Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00315906/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
- 2023/BZP 00328921/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług serwisowych systemów ogólnozakładowej łączności telefonicznej, systemów dyspozytora ruchu zakładu Górniczego wraz z układem zasilania gwarantowanego w Kopalni Soli „Wieliczka””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług serwisowych systemów ogólnozakładowej łączności telefonicznej, systemów dyspozytora ruchu zakładu Górniczego wraz z układem zasilania gwarantowanego w Kopalni Soli „Wieliczka””2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-422dd08f-2564-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315906
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/TEM/82
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego za wynagrodzeniem usług serwisowych systemów ogólnozakładowej łączności telefonicznej, systemów dyspozytora ruchu zakładu wraz z układem zasilania gwarantowanego w Kopalni Soli „Wieliczka”, zwanych dalej „usługami serwisowymi” zgodnie z ofertą złożoną w ramach postępowania przetargowego.
2 Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług serwisowych w zakresie:
1) Systemu telekomunikacyjnego HETMAN zabudowanego na bazie serwera telekomunikacyjnego typu DGT IPnova,
2) Systemu łączności telefonicznej i alarmowania SAT,
3) Układu zasilania gwarantowanego.
3 Specyfikację serwisowanych urządzeń zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji.
4 Świadczenie usług serwisowych winno być realizowane zgodnie z dokumentacją techniczno - ruchową serwisowanych urządzeń, którą Zamawiający jest zobowiązany udostępnić Wykonawcy do wglądu, na każde jego żądanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64214000-9 - Wyspecjalizowane, branżowe usługi sieci telefonicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432541,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432541,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432541,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): COMFORTEL SP. Z O.O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TELVIS Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462714151
7.3.3) Ulica: DOJAZDOWA 9B
7.3.4) Miejscowość: TYCHY
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Serwisu i Montażu Systemów Automatyki „INFO-MATE Janusz Kozyra - wykonanie następującej części przedmiotu umowy: wykonanie usług serwisowych w zakresie wykonania układu zasilania gwarantowanego
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432541,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 3 - kwas solny"
- "Sporządzenie projektu technicznego zabezpieczenia komory Drozdowice III"
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 10- odzież robocza z logo Kopalni Soli "Wieliczka"
- Wykonywanie usługi przewozowej polegającej na zorganizowanym dowozie dzieci z przedszkoli oraz uczniów ze szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Wieliczka
- Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce, na cele regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pasy drogowe dróg powiatowych
- Przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z adaptacją poddasza w miejscowości Sułków
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.