eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strachówka › REMONT DROGI GMINNEJ NR 430814W NA ODCINKU OD PIK 0+700 DO PIK 1+700 W MIEJSCOWOŚCIACH KĄTY - MIĄSKI, KĄTY - WIELGI



Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DROGI GMINNEJ NR 430814W NA ODCINKU OD PIK 0+700 DO PIK 1+700 W MIEJSCOWOŚCIACH KĄTY – MIĄSKI, KĄTY – WIELGI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRACHÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cypriana Kamila Norwida 6

1.5.2.) Miejscowość: Strachówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-282

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 257562828

1.5.8.) Numer faksu: 257562829

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strachowka.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strachowka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT DROGI GMINNEJ NR 430814W NA ODCINKU OD PIK 0+700 DO PIK 1+700 W MIEJSCOWOŚCIACH KĄTY – MIĄSKI, KĄTY – WIELGI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5957956a-57a0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057833/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont drogi gminnej nr 430814W na odcinku od pik 0+700 do pik 1+700 w miejscowościach Kąty – Miąski, Kąty – Wielgi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405849

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1437664,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: „REMONT DROGI GMINNEJ NR 430814W NA ODCINKU OD PIK 0+700 DO PIK 1+700 W MIEJSCOWOŚCIACH KĄTY – MIĄSKI, KĄTY – WIELGI”

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

Inwestycja przewiduje wykonanie remontu drogi gminnej nr 430814W w miejscowościach Kąty – Miąski, Kąty – Wielgi o szerokości 5,0 m długości 1 000 m, wraz ze skrzyżowaniami, dla której zaplanowano:

Wykonanie robót rozbiórkowych poprzez frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni asfaltowej o szacunkowej powierzchni – 1930 m2 ,
Wykonanie remontu jezdni o szerokości 5,0 m o szacunkowej powierzchni – 5 029 m2.
Konstrukcja remontowanej jezdni grogi gminnej w miejscu wymienianej istniejącej podbudowy:
warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 8 S 50/70 o gr. 3 cm – 5 029 m2
warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 11 W 50/70 o gr. 4 cm – 5 148 m2
podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/32 stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm – 2 156 m2,
wzmocnione podłoże z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa grubość po zagęszczeniu 15 cm – 2156 m2,
wyprofilowane i zagęszczone podłoże.

Wykonanie zjazdów indywidualnych o szacunkowej powierzchni: 113 m2

Konstrukcja zjazdów indywidualnych:
mieszanka kruszywa łamanego 0/32 i kruszywa naturalnego 1:1 stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm,
wyprofilowane i zagęszczone podłoże.

Wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m o szacunkowej powierzchni: 1 445 m2
Konstrukcja poboczy:
mieszanka kruszywa łamanego 0/32 mm i naturalnego w stosunku 1:1 stabilizowanego mechanicznie o gr. warstwy 20 cm,
wyprofilowane i zagęszczone podłoże.

Wykonanie elementów odwodnienia
wymiana przepustu DN600 rury HDPE klasy SN8 o długości 9 m;
Odtworzenie istniejących rowów – około 560 m3

Wykonanie stałej organizacji ruchu
wykonanie oznakowania poziomego – około 2,0 m2;
wykonanie oznakowania pionowego – około 9 znaków (ostrzegawcze, zakazu, tabliczki)

Dodatkowe roboty:
roboty ziemne (wykopu, nasypy),
uporządkowanie terenu budowy

Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Dodatkowe informacje, które należy uwzględnić przy wykonywaniu zamówienia:
na czas prowadzenia robót zabezpieczyć i oznakować miejsce prowadzenia robót,
ewentualne konieczności wejścia na działki będące własnością innych osób należy uzgodnić przed rozpoczęciem prac,
zamówienie należy wykonać z materiałów własnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie na podstawie ustawy Prawo budowlane i przy użyciu własnego sprzętu,
obsługa geodezyjna (geodezyjne tyczenie oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza) leży po stronie Wykonawcy,
przed rozpoczęciem prac należy bezwzględnie opracować i uzgodnić projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, co jest niezbędnym warunkiem rozpoczęcia robót,
po wykonaniu robót należy przywrócić teren do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem prac.

KOD CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45233100-0 Roboty w zakresie autostrad, dróg


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

2 miesiące od daty zawarcia umowy


Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku prowadzonego postępowania do zamawiającego wpłynęły dwie oferty.

1. Oferta firmy Szpańscy Jerzy, Jacek, Dawid “Czystość” Spółka Jawna, ul. Sławkowska 22, 05-200 Wołomin NIP: PL 1250002288 z ceną brutto: 1 253 922,72 zł i okresem gwarancji jakości 60 miesięcy;

2. Oferta firmy PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW Sp. z o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki NIP: PL 8220010022 z ceną brutto: 1 228 752,78 zł i okresem gwarancji jakości 60 miesięcy.

Zgodnie z informacją podaną przez zamawiającego na stronie prowadzonego postępowania tj. https://strachowka.ezamawiajacy.pl kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 1 174 000,00 zł brutto.

W związku z powyższym zamawiający po przeanalizowaniu możliwości finansowych stwierdza, iż w chwili obecnej nie jest w stanie zwiększyć kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, zgodnie z przepisem art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, dlatego unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1228752,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1253922,72 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.