eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole LubelskieŚwiadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania dpadów komunalnych, wytworzonych w PCZ sp. z o.o., wraz z dzierżawą kontenerów i pojemników do ich gromadzenia



Ogłoszenie z dnia 2025-10-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania dpadów komunalnych, wytworzonych w PCZ sp. z o.o., wraz z dzierżawą kontenerów i pojemników do ich gromadzenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 4 A

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pczol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczol.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania dpadów komunalnych, wytworzonych w PCZ sp. z o.o., wraz z dzierżawą kontenerów i pojemników do ich gromadzenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e35471dd-320a-4fa7-9344-6fd2f3b0eccc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095115/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 usługa odbioru odpadów komunalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pczol.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pczol.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ilekroć w dalszej części Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest mowa o:
„Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, zwane dalej „Platformą” lub „Systemem”.
2. Pod groźbą odpowiedzialności karnej załączone do Oferty dokumenty będą opisywać stan prawny i faktyczny, aktualny na dzień otwarcia ofert (art. 297 Kodeksu Karnego).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zmianami), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowe Centrum Zdrowia w Opolu Lubelskim sp.
z .o.o., 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, email – sekretariat@pczol.pl;
2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Z Inspektorem można się kontaktować pod adresem email – beata.woroszylo@bewaconsulting.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P.ZM.318.15.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 1 dotyczy odbioru odpadów z Punktów Gromadzenia Odpadów w obiektach Zamawiającego
w następujących lokalizacjach:
- Szpital w Poniatowej, ul. Fabryczna 18, 24-320 Poniatowa,
- POZ w Poniatowej, ul. Młodzieżowa 6, 24-320 Poniatowa.
Przedmiotem zamówienia jest usługa:
1.1 Odbioru odpadów komunalnych pochodzących z Punktów Gromadzenia Odpadów w obiektach Zamawiającego zgodnie z punktem 1.
1.2 Transportu odpadów komunalnych,
1.3 Zagospodarowania zebranych odpadów tj.: przekazania odebranych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023r., poz. 1587 z późn. zm.); przekazywania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnej zgodnie z art. 29a ustawy o odpadach.
1.4 Odbioru i zagospodarowania zebranych odpadów wielkogabarytowych oraz budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji dla zadania 1, o którym mowa w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozszerzenia zakresu zamówienia o dodatkowe usługi w postaci odbioru i zagospodarowania zwiększonej ilości odpadów komunalnych, wytworzonych w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o., wraz z dzierżawą kontenerów i pojemników do ich gromadzenia. Skorzystanie z prawa opcji będzie skutkowało zwiększeniem wartości umowy o maksymalnie 40% oraz proporcjonalnym wydłużeniem okresu jej obowiązywania o 3 miesiące.
Szacunkowa ilość odpadów objętych prawem opcji wynosi:
20 03 01 (zmieszane odpady komunalne) 304 m3
15 01 01 (opakowania z papieru i tektury) 114 m3
15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych) 76 m3
15 01 07 (opakowania ze szkła) 1 m3
17 09 04 (odpady budowlane) 6 m3
20 03 07 (odpady wielkogabarytowe) 3 Mg
Łączna wartość umowy w przypadku realizacji prawa opcji zostanie powiększona o kwotę odpowiadającą iloczynowi ilości odpadów wynikających z prawa opcji oraz ceny jednostkowej za 1m3 lub 1 Mg danego rodzaju odpadu, zgodnie z ofertą Wykonawcy i postanowieniami umowy.
Zamawiający zastrzega, że skorzystanie z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem, i może nastąpić w całości lub w części, w zależności od rzeczywistych potrzeb.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 2 dotyczy odbioru odpadów z Punktów Gromadzenia Odpadów w obiektach Zamawiającego
w następujących lokalizacjach:
- Szpital w Opolu Lubelskim, ul. Szpitalna 9, 24-300 Opole Lubelskie,
- Administracja i Centrum Rehabilitacji, ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie.
Przedmiotem zamówienia jest usługa:
1.1 Odbioru odpadów komunalnych pochodzących z Punktów Gromadzenia Odpadów w obiektach Zamawiającego zgodnie z punktem 1.
1.2 Transportu odpadów komunalnych,
1.3 Zagospodarowania zebranych odpadów tj.: przekazania odebranych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023r., poz. 1587 z późn. zm.); przekazywania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnej zgodnie z art. 29a ustawy o odpadach.
1.4 Odbioru i zagospodarowania zebranych odpadów wielkogabarytowych oraz budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

PRAWO OPCJI DLA ZADANIA 2
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji dla zadania 2, o którym mowa w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozszerzenia zakresu zamówienia o dodatkowe usługi w postaci odbioru i zagospodarowania zwiększonej ilości odpadów komunalnych, wytworzonych w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o., wraz z dzierżawą kontenerów i pojemników do ich gromadzenia. Skorzystanie z prawa opcji będzie skutkowało zwiększeniem wartości umowy o maksymalnie 40% oraz proporcjonalnym wydłużeniem okresu jej obowiązywania o 3 miesiące.
Szacunkowa ilość odpadów objętych prawem opcji wynosi:
20 03 01 (zmieszane odpady komunalne) 521 m3
15 01 01 (opakowania z papieru i tektury) 228 m3
15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych) 87 m3
15 01 07 (opakowania ze szkła) 12 m3
17 09 04 (odpady budowlane) 10 m3
20 03 07 (odpady wielkogabarytowe) 4 Mg
Łączna wartość umowy w przypadku realizacji prawa opcji zostanie powiększona o kwotę odpowiadającą iloczynowi ilości odpadów wynikających z prawa opcji oraz ceny jednostkowej za 1m3 lub 1 Mg danego rodzaju odpadu, zgodnie z ofertą Wykonawcy i postanowieniami umowy.
Zamawiający zastrzega, że skorzystanie z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem, i może nastąpić w całości lub w części, w zależności od rzeczywistych potrzeb.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
3. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
a)posiadają aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie kategorii odpadów objętych zamówieniem.
1. posiadają aktualne zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów lub wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, zgodnie z art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach

Jeżeli Wykonawca nie posiada aktualnego zezwolenia wydanego w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów lub wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, zgodnie z art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach przedłoży obowiązującą, stosowną umowę z instalacją, do której zobowiązuje się transportować odpady celem zagospodarowania, posiadającą przedmiotowe zezwolenie, zgodne z art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji ważności i zakresu tego zezwolenia w rejestrze BDO lub poprzez żądanie kopii decyzji administracyjnej.

c) posiadają aktualny wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach – Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadów komunalnych.

4. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
5. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas gdy wykonawca posiada :
a) 1 pojazd ciężarowy – śmieciarkę , przystosowany do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach o pojemności 1.1 m3 i 0,12 m3
b) 1 pojazd ciężarowy- śmieciarkę, przystosowany do odbioru segregowanych odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach o pojemności 1,1 m3 i 0,12 m3,
c) 1 pojazd ciężarowym- śmieciarkę, przystosowany do odbioru odpadów budowlanych
i wielkogabarytowych zgromadzonych w pojemnikach o pojemności 7m3

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ZGODNE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-09 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://pczol.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-09 08:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.