Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00204625/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
- 2022/BZP 00212485/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-17
- 2022/BZP 00217400/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-21
- 2022/BZP 00226304/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-27
- 2022/BZP 00229028/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowanie umożliwiające udzielanie świadczeń telemedycznych, wraz z integracją z systemem HIS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Geriatrii,Reumatologii i Rehabilitacji
1.3.) Oddział zamawiającego: NIGRiR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288567
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spartańska 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-637
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bogumila.kalinowska@spartanska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartanska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spartanska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowanie umożliwiające udzielanie świadczeń telemedycznych, wraz z integracją z systemem HIS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaa19626-e8af-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012526/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sprzęt informatyczny (Dostępność plus)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowanie pod nazwą: „Wdrożenie standardu Dostępność Plus w Narodowym Instytucie Geriatrii Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher w Warszawie” umowa nr UM.SZP.24.2020-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21/PN/2022/BK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 479270,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego w zakresie:
a) Zakup modułów oprogramowania do teleporad.
b) Dostawa i uruchomienie najnowszych posiadanych przez Zamawiającego modułów oprogramowania do teleporad.
c) Udzielenie bezterminowej licencji na sieciowe użytkowanie zaoferowanego oprogramowania aplikacyjnego wraz z gwarancją.
d) Integracja oferowanego oprogramowania z systemem HIS posiadanym przez Zamawiającego.
e) Przeprowadzenie internetowego instruktażu stanowiskowego dla użytkowników i administratorów.
f) Objęcie dostarczanego oprogramowania aplikacyjnego gwarancyjnym nadzorem autorskim przez okres 36 miesięcy.
g) Dostarczenie sprzętu komputerowego niezbędnego do uruchomienia teleporad,
w ramach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: „Wdrożenie standardu Dostępność Plus w Narodowym Instytucie Geriatrii Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher w Warszawie” umowa nr UM.SZP.24.2020-00
4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478888,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478888,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478888,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Genree IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462714342
7.3.3) Ulica: ul. Turystyczna 11A
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-207
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478888,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-08 do 2022-09-06INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie licencji subskrypcyjnych rozwiązań security firmy Cisco ISE w CSD sieci OST 112 wraz ze wsparciem technicznym producenta na okres 36 miesięcy
- Całodobowa ochrona obiektów i majątku GDDKiA ZHD w Szczucinie [usługa społeczna]
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług serwisu technologii wspomagających dla osób z niepełnosprawnością (łózka rehabilitacyjne, podnośniki transportowe, koncentratory tlenu)
- Dostawa w formie depozytu płyt oraz śrub do zabiegów w ramach chirurgii szczękowo-twarzowej
- Zakup wyposażenia gospodarstwa domowego i kuchennego oraz multimedialnego w latach 2025-2027.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia audio wizualnego oraz komputerowego na potrzeby wyposażenia sali widowiskowej Centrum Kultury Wilanów
- Dostawa serwera, macierzy oraz oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa wraz z usługami wdrożenia i wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu na potrzeby Gminy Brodnica w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługi programistyczne i parametryzacji do systemu TETA
- "Dostawa komputerów przenośnych, akcesoriów komputerowych, systemu kopii bezpieczeństwa i urządzenia wielofunkcyjnego."
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Połaniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.