Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00390730/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektów unijnych pn. „Edukacja Przyszłości” FEDS.08.01-IZ.00-0064/24 oraz „Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat” FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856-28-00
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856-87-21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11647941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektów unijnych pn. „Edukacja Przyszłości” FEDS.08.01-IZ.00-0064/24 oraz „Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat” FEDS.08.03-IZ.00-0009/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e80b3bfb-3308-4daf-b71a-250f6c9a3c4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038637/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu unijnego pn. „Edukacja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
80% w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-106/IX/25 (WPI.271.44.2025)
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151468,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektów unijnych pn. „Edukacja Przyszłości” FEDS.08.01-IZ.00-0064/24 oraz „Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat” FEDS.08.03-IZ.00-0009/24 w ramach Priorytetu nr 8 „Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku” Działania nr FEDS.08.01 „Dostęp do edukacji” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus oraz w ramach Priorytetu nr 8 „Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku” Działania nr FEDS.08.03 „Dostęp do edukacji - ZIT” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia sprzętu, w tym transportu przedmiotu zamówienia, rozładunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń oraz uruchomienia wybranych pozycji. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół/przedszkoli:
a) Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. T. Kościuszki w Świdnicy, ul. Galla Anonima 1, 58-100 Świdnica (SP1),
b) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Świdnicy, ul. Ofiar Oświęcimskich 30, 58-105 Świdnica (SP2),
c) Szkoła Podstawowa nr 4 im. H. Sienkiewicza w Świdnicy, ul. Marcinkowskiego 4/6, 58-105 Świdnica (SP4),
d) Szkoła Podstawowa nr 105 im. Polskich Podróżników i Odkrywców w Świdnicy, ul. Saperów 27a, 58-100 Świdnica (SP105),
e) Szkoła Podstawowa nr 315 im. Jana Pawła II w Świdnicy, pl. Wojska Polskiego 3, 58-100 Świdnica (SP315),
f) Przedszkole Miejskie nr 1 w Świdnicy, pl. Św. Małgorzaty 1, 58-100 Świdnica (PM1),
g) Przedszkole Miejskie nr 3 w Świdnicy, ul. Okrężna 30, 58-100 Świdnica (PM3),
h) Przedszkole Miejskie nr 6 w Świdnicy, ul. Komunardów 2, 58-100 Świdnica (PM6).
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone sprzęty specjalistyczne były fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone.
4. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
5. Sprzęty specjalistyczne muszą być dostosowane oraz dopuszczone do użytku szkolnego/przedszkolnego, powinny posiadać wszelkie konieczne normy, atesty itp.
6. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy).
7. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
8. Wykonawca ustali z Dyrektorem szkoły (lub innym pracownikiem szkoły/przedszkola wskazanym przez Dyrektora- do wiadomości Zamawiającego) z wyprzedzeniem, co najmniej 3-dniowym dokładny termin dostawy (dzień, godzinę). Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Dyrektora szkoły/przedszkola.
9. Dostarczony towar zostanie odebrany protokołem odbioru. Protokół zostanie sporządzony przez Wykonawcę w 3 egzemplarzach: jeden egzemplarz dla Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Świdnicy, drugi dla Dyrektora szkoły/przedszkola, trzeci dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Świdnicy oryginały protokołów (poprawnie sporządzonych zgodnie ze specyfikacją oraz podpisami dyrektorów lub innych osób przez nich wskazanych).
10. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia dla danej szkoły/przedszkola została zrealizowana w ciągu jednego dnia.
11. Zamawiający informuje, iż przedmioty zostaną sfinansowane z projektów unijnych oraz budżetu miasta, według poniższego zestawienia:
a) „Edukacja przyszłości” pozycje: 1-9,
b) „Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat” pozycje: 10-23.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
13. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu gwarancji, na okres zgodny z SOPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158200-4 - Urządzenia do elektroterapii
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych
33192000-2 - Meble medyczne
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
32342100-3 - Słuchawki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z faktem, że ceny ofert przekroczyły kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (164 406,89 zł), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Termomodernizacja budynku ZSO w Świebodzicach" z podziałem na zadania
- Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym 79 szt. stacji "Psi Pakiet" i 6 szt. pojemników na psie odchody na terenie Świdnicy od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy.
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia specjalistyczne i uświadamiające dla pracowników, studentów i doktorantów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie w ramach realizacji projektu "UPL coraz bardziej dostępny".
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- Program księgowy wraz z systemem EZD
- "Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz zestawu multimedialnego"
- Dostawa, wdrożenie i uruchomienie oprogramowania systemowego dla Gminy Międzyrzecz w ramach projektu "Rozwój i rozbudowa e-administracji w samorządach MOF - Gmina Międzyrzecz".
- "Szkolenia miękkie dla pracowników Estrady Poznańskiej w ramach projektu "ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ ESTRADY POZNAŃSKIEJ-PRZEBUDOWA BUDYNKÓW WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA"
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





