eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Modernizacja systemów ochrony p/pożarowej w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o. poprzez zamontowanie na VI piętrze w budynku 1A nowego Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemów ochrony p/pożarowej w „Kutnowskim Szpitalu Samorządowym” Sp. z o.o. poprzez zamontowanie na VI piętrze w budynku 1A nowego Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24/388 02 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/808036

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemów ochrony p/pożarowej w „Kutnowskim Szpitalu Samorządowym” Sp. z o.o. poprzez zamontowanie na VI piętrze w budynku 1A nowego Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d582e1c6-4011-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016697/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Kompleksowa modernizacja instalacji przeciwpożarowej w "KSS" Sp. z o.o.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361606

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/28/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemów ochrony p/pożarowej – Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w „Kutnowskim Szpitalu Samorządowym” Sp. z o.o. poprzez zamontowanie na VI piętrze w budynku 1A nowego Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) zgodnie z aktualnymi przepisami ochrony p.poż. z uwzględnieniem wytycznych Ekspertyzy Technicznej Stanu Ochrony Przeciwpożarowej oraz postanowień Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi - stanowiącej załącznik nr 2A do SWZ (część rysunkowa ekspertyzy do wglądu u Inspektora ds. ochrony przeciwpożarowej – Pana Andrzeja Konwerskiego, tel. kontaktowy: 24/ 388 04 19)
2. Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) na VI piętrze budynku 1A (Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej oraz Oddział Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej) wymaga wykonania poniższych zadań:
1) Demontaż istniejącego metalowego sufitu podwieszanego wraz z elementami montażowymi na korytarzach oddziałów oraz na holu pomiędzy oddziałami.
Uwagi:
a) składowanie zdemontowanego sufitu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
b) po zdemontowaniu metalowego sufitu w zależności od występujących przypadków należy podwiesić istniejące okablowanie.
2) Demontaż elementów starego (nieczynnego) systemu SSP wraz z okablowaniem.
Uwagi:
a) zdemontowane czujki izotopowe należy przekazać Zamawiającemu;
b) ubytki po zdemontowanych elementach należy zaszpachlować oraz pomalować w kolorze zbliżonym do istniejącego.
3) Wykonanie nowego systemu SSP zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego Projektem Koncepcji poprzez wykonanie okablowania oraz montaż urządzeń zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego Dokumentacją Projektową SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU (dostępną w siedzibie Zamawiającego), Wytycznymi PKN-CEN/TS 54-14:2020-09 Systemy Sygnalizacji Pożarowej lub Wytycznymi SITP projektowania instalacji sygnalizacji pożarowej (SITP WP - 02:2021), przy uwzględnieniu Dokumentacji Techniczno – Ruchowych (DTR) urządzeń wchodzących w skład systemów SSP.
Uwagi:
a) w związku z tym iż Projekt Koncepcji został wykonany 6 lat temu a wykonanie instalacji będzie wymagało zastosowania rozwiązań/urządzeń zamiennych do tych wskazanych w Projekcie Koncepcji, Wykonawca musi opracować dokumentację techniczną wykonawczą/powykonawczą oraz uzgodnić ją z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. Dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, wymaganiami technicznymi Zamawiającego;
b) w związku z tym iż okablowanie oraz elementy systemu będą również montowane w szybach windowych, należy podczas montażu spełnić poniższe warunki:
• należy tak rozmieścić montowane elementy aby nie ograniczać swobody użytkowania i nie utrudniać czynności konserwacyjnych,
• instalacje pożarowe powinny być wyraźnie oddzielone od instalacji związanych z funkcjonowaniem dźwigu,
• wszelkie prace związane z montażem tych instalacji powinny być wykonywane w porozumieniu z konserwatorem dźwigów oraz pod nadzorem tej osoby;
• do księgi rewizji dźwigów należy dołączyć notatkę z potwierdzeniem prawidłowości wykonanych prac oraz szkic lub opis rozmieszczenia przewodów oraz elementów systemu.
4) Podłączenie wykonanego Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) na VI piętrze budynku 1A (Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej oraz Oddział Chirurgii Ogólnej oraz Onkologicznej) do istniejącej Centralki Pożarowej POLON 4900 zlokalizowanej w budynku łóżkowym 1A, w sposób zapewniający niezwłoczne przekazanie sygnału pożaru/uszkodzenia.
5) Wykonanie na kondygnacji (VI piętro) na korytarzach oddziałów oraz na holu pomiędzy oddziałami nowego sufitu podwieszanego panelowego (60x60 cm).
Uwagi:
a) Panele do sufitu podwieszanego muszą posiadać stosowane dokumenty potwierdzające ich możliwość stosowania w podmiotach leczniczych;
b) Sufit podwieszany będzie wykonywany na korytarzu czyli drodze ewakuacyjnej. W związku z tym panele sufitu podwieszanego muszą być niepalne lub niezapalne, nie kapiące i nie odpadające pod wpływem ognia, co powinno być potwierdzone określoną klasą reakcji na ogień.
6) Wykonanie na kondygnacji (VI piętro) na korytarzach oddziałów oraz na holu pomiędzy oddziałami nowego oświetlenia podstawowego oraz oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego rozmieszczonego zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 1838:2013.
Uwagi:
a) oprawy muszą posiadać stosowane dokumenty potwierdzające możliwość ich stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą;
b) oprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego muszą posiadać dodatkowo aktualne świadectwa dopuszczenia CNBOP;
c) Wykonawca przedstawi wyliczenia potwierdzające spełnienie wymaganego natężenia oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego, w tym natężenia oświetlenia przy sprzęcie i urządzeniach ppoż.;
d) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu Projekt awaryjnego świetlenia ewakuacyjnego uzgodniony z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych.
7) Szpachlowanie bruzd wykonanych w sufitach oraz ścianach w celu prowadzenia okablowania oraz ich pomalowanie w kolorze zbliżonym do istniejącego.
8) Malowanie paska o szerokości minimum 10 cm pod nowym sufitem podwieszanym na korytarzach oraz w holu pomiędzy oddziałami, w kolorze zbliżonym do istniejącego.
9) Po wykonanych pracach, Wykonawca opracuje dokumentacje powykonawczą jakościową z wykazem zastosowanych materiałów oraz odpowiednimi wymaganymi do nich dokumentami (certyfikaty, deklaracje, świadectwa dopuszczenia).
Uwaga:
Prace będą wykonywane w dwóch etapach:
• I Etap - Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej oraz hol pomiędzy oddziałami,
• II Etap - Oddział Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej + podłączenie do Centrali POLON 4900 z dwutygodniową przerwą pomiędzy Etapami na przeprowadzką oddziałów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299505,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299505,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299505,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Pożarnicze Tomasz Łydkowski Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-32-12-111

7.3.3) Ulica: Dobrzyńska 60A

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299505,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: do 3 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.