Og³oszenie z dnia 2022-11-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00509226/01 - Wynik z dnia 2022-12-21
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Gminne, regularne przewozy, w tym dowóz dzieci z Gminy Chrzypsko W. do Szko³y Podstawowej im.M.Kopernika w Chrzypsku W. oraz Przedszkola„U Reksia”w Chrzypsku W., w okresie od 1.01.2023r do 31.12.2023r
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CHRZYPSKO WIELKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259264
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. G³ówna 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Chrzypsko Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-412
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srodkiunijne@chrzypsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.chrzypsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Gminne, regularne przewozy, w tym dowóz dzieci z Gminy Chrzypsko W. do Szko³y Podstawowej im.M.Kopernika w Chrzypsku W. oraz Przedszkola„U Reksia”w Chrzypsku W., w okresie od 1.01.2023r do 31.12.2023r
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-de4bca30-6a45-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00451130
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00037820/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Gminne, regularne przewozy, w tym dowóz dzieci z Gminy Chrzypsko W. do Zespo³u Szkó³ w Chrzypsku W. w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.chrzypsko.pl/ogloszenia.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (inne ni¿ oferta), zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w przy u¿yciu:
1) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) ePUAPu, dostêpnego pod adresem: /4fflau664z/SkrytkaESP
3) poczty elektronicznej (e-mail): srodkiunijne@chrzypsko.pl
Strona internetowa do sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Pozosta³e postanowienia zapisano w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Chrzypsko Wielkie z siedzib± Urzêdu Gminy w Chrzypsku Wielkim, ul. G³ówna 15, 64-412 Chrzypsko Wielkie, tel.: 61 29 51 011, fax: 61 62 10 890, e-mail: urzad@chrzypsko.pl, Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Urzêdu Gminy w Chrzypsku Wielkim - 4fflau664z Z administratorem mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie na adres jego siedziby lub z wyznaczonym przez niego Inspektorem ochrony danych osobowych na adres: kontakt@smart-standards.com albo nr tel. +48 602 24 12 39 Pani/Pana dane osobowe oraz dane Pani dziecka/podopiecznego bêd± przetwarzane w celu w celu organizacji dowozu dzieci do szkó³ i placówek o¶wiatowych na terenie gminy i zapewnienia opieki w czasie tego transportu. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych podanych we wniosku o bezp³atne dowo¿enie dziecka, / osoby z dysfunkcjami do placówki o¶wiatowej s± art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 RODO oraz art. 32 ust. 6 i art. 39 ust.4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo o¶wiatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082, z 2022 r. poz. 655, 1079, 1116, 1383, 1700, 1730). Pani/Pana dane osobowe oraz dane Pani dziecka/podopiecznego mog± byæ udostêpnione podmiotom:•s³u¿bom; organom administracji publicznej; s±dom i prokuraturze; komornikom s±dowym; pañstwowym i samorz±dowym jednostkom organizacyjnym oraz innym podmiotom – w zakresie niezbêdnym do realizacji zadañ publicznych;
•osobom i jednostkom organizacyjnym, je¿eli wyka¿± w tym interes prawny;•osobom i jednostkom organizacyjnym, je¿eli wyka¿± w tym interes faktyczny w otrzymaniu danych, pod warunkiem uzyskania zgody Pani /Pana zgody;•jednostkom organizacyjnym, w celach badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej, je¿eli po wykorzystaniu dane te zostan± poddane takiej modyfikacji, która nie pozwoli ustaliæ to¿samo¶ci osób, których dane dotycz±.Pani/Pana dane mog± byæ udostêpnione stronom postêpowañ administracyjnych prowadzonych na podstawie Kodeksu postêpowania administracyjnego, których jest Pan/Pani stron±/stronami lub uczestnikiem/uczestnikami w trybie udostêpnienia akt tych postêpowañ.
Pana/Pani dane osobowe bêd± przetwarzane nie d³u¿ej ni¿ jest to konieczne do osi±gniêcia celu, w którym zosta³y zebrane, a przechowywane zgodnie z klasyfikacj± wynikaj±ca z jednolitego rzeczowego wykazu akt organów gminy i zwi±zków miêdzygminnych oraz urzêdów obs³uguj±cych te organy i zwi±zki na podstawie przepisów rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011r. Dz.U. Nr 14, poz. 67).1prawo ¿±dania dostêpu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;2.prawo ¿±dania sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO;3.prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO;4.prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;5.prawo ¿±dania usuniêcia danych osobowych na podstawie art. 17 RODO;6.prawo przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,7. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych z przyczyn zwi±zanych z szczególn± sytuacj± zgodnie z art. 21 RODO Dane osobowe nie s± i nie bêd± udostêpniane innym podmiotom poza przypadkami, gdy obowi±zek taki wynika z przepisów prawa lub zostanie na to wyra¿ona zgoda, jednak mog± byæ udostêpnione s±dom i organom pañstwa na ich wniosek.Je¶li uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza obowi±zuj±ce przepisy prawa, przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych. Biuro Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, Tel. 22 531 03 00.Dane osobowe mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich zgodnie z decyzj± wykonawcz± Komisji (UE) 2021/914 z dnia 4 czerwca 2021 r. w sprawie standardowych klauzul umownych dotycz±cych przekazywania danych osobowych do pañstw trzecich na podstawie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679. Dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania (art. 22 ust. 1 i 4 RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FU.271.13.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie regularnych przewozów w transporcie drogowym,w tym ¶wiadczenie us³ug transportowych dla dzieci zamieszka³ych na terenie Gminy Chrzypsko Wielkie, na trasie z przystanku autobusowego do szko³y i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowo¿enia we wszystkie dni realizacji zajêæ szkolnych i przedszkolnych w roku szkolnym 2022/2023 i 2023/2024, od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Z0a0mawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, gdy Wykonawca wyka¿e ¿e posiada:
- aktualn± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z pó¼n.zm.).
Zamawiaj±cy dokona oceny na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) Wykonawca posiada do¶wiadczenie:
Wykonawca wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych jest wykonywana w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 us³ugi, polegaj±c± na przewozie dzieci do szkó³, przy czym us³uga musi byæ wykonywana lub wykonana by³a przez okres co najmniej 10 miesiêcy.
Zamawiaj±cy dokona oceny na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
5) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym.
Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje w celu wykonania zamówienia:
minimum 3 pojazdy, w tym co najmniej 1 pojazd z ilo¶ci± zarejestrowanych miejsc siedz±cych min. 54 i co najmniej 1 pojazd z ilo¶ci± zarejestrowanych miejsc siedz±cych min. 52, i co najmniej 1 pojazd z ilo¶ci± zarejestrowanych miejsc siedz±cych w przedziale od 55 do 60.
Ka¿dy pojazd musi posiadaæ ubezpieczenie OC, NW oraz dokument potwierdzaj±cy stan techniczny - dopuszczenie pojazdu do ruchu.
Zamawiaj±cy dokona oceny na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) wykaz us³ug porównywalnych us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami- za³±cznik nr 7 do SWZ;
3) odpowiednie zezwolenie, licencja, koncesja lub potwierdzenie wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, jej posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug tj.: aktualn± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z pó¼n.zm.).
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ:1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (Za³±cznik nr 3 do SWZ);
2) W przypadku gdy wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu powo³a siê na zasoby innych podmiotów przy realizacji zamówienia do oferty za³±cza o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (je¿eli dotyczy - Za³±cznik nr 4 do SWZ);
3) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. (je¿eli dotyczy- Za³±cznik nr 5 do SWZ)
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie , które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
O¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 1 – 4 sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Brak jakiegokolwiek z wy¿ej wymienionych dokumentów, lub z³o¿enie dokumentu w niew³a¶ciwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postêpowania (po dokonaniu czynno¶ci przewidzianych w art. 128 Pzp.)
Ocena spe³nienia warunków zostanie dokonana wg formu³y: spe³nia/nie spe³nia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-01 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem "Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Pozosta³e wymogi w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-01 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-30
INNE PRZETARGI CHRZYPSKO WIELKIE
wiêcej: przetargi CHRZYPSKO WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na utrzymanie dróg le¶nych II
- Zakup biletów miesiêcznych dla dzieci i uczniów dowo¿onych do placówek o¶wiatowych po³o¿onych na terenie Gminy Góra ¦wiêtej Ma³gorzaty
- Dostawa kruszywa na drogi le¶ne Nadle¶nictwa Kañczuga w 2025 roku
- Us³uga tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., t. j. Transport sanitarny 2 - zamówienie nr 6
- Dowo¿enie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do SP w Dubeninkach i do SP w ¯ytkiejmach w okresie od 7.01.2026 r. do 31.12.2027 r. w formie zakupu biletów miesiêcznych
- Zakup i dostawa kruszywa do remontów dróg le¶nych, do 14 le¶nictw w Nadle¶nictwie Osie.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





