Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00335512/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
- 2024/BZP 00456021/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472077534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Snycerska 8
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-302
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@rcpslodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rcpslodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rcpslodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Jednostka Publiczna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17428ead-182c-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048800/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz dostawą do siedziby Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335512
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 383310,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4736,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego”.
1. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w Załączniku nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6396,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6396,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Acme Karolina Osierda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241796848
7.3.3) Ulica: Uczniowska 38 m. 14
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-110
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6396,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i ciekłego helu oraz suchego lodu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
- Dostawa oprogramowania symulatora VR wraz z odpowiednim sprzętem, instalacją, wdrożeniem, szkoleniem nauczycieli i kontraktem serwisowym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
- Dostawa igieł do znieczulenia i igieł biopsyjnych na potrzeby Kliniki/Oddziału CSK UM Łódź.
- Termomodernizacja budynków SP ZOZ MSWiA w Łodzi ul. Północna 42
- Przedłużenie usługi TECS na okres od 01.07.2025 do 30.06.2027 na produkty: ANSYS CFD PrepPost, ANSYS CFD Solver Enterprise, ANSYS Discovery Pro (dawniej:ANSYS Discovery Modeling),ANSYS HPC Pack (x2)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia dla uczniów Technikum nr 1 w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- "Usługa wykonania (skompletowania) i dostarczenia trzech rodzajów pakietów prezentowych z produktami wykonanymi przez PES".
- Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa Alicja Biała "Zatruty staw"
- Zakup 3140 sztuk pluszowych maskotek w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie
- Dostawa materiałów promocyjnych finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej FEO 2021-2027
- Wydanie monografii naukowej
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.