eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Rozbudowa instalacji tlenu medycznego na oddziale infekcyjno-internistycznym wraz z dodatkowym przyłączem tlenu medycznego na terenie Szpitala przy ul. Batorego 4.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa instalacji tlenu medycznego na oddziale infekcyjno-internistycznym wraz z dodatkowym przyłączem tlenu medycznego na terenie Szpitala przy ul. Batorego 4.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.nowinski@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa instalacji tlenu medycznego na oddziale infekcyjno-internistycznym wraz z dodatkowym przyłączem tlenu medycznego na terenie Szpitala przy ul. Batorego 4.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b46abb6-3ef1-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064382/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozbudowa instalacji tlenu medycznego na oddziale infekcyjno-internistycznym wraz z dodatkowym przyłączem tlenu medycznego na terenie Szpitala przy ul. Batorego 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366921/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/65/TP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie drugiego dodatkowego przyłącza tlenowego pomiędzy istniejącym zbiornikiem
na tlen ciekły, a budynkiem nr 1 do miejsca projektowanego rozgałęzienia instalacji / stara – nowa / w sposób umożliwiający
przełączenia zaworami obu nitek przyłącza.
Instalacja prowadzona będzie w wykopie aż do granicy budynku, później prowadzona będzie w kanale instalacyjnym
budynku do projektowanej tablicy tlenowej T1.
Z tablicy tlenowej T1 poprzez zespół kontrolno-informacyjny SZKG instalacja rozprowadzona będzie do wskazanych w P.B.
sal chorych, gdzie zamontowane będą ścienne punkty poboru tlenu medycznego.
Informacje dodatkowe :
1) Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązany jest do wykonania i oznakowania oraz
zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót na czas ich realizacji i zapewni bezpieczne dojście i dojazd do terenu robót jak i
do obiektu, który jest przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Odziały szpitalne mieszczące się w
obiekcie będącym przedmiotem zamówienia, będą w trakcie prowadzonych prac prowadzić swoją normalną działalność.
Wykonawca musi dostosować swoje prace pod względem bezpieczeństwa, możliwości wykonywania obowiązków przez
personel szpitala oraz pacjentów.
2) W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do:
a) Prowadzenia dziennika budowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 6 września
2021 r. w sprawie sposobu prowadzenia dzienników budowy, montażu i rozbiórki (Dz.U.2021.1686 z dnia 2021.09.14) oraz
do ustawienia tablicy informacyjnej budowy zgodnej z przepisami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.) art. 45 b).
b) ogrodzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót,
wygrodzenie stref niebezpiecznych – zgodnie z obowiązującymi przepisami
c) wygrodzenie miejsca realizacji robót w sposób uniemożliwiający dostęp osób trzecich,
d) zapewnienia zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż.,
e) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną
odpowiedzialność,
f) zapewnienia prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy,
g) zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i
dyscypliny pracy,
h) zagwarantowania przy realizacji zamówienia, aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały
dopuszczenie do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi w tym zakresie
normami. Wykonawca, ww. dokumenty na żądanie Zamawiającego dostarczy przy odbiorze końcowym. Wyklucza się
montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów,
i) przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń,
obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia,
j) dostarczenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków Kierownika
budowy/kierownika robót oraz uwierzytelnionych kopii zaświadczeń właściwej izby samorządu zawodowego
potwierdzających wpis ww. osób na listę członków tej izby i uwierzytelnionych kopii uprawnień budowlanych,
k) dostarczenia Zamawiającemu, na co najmniej 3 dni przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego oraz
harmonogramu rzeczowo-finansowego.
l) dbania o porządek na terenie budowy oraz utrzymywania terenu budowy w należytym stanie i porządku oraz w stanie
wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
m) zabezpieczenia instalacji urządzeń i obiektów na terenie budowy i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich
zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót,
n) dostarczania gwarancji producentów dla zamontowanych urządzeń i sprzętu, w przypadku, gdy gwarancja producenta
jest dłuższa niż okres gwarancji i rękojmi udzielony przez Wykonawcę robót,
o) przeprowadzenia prób, pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i odbioru
robót budowlano – montażowych,
p) wykonania na własny koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania,
jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem,
r) przestrzegania jako wytwarzający odpady przepisów prawnych wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo
ochrony środowiska (Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 – tekst jednolity z póź. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. Z 2021 r., poz. 1648 z póź. zm.). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, ma obowiązek w
pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy
lub nie jest uzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania
powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób
gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
3) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie
Wykonawcy robót.
4) Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami,
obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami Inżyniera
Nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z
pozostałymi załącznikami.
5) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca bezzwłocznie ma obowiązek informowania Zamawiającego o
szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych ale i o przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą
niesprzyjająco wpłynąć na realizację umowy lub ją opóźnić. W tym wypadku, lub jeśli Zamawiający stwierdzi, że
harmonogram nie odpowiada możliwemu do dotrzymania postępowi prac (zgodnego z przyjętym harmonogramem),
Wykonawca ma obowiązek przedstawić nowy harmonogram uwzględniający stan faktyczny zaangażowania prac i
uzgodnione z Zamawiającym i Inżynierem Nadzoru nowe terminy wykonania i płatności.
6) Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonywane w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia i
uciążliwości w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. W celu
bezkolizyjnego korzystania przez pracowników obiektu będącego przedmiotem zamówienia z wjazdów i dojść do obiektu
ewentualnie innych posesji, Wykonawca na minimum 3 dni przed rozpoczęciem robót, doręczy pismo zawiadamiające
poszczególnych zainteresowanych (za potwierdzeniem przekazania informacji), o terminie i zakresie robót wykonywanych w
tym czasie. Wymaga się aby Wykonawca, na ciągach jezdnych i pieszych, układał w zakresie niezbędnym dla danej
sytuacji robocze pomosty, daszki zabezpieczające lub stosował inne metody wykonania pozwalające na ruch pieszy i
zapewniające dojście do budynków. Wszelkie spory mogące wyniknąć z powstałej sytuacji będą rozstrzygane na
indywidualnych spotkaniach, przy udziale przedstawicieli – Zamawiającego, Wykonawcy i ewentualnych innych
zainteresowanych. Do nieprzewidzianych, a wynikających z wprowadzonego sposobu prowadzenia prac jeśli będzie taka
potrzeba Wykonawca wykona, zatwierdzi i będzie aktualizował organizację ruchu na własny koszt, który należy ująć w
wycenie robót.
7) Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą (zgodną z wymogami zawartymi w STWiOR), opracowanie
oraz uzgodnienie ewentualnej czasowej organizacji ruchu i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy robót.
8) Wykonawca zobowiązany jest do usuwania w czasie 6 godzin od ujawnienia awarii lub powzięcia wiedzy przez
Wykonawcę o awarii na istniejących urządzeniach wodociągowych i elektrycznych wywołanych lub związanych z pracami
Wykonawcy w sposób bezpośredni lub pośredni, w tym w szczególności nie zachowania szczególnej staranności i
ostrożności w czasie prowadzenia robót w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących urządzeń wodociągowych i elektrycznych.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zastępczego usunięcia awarii na koszt Wykonawcy w przypadku braku podjęcia
robót związanych z usuwaniem awarii przez Wykonawcę w ciągu 3 godzin od powzięcia wiedzy o wystąpieniu awarii.
10) Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do
wykonania przedmiotu zamówienia.
11) Materiały z rozbiórki, nie nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca podda unieszkodliwieniu na własny
koszt.
12) Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
13) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o
parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i
dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane
wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych
(Dz. U. z 2021 poz. 1213 ze zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.
14) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające
pozwolenie na zastosowanie w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
15) Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dokumentów, potwierdzających, że wbudowane materiały zgodne są z
obowiązującymi normami i przepisami prawa.
16) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych zakupionych przez siebie zgodnie
z dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ................
W związku z ograniczeniami więcej w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe Vicbud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8860001902

7.3.4) Miejscowość: Czarny Bór

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.