eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie instalacji wentylacji technologicznej w części pomieszczeń na trzecim piętrze budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Białymstoku przy ul. Zwycięstwa 26A/1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji wentylacji technologicznej w części pomieszczeń na trzecim piętrze budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Białymstoku przy ul. Zwycięstwa 26A/1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093734

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 26A

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-959

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiw.bianet.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bialystok.wiw.gov.pl/strona-glowna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wiw-bialystok.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Weterynaria

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji wentylacji technologicznej w części pomieszczeń na trzecim piętrze budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Białymstoku przy ul. Zwycięstwa 26A/1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fd73127-3e4f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365835/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIW-AG.272.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji wentylacji technologicznej w pomieszczeniach nr 3/4, 3/5, 3/5A, 3/12, 3/10A oraz 3/9 na trzecim piętrze budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Białymstoku przy ul. Zwycięstwa 26A/1 oraz wykonanie remontu instalacji elektrycznej na całym trzecim piętrze budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Białymstoku przy ul. Zwycięstwa 26A/1 wraz z niezbędną modernizacją rozdzielni elektrycznych.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną obejmującą projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w branżach: instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej i konstrukcji. Zamawiający zaznacza, że przedmiotowe zamówienie obejmuje zakres dotyczący pomieszczeń nr 3/4, 3/5, 3/5A, 3/12, 3/10A oraz 3/9 na trzecim piętrze budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Białymstoku przy ul. Zwycięstwa 26A/1 w zakresie wykonania instalacji wentylacji technologicznej oraz wykonanie remontu instalacji elektrycznej na całym trzecim piętrze budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Białymstoku przy ul. Zwycięstwa 26A/1 wraz z niezbędną modernizacją rozdzielni elektrycznych (pozostały zakres robót zawarty w dokumentacji technicznej nie wchodzi w zakres przedmiotowego zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANWIK Łukasz Korkuz Zakład Remontowo-Budowlany

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200791780

7.3.3) Ulica: Gajowa 30 lok. 17

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-794

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.