Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania dpadów komunalnych, wytworzonych w PCZ sp. z o.o., wraz z dzierżawą kontenerów i pojemników do ich gromadzenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 4 A
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pczol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczol.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania dpadów komunalnych, wytworzonych w PCZ sp. z o.o., wraz z dzierżawą kontenerów i pojemników do ich gromadzenia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e35471dd-320a-4fa7-9344-6fd2f3b0eccc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095115/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 usługa odbioru odpadów komunalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pczol.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pczol.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ilekroć w dalszej części Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest mowa o:
„Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, zwane dalej „Platformą” lub „Systemem”.
2. Pod groźbą odpowiedzialności karnej załączone do Oferty dokumenty będą opisywać stan prawny i faktyczny, aktualny na dzień otwarcia ofert (art. 297 Kodeksu Karnego).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zmianami), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowe Centrum Zdrowia w Opolu Lubelskim sp.
z .o.o., 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, email – sekretariat@pczol.pl;
2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Z Inspektorem można się kontaktować pod adresem email – beata.woroszylo@bewaconsulting.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P.ZM.318.15.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 1 dotyczy odbioru odpadów z Punktów Gromadzenia Odpadów w obiektach Zamawiającego
w następujących lokalizacjach:
- Szpital w Poniatowej, ul. Fabryczna 18, 24-320 Poniatowa,
- POZ w Poniatowej, ul. Młodzieżowa 6, 24-320 Poniatowa.
Przedmiotem zamówienia jest usługa:
1.1 Odbioru odpadów komunalnych pochodzących z Punktów Gromadzenia Odpadów w obiektach Zamawiającego zgodnie z punktem 1.
1.2 Transportu odpadów komunalnych,
1.3 Zagospodarowania zebranych odpadów tj.: przekazania odebranych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023r., poz. 1587 z późn. zm.); przekazywania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnej zgodnie z art. 29a ustawy o odpadach.
1.4 Odbioru i zagospodarowania zebranych odpadów wielkogabarytowych oraz budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji dla zadania 1, o którym mowa w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozszerzenia zakresu zamówienia o dodatkowe usługi w postaci odbioru i zagospodarowania zwiększonej ilości odpadów komunalnych, wytworzonych w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o., wraz z dzierżawą kontenerów i pojemników do ich gromadzenia. Skorzystanie z prawa opcji będzie skutkowało zwiększeniem wartości umowy o maksymalnie 40% oraz proporcjonalnym wydłużeniem okresu jej obowiązywania o 3 miesiące.
Szacunkowa ilość odpadów objętych prawem opcji wynosi:
20 03 01 (zmieszane odpady komunalne) 304 m3
15 01 01 (opakowania z papieru i tektury) 114 m3
15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych) 76 m3
15 01 07 (opakowania ze szkła) 1 m3
17 09 04 (odpady budowlane) 6 m3
20 03 07 (odpady wielkogabarytowe) 3 Mg
Łączna wartość umowy w przypadku realizacji prawa opcji zostanie powiększona o kwotę odpowiadającą iloczynowi ilości odpadów wynikających z prawa opcji oraz ceny jednostkowej za 1m3 lub 1 Mg danego rodzaju odpadu, zgodnie z ofertą Wykonawcy i postanowieniami umowy.
Zamawiający zastrzega, że skorzystanie z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem, i może nastąpić w całości lub w części, w zależności od rzeczywistych potrzeb.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 2 dotyczy odbioru odpadów z Punktów Gromadzenia Odpadów w obiektach Zamawiającego
w następujących lokalizacjach:
- Szpital w Opolu Lubelskim, ul. Szpitalna 9, 24-300 Opole Lubelskie,
- Administracja i Centrum Rehabilitacji, ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie.
Przedmiotem zamówienia jest usługa:
1.1 Odbioru odpadów komunalnych pochodzących z Punktów Gromadzenia Odpadów w obiektach Zamawiającego zgodnie z punktem 1.
1.2 Transportu odpadów komunalnych,
1.3 Zagospodarowania zebranych odpadów tj.: przekazania odebranych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023r., poz. 1587 z późn. zm.); przekazywania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnej zgodnie z art. 29a ustawy o odpadach.
1.4 Odbioru i zagospodarowania zebranych odpadów wielkogabarytowych oraz budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
PRAWO OPCJI DLA ZADANIA 2Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji dla zadania 2, o którym mowa w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozszerzenia zakresu zamówienia o dodatkowe usługi w postaci odbioru i zagospodarowania zwiększonej ilości odpadów komunalnych, wytworzonych w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o., wraz z dzierżawą kontenerów i pojemników do ich gromadzenia. Skorzystanie z prawa opcji będzie skutkowało zwiększeniem wartości umowy o maksymalnie 40% oraz proporcjonalnym wydłużeniem okresu jej obowiązywania o 3 miesiące.
Szacunkowa ilość odpadów objętych prawem opcji wynosi:
20 03 01 (zmieszane odpady komunalne) 521 m3
15 01 01 (opakowania z papieru i tektury) 228 m3
15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych) 87 m3
15 01 07 (opakowania ze szkła) 12 m3
17 09 04 (odpady budowlane) 10 m3
20 03 07 (odpady wielkogabarytowe) 4 Mg
Łączna wartość umowy w przypadku realizacji prawa opcji zostanie powiększona o kwotę odpowiadającą iloczynowi ilości odpadów wynikających z prawa opcji oraz ceny jednostkowej za 1m3 lub 1 Mg danego rodzaju odpadu, zgodnie z ofertą Wykonawcy i postanowieniami umowy.
Zamawiający zastrzega, że skorzystanie z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem, i może nastąpić w całości lub w części, w zależności od rzeczywistych potrzeb.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
3. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
a)posiadają aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie kategorii odpadów objętych zamówieniem.
1. posiadają aktualne zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów lub wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, zgodnie z art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
Jeżeli Wykonawca nie posiada aktualnego zezwolenia wydanego w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów lub wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, zgodnie z art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach przedłoży obowiązującą, stosowną umowę z instalacją, do której zobowiązuje się transportować odpady celem zagospodarowania, posiadającą przedmiotowe zezwolenie, zgodne z art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji ważności i zakresu tego zezwolenia w rejestrze BDO lub poprzez żądanie kopii decyzji administracyjnej.
c) posiadają aktualny wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach – Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadów komunalnych.
4. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
5. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas gdy wykonawca posiada :
a) 1 pojazd ciężarowy – śmieciarkę , przystosowany do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach o pojemności 1.1 m3 i 0,12 m3
b) 1 pojazd ciężarowy- śmieciarkę, przystosowany do odbioru segregowanych odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach o pojemności 1,1 m3 i 0,12 m3,
c) 1 pojazd ciężarowym- śmieciarkę, przystosowany do odbioru odpadów budowlanych
i wielkogabarytowych zgromadzonych w pojemnikach o pojemności 7m3
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZGODNE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 47.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-09 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://pczol.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-09 08:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-07
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania dpadów komunalnych, wytworzonych w PCZ sp. z o.o., wraz z dzierżawą kontenerów i pojemników do ich gromadzenia
- "Przebudowa drogi gminnej nr 108175L w Opolu Lubelskim ul. Cmentarna od km 0+300,00 do km 0+514,25"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Opolu Lubelskim oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Zakup sprzętu do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w ramach ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
- "SUKCESYWNA DOSTAWA RĘKAWIC "
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania dpadów komunalnych, wytworzonych w PCZ sp. z o.o., wraz z dzierżawą kontenerów i pojemników do ich gromadzenia
- Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych w tym mycie wiat przystankowych oraz opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Raszyn w 2026 r.
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie w 2026 roku"
- "Wykonywanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów instalacji i urządzeń odwodnienia dróg publicznych znajdujących się na obszarze Gminy Miasto Świnoujście w roku 2025 - 2026"
- Likwidacja dzikich wysypisk wraz z oczyszczaniem terenów na obszarze Gminy Miasto Szczecin
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Wądroże Wielkie na lata 2025/2026
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.