eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego "AutoCAD i drukarki 3D" i kursu "CAD-Autodesk Inventor - zaawansowany" dla ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych, EFS II



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego „AutoCAD i drukarki 3D" i kursu "CAD-Autodesk Inventor - zaawansowany" dla ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych, EFS II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl; zampub@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.mikolowski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego „AutoCAD i drukarki 3D" i kursu "CAD-Autodesk Inventor - zaawansowany" dla ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych, EFS II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88bd3444-40b6-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016167/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Przeprowadzenie szkoleń i kursow dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu Efektywne Funkcjonalne Szkoly II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt "Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373933/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „AutoCad i drukarki 3D”.
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „AutoCAD i drukarki 3D” dla 24 uczniów/uczennic – 3 grup 8 osobowych, w wymiarze minimum 30 godzin dla każdej z grup.
Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Powinien zostać przeprowadzony w formie stacjonarnej. W przypadku, gdy sytuacja epidemiologiczna w momencie realizacji nie pozwoli na przeprowadzenie kursu w trybie stacjonarnym, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu online, jeżeli forma kursu na to pozwala.
Kurs powinien w szczególności obejmować przygotowanie teoretyczne, przygotowanie praktyczne oraz egzamin wewnętrzny z zakresu AutoCAD po którym uczestnicy otrzymają stosowne certyfikaty/zaświadczenia.
Liczba uczestników ogółem – 24
Liczba grup ogółem – 3
Liczba osób w grupie: minimum 6, maksimum 12
Liczba godzin/grupę – 30
Liczba godzin ogółem – 90
Z czego:
godzina = godzina zegarowa
liczba osób pracujących przy jednym stanowisku podczas zajęć praktycznych = 1 os.
Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 16.06.2023 r.
Kurs dla 24 uczestników/uczestniczek zostanie przeprowadzony dla 3 grup zajęciowych po 8 osób, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby osób w grupie przy założeniu, że minimalna liczba osób w grupie wynosi 6 osób, a maksymalna 12 osób.
A. Obowiązki Wykonawcy:
1. Zamawiający wymaga, aby program zajęć uwzględniał minimalnie poniższy zakres tematyczny:
1) przygotowanie teoretyczne zawierające następujące elementy programu merytorycznego:
• Znormalizowane elementy rysunku technicznego maszynowego.
• Rzuty prostokątne.
• Widoki i przekroje.
• Rozmieszczenie wymiarów na rysunkach (ogólne zasady).
• Rysowanie części maszyn.
• AutoCAD - tworzenie rysunku prototypowego.
• Warstwy rysunkowe.
• Podstawowe komendy programu AutoCAD.
• Podstawowe elementy rysunku oraz zasady ich tworzenia.
• Zasady rysowania precyzyjnego.
• Edycja tekstu na rysunku.
• Modyfikowanie, kopiowanie i usuwanie poszczególnych elementów rysunku.
• Zmiana kształtu i wielkości obiektów.
• Edycja cech obiektów.
• Wymiarowanie rysunkowe - wymiary liniowe i kątowe (AutoCAD).
• Definiowanie i wstawianie bloków.
• Wykreślanie rysunku z programu AutoCAD na drukarce.
• Modelowanie w przestrzeni trójwymiarowej.
• Sterowanie układami współrzędnych w układzie 3D.
• Oglądanie rysunku w przestrzeni.
• Modyfikacja obiektów 3D.
• Przygotowanie i eksport pliku z programu CAD do programu CAM.

2) przygotowanie praktyczne zawierające ćwiczenia praktyczne z następującego zakresu programu merytorycznego:
• Znormalizowane elementy rysunku technicznego maszynowego.
• Rzuty prostokątne.
• Widoki i przekroje.
• Rozmieszczenie wymiarów na rysunkach (ogólne zasady).
• Rysowanie części maszyn.
• AutoCAD - tworzenie rysunku prototypowego.
• Warstwy rysunkowe.
• Podstawowe komendy programu AutoCAD.
• Podstawowe elementy rysunku oraz zasady ich tworzenia.
• Zasady rysowania precyzyjnego.
• Edycja tekstu na rysunku.
• Modyfikowanie, kopiowanie i usuwanie poszczególnych elementów rysunku.
• Zmiana kształtu i wielkości obiektów.
• Edycja cech obiektów.
• Wymiarowanie rysunkowe - wymiary liniowe i kątowe (AutoCAD).
• Definiowanie i wstawianie bloków .
• Wykreślanie rysunku z programu AutoCAD na drukarce.
• Modelowanie w przestrzeni trójwymiarowej.
• Sterowanie układami współrzędnych w układzie 3D.
• Oglądanie rysunku w przestrzeni.
• Modyfikacja obiektów 3D.
• Przygotowanie i eksport pliku z programu CAD do programu CAM.
3) egzamin końcowy.
2. Zajęcia powinny się odbywać:
• od poniedziałku do soboty,
• dla uczniów szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj: Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach.
3. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie, a zajęcia na kursie powinny być wsparte programami multimedialnymi dotyczącymi projektowania AutoCAD.
4. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia kursu.
5. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe w postaci podręcznika lub skryptu lub e-podręcznika lub e-skryptu z zakresu projektowania AutoCad (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.
6. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu.
7. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć dla poszczególnych grup.
8. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz zapewni wydanie uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu kursu, z uwzględnieniem działań promocyjnych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. W przypadku egzaminu poza szkołą ucznia, Wykonawca zapewnia transport na egzamin i z powrotem.
9. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego m.in.: do stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów.
10. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020 (Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 dostępnymi pod linkiem: https://rpo.slaskie.pl/dokument/wytyczne_zasady_rownosci_szans_i_niedyskryminacji_v2).
Wszystkie działania muszą być realizowane w sposób niewykluczający udziału w kursie osób z niepełnosprawnościami.
11. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat.
12. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
• listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,
• program kursu oraz dziennik zajęć,
• potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych
• kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników,
• dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników).
13. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2027 r. B. Obowiązki wykonawcy w przypadku prowadzenia kursu stacjonarnie:

1. Zajęcia powinny się odbywać w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44 oraz Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1, w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych salach. Szkoła zapewnia nieodpłatnie salę wykładową wyposażoną w min. 12 stanowisk komputerowych, projektor multimedialny oraz tablicę. Pozostały sprzęt i oprogramowanie niezbędne do przeprowadzenia kursu, w tym program AutoCAD zapewnia Wykonawca.
2. Podczas zajęć praktycznych z zakresu AutoCAD wymagane jest, aby przy jednym stanowisku znajdował się wyłącznie jeden uczestnik kursu.
3. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 14809 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „CAD – Autodest Inventor – zaawansowany”. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu doskonalącego pn. „CAD – Autodesk Inventor - zaawansowany” dla 2 nauczycieli/ instruktorów praktycznej nauki zawodu w wymiarze minimum 30 godzin.Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Powinien zostać przeprowadzony w formie stacjonarnej. W przypadku, gdy sytuacja epidemiologiczna w momencie realizacji nie pozwoli na przeprowadzenie kursu w trybie stacjonarnym, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu online, jeżeli forma kursu na to pozwala.Kurs powinien w szczególności obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne oraz egzamin wewnętrzny z zakresu funkcji i narzędzi programu Autodesk Inventor, po którym uczestnicy otrzymają stosowne certyfikaty/zaświadczenia.
Liczba uczestników ogółem – 2, Liczba grup ogółem – 1, Liczba godzin/grupę – 30 , Z czego: godzina = godzina zegarowa, liczba osób pracujących przy jednym stanowisku podczas zajęć praktycznych = 1 os.
Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 16.06.2023 r.
A. Obowiązki Wykonawcy: 1. Zamawiający wymaga, aby program zajęć uwzględniał minimalnie poniższy zakres tematyczny:a) Modele pochodne, operacje odejmowania i dodawania brył, tworzenie modeli formy, zmiana wielkości modeli, itp.b) Wykorzystanie adaptacyjności w modelowaniu części i zespołów.c) Tworzenie biblioteki własnych cech kształtujących: iFuture.d) Tworzenie własnych bibliotek części: iPart. e) Wykorzystanie parametrów w modelowaniu części, połączenie modeli z arkuszem MS Excel. f) Parametryzacja zespołów, przekazywanie parametrów z części do zespołu, połączenie z MS Excel.g) Zaawansowane metody tworzenia konstrukcji bachowych, rozwijanie elementów zaawansowanych, rozwijanie stożków, rozwijanie ślimaka, tabela gięcia, style gięcia.h) Wykorzystanie generatorów części maszyn w zespołach: generator wału, przekładni pasowej, przekładni zębatej, połączeń gwintowych, połączeń wielowypustowych, połączeń wpustowych, sprężyn, łożysk, połączeń sworzniowych… i) Tworzenie konstrukcji stalowych, wykorzystanie generatora ram, korzystanie z biblioteki kształtowników, edycja profili stalowych: docinanie, wydłużanie, skracanie. Zestawienie konstrukcji stalowej: zliczanie kształtowników, tworzenie listy kształtowników,… j) Zaawansowane tworzenie prezentacji montażu, tworzenie widoków montażowych, tworzenie scen i sekwencji widoków. Tworzenie instrukcji montażowych, sterowanie widokiem kamery, nagrywanie filmu z kolejnością montażu k) Zaawansowany ruch zespołów, sterowanie wiązaniami, ograniczenia ruchu, wykorzystanie funkcji do sterowania, analiza kolizji w ruchu l) Wykorzystanie dokumentacji 2D DWG AutoCAD do tworzenia modeli 3D m) Wstęp do modelowania kształtów swobodnych, tworzenie brył podstawowych, edycja kształtu n) Tworzenie i modyfikacja arkuszy rysunkowych o) Tworzenie tabelek z parametrycznymi polami opisowymi p) Tworzenie i modyfikacja plików szablonu: części, zespołu, rysunku q) Tworzenie i edycja styli wymiarowania i styli tekstu r) Praca ze szkicem 3D, rysowanie w szkicu 3D, metody tworzenia ścieżki 3D, rzutowanie, krzywe przecięcia, itp. s) Wstęp do wykorzystania języka Visual Basic w programie Autodesk Inventor 2. Zajęcia powinny się odbywać w trybie popołudniowym lub weekendowym. 3. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu.
4. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia kursu 5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika.
6. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe w postaci podręcznika lub skryptu lub e-podręcznika lub e-skryptu(po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.7. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zam. o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu.
8. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz zapewni wydanie uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu kursu, z uwzględnieniem działań promocyjnych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
9. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego m.in.: do stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020 (Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 dostępnymi pod linkiem: https://rpo.slaskie.pl/dokumen /wytyczne_zasady_rownosci_szans_i_niedyskryminacji_v2). Wszystkie działania muszą być realizowane w sposób niewykluczający udziału w kursie osób z niepełnosprawnościami. 11. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat.12. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,
b) program kursu oraz dziennik zajęć,c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych d) kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników,e) dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników).13. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2027 r.
B. Obowiązki wykonawcy w przypadku prowadzenia kursu stacjonarnie:

Miejsce prowadzenia kursu powinno się znajdować w promieniu 30 km od siedziby Zamawiającego, Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a (na podstawie danych GPS, trasa najkrótsza, zmierzona przez samochód osobowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2150 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5510 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5399,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa 4BIM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772467913

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5399,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.