Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
POSIŁKI PROFILAKTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW CYWILNYCH KWP W GDAŃSKU, KMP W GDAŃSKU, KMP W SOPOCIE, KMP W GDYNI ORAZ WYŻYWIENIA DLA OSADZONYCH W POMIESZCZENIACH DLA OSÓB ZATRZYMANYCH W KMP GDYNIA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 7414945/817, 47 7414946/752/765/766
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POSIŁKI PROFILAKTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW CYWILNYCH KWP W GDAŃSKU, KMP W GDAŃSKU, KMP W SOPOCIE, KMP W GDYNI ORAZ WYŻYWIENIA DLA OSADZONYCH W POMIESZCZENIACH DLA OSÓB ZATRZYMANYCH W KMP GDYNIA.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38f0e8c2-6017-4bbf-9b64-4d0f7e4ed63e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118315/46/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przygotowanie, dostarczenie i wydanie posiłków profilaktycznych dla pracowników Policji woj. pomorskiego oraz PDOZ woj. pomorskie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
link do Platformy Zakupowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_gdansk oraz http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: link do Platformy Zakupowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_gdansk
oraz
http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje zawarte są w Rozdziale XVI SWZ
INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KOMUNIKOWAŁ Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: link do Platformy Zakupowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_gdansk oraz http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dotyczące RODO znajdują się w rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dotyczące RODO znajdują się w rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 68/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 265987,04 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych KWP w Gdańsku. Siedziba jednostki mieści się przy;
ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk
ul. 3go Maja 7, 80-802 Gdańsk
ul. Harfowa 60, 80-298 Gdańsk
ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk
ul. Trakt św. Wojciecha 47, 80-044 Gdańsk
Szczegółowa informacja zawarta jest w rozdziale IV Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
4.2.5.) Wartość części: 126555,56 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-03 do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XXII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych w KMP w Gdańsku. Siedziba jednostki mieści się przy ul. Nowe Ogrody 27, 80-803 Gdańsk.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale IV Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 36550,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-03 do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XXII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych KMP w Sopocie. Siedziba jednostki mieści się przy
ul. Armii Krajowej 112A, 81-840 Sopot.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale IV Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
4.2.5.) Wartość części: 5666,67 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-03 do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XXII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych KMP w Gdyni. Siedziba jednostki mieści się przy ul. Portowa 13/15, 81-350 Gdynia.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale IV Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
4.2.5.) Wartość części: 18511,11 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-03 do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XXII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania całodziennych posiłków oraz napojów w ilości niezbędnej do zaspokojenia pragnienia w PDOZ KMP w Gdyni. Siedziba jednostki mieści się przy ul. Portowa 13/15, 81-350 Gdynia.
Szczegółowe informacje znajdują sie w rozdziale IV Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
4.2.5.) Wartość części: 78703,70 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XXII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegająwykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tj.
Zamawiający uzna za spełniony warunek w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada aktualną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie wyżywienia osób i do produkcji żywności wydanej przez właściwego terytorialnie Państwowego Inspektora Sanitarnego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) załącznik nr 2 do SWZ tj. oświadczenia wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
2) załącznik nr 3 do SWZ tj. oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 w zw. art. 125 ust. 5 ustawy Pzp.
3) załącznik nr 6 tj. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w niniejszej specyfikacji podmiot udostępniający zasoby.
4) załącznik nr 7 do SWZ tj. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dotyczące realizacji zakresu przedmiotu zamówienia, przez poszczególnych wykonawców.
5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentacji.
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego na wezwanie do ich złożenia (tylko od Wykonawcy, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza)
Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.
1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 u-Pzp - zał. nr 4 do SWZ.
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 U-Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3) Aktualna decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie wyżywienia osób i do produkcji żywności wydanej przez właściwego terytorialnie Państwowego Inspektora Sanitarnego.
4) oświadczenie Wykonawcy, iż zobowiązuje się przestrzegać przepisy sanitarno-higieniczne wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2020.2021 tj.) zgodnie z zał. nr 9 do SWZ.
5) oświadczenie Wykonawcy, iż osoby przygotowujące i dostarczające posiłki spełniają określone wymagania zdrowotne, posiadają odpowiednią wiedzę w zakresie przestrzegania zasad higieny oraz posiadają aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno–epidemiologicznych zgodnie z Ustawą z dnia 05 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi. (Dz.U. z 2022.1657 t.j.) zgodnie z zał. nr 9 do SWZ.
6)oświadczenie Wykonawcy, iż stosuje procedury i ma umiejętności dobrej praktyki higienicznej (GHP) i produkcyjnej (GMP) zgodnie z zał. nr 9 do SWZ.
W sytuacji, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa lub inny dokument obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, który musi mieć umocowanie do wykonywania czynności prawnych w imieniu wszystkich swoich mocodawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, w zakresie potrzebnym do uzyskania zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały opisane w rozdziale VIII SWZ.
Ww. pełnomocnictwa złożone wraz z ofertą muszą być opatrzone podpisem na zasadach opisanych w rozdziale XV niniejszej specyfikacji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualna decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie wyżywienia osób i do produkcji żywności wydanej przez właściwego terytorialnie Państwowego Inspektora Sanitarnego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
A) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na warunkach opisanych w dokumentach zamówienia zobowiązany jest do złożenia:1. Oferty cenowej zgodnie z załączonym drukiem „formularza oferty”, załącznik nr 1 do SWZ – odpowiednio na składane zadanie,
UWAGA: dokument dot. pkt 1 nie podlega uzupełnieniu i jego niezłożenie spowoduje odrzucenie oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZAWARTE SĄ W ROZDZIALE VIII, VIIIa) i XIV SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-13 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_gdansk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-13 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne (zgodnie z art. 359 pkt 2 U-pzp) i inne szczególne usługi prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji, zgodnie z art. 275 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (t. j. Dz.U. 2024, poz. 1320 ze zmianami) zwanej dalej ustawą Pzp oraz zgodnie z niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia.Przewidziano obligatoryjne przesłanki wykluczenia na podstawie art. 108, ust. 1 u-Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Okres realizacji zamówienia:
Zadanie nr 1 - 4 - od 03.11.2025r. do 31.03.2026r.
Dla zadań 1-4 czas trwania umowy wynika z konieczności zapewnienia pracownikom cywilnym zatrudnionym w KWP/KMP posiłków regeneracyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie posiłków profilaktycznych i napojów, pracodawca zobowiązany jest do zapewnienia gorącego posiłku pracownikom wykonującym czynności zawodowe, na otwartej przestrzeni w okresie zimowym tj. od 1 listopada do 31 marca.
Zadanie nr 5 - 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji umowy – nie wcześniej niż 01.11.2025 z możliwością jej przedłużenia o max 6 miesięcy w przypadku niewyczerpania wartości umowy.
Szczegółowe informacje zawarte są w projekcie umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 poz. 1465 oraz z 2024r. poz. 878 i 1222) obejmują następujące czynności - TAK
Jedna osoba zatrudniona na umowę o pracę – pracownik kuchni przygotowujący lub wydający lub przewożący posiłki (rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia).
Informacja w tym zakresie jak również możliwości weryfikacji realizacji zatrudnienia opisane są w projekcie umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku samodzielnej realizacji zamówienia przez wykonawcę prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą wymóg zatrudnienia nie jest konieczny.(jeżeli postawiono warunek).
Wykonawca oświadcza, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych przez siebie usług żywieniowych, w tym także z tytułu produktu obejmującego zatrucia pokarmowe. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE w tym zakresie zostały opisane w rozdziale IV, , XXIII SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ
Informacja dla Współpracowników, Kontrahentów i Innych Osób Powiązanych z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku działa zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi i prawnymi. W ramach naszych obowiązków oferujemy możliwość skorzystania z wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych.
Więcej informacji znajdziesz na stronie: Instrukcja dla Sygnalistów - KWP w Gdańsku (policja.gov.pl)
W rozdziale III, pkt 28 Specyfikacji Warunków zamówienia znajdują się informacje dotyczące udziału w postępowaniu Wykonawców z państwa Trzecich.
Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- POSIŁKI PROFILAKTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW CYWILNYCH KWP W GDAŃSKU, KMP W GDAŃSKU, KMP W SOPOCIE, KMP W GDYNI ORAZ WYŻYWIENIA DLA OSADZONYCH W POMIESZCZENIACH DLA OSÓB ZATRZYMANYCH W KMP GDYNIA.
- Usługa wynajmu hali namiotowej wraz z usługą transportu, montażu oraz demontażu, w celu przykrycia tafli lodowiska na terenie Placu Zebrań Ludowych w Gdańsku ul. Gen. A. Giełguda 1, 80-203 Gdańsk.
- Wykonanie stelaży oraz montaż urzędowych tablic informujących o nazwie form ochrony przyrody na terenie województwa pomorskiego oraz wykonanie blach (lico tablicy urzędowej).
- Dostawa systemu zamkniętego jednorazowego użytku do pobierania próbek krwi metodą próżniową wraz z niezbędnymi akcesoriami według 2 zadań
- Wykonanie stelaży oraz montaż urzędowych tablic informujących o nazwie form ochrony przyrody na terenie województwa pomorskiego oraz wykonanie blach (lico tablicy urzędowej)"
- Świadczenie usługi przeglądu, serwisu, konserwacji i obsługi eksploatacyjnej węzłów cieplnych w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach konferencji naukowej Migranci z Ukrainy w szkołach województwa podkarpackiego- polityka edukacyjna i wyzwania dla integracji, realizowanego w ramach projektu
- 6/ZP/2025/S Świadczenie usług cateringowych w formie "bufetu śniadaniowego" dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
- POSIŁKI PROFILAKTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW CYWILNYCH KWP W GDAŃSKU, KMP W GDAŃSKU, KMP W SOPOCIE, KMP W GDYNI ORAZ WYŻYWIENIA DLA OSADZONYCH W POMIESZCZENIACH DLA OSÓB ZATRZYMANYCH W KMP GDYNIA.
- przygotowanie i dostawa wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Samorządowego Centrum Kultury i Promocji Gminy Zabierzów
- Usługa organizacji i przeprowadzenia w formie stacjonarnej 6 jednodniowych szkoleń dla pracowników Ośrodka Adopcyjnego w ramach projektu "Droga do rodziny. Od kandydata do rodzica adopcyjnego."
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.