzinnego i opiekuńczego), pomoc w przygotowywaniu pism procesowych, doraźna pomoc prawna w sytuacjach życiowych (umowy, spadki, darowizny).
Minimalne wymagania wobec osób świadczących ww. poradnictwo (psycholog, pracownik socjalny, prawnik): - wykształcenie wyższe magisterskie (psychologia, praca socjalna, prawo) oraz - min. 5- letnie doświadczenie zawodowe zgodne z wykształceniem, w tym przynajmniej 2 lata w zakresie udzielania wsparcia/poradnictwa osobom w ramach interwencji kryzysowej.
Zamówienie musi być realizowane zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 póź.zm.) oraz zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021-2027
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
79100000-5 - Usługi prawnicze
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
85312320-8 - Usługi doradztwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Przestrzeń Emocji
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671454052
7.3.3) Ulica: Raszewskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-792
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-15 do 2027-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w tym dla osób z autyzmem na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szemudzie"
- Realizacja indywidualnego wsparcia psychologicznego oraz dodatkowego dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu prelekcji z profilaktyki zdrowotnej, zajęć o charakterze wykładowym i wykładowo - warsztatowym z zakresu dietetyki i pierwszej pomocy przedmedycznej
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla mieszkańców Gminy Lisewo, z wyłączeniem specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
- Świadczenie usług psychologa z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Wsparcie psychologiczne, pedagogiczne i psychoterapeutyczne - cz. I
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





