Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00419853/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
- 2025/BZP 00435617/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup profesjonalnego urządzenia do mycia/czyszczenia ulic na mokro” w ramach programu „Mazowsze dla czystego powietrza 2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Magdalena.Glasek@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup profesjonalnego urządzenia do mycia/czyszczenia ulic na mokro” w ramach programu „Mazowsze dla czystego powietrza 2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac27e97-2334-43e3-b080-b7b099a90cfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029699/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Zakup profesjonalnego urządzenia do mycia/czyszczenia ulic na mokro” w ramach programu „Mazowsze dla czystego powietrza 2025”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia objęty został dofinansowaniem ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach zadania „Mazowsze dla czystego powietrza 2025”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.51.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 323187,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup profesjonalnego urządzenia do mycia/czyszczenia ulic na mokro” jest:
• dostawa 1 sztuki fabrycznie nowej, seryjnie produkowanej zamiatarki (wielofunkcyjnego urządzenia do mycia/czyszczenia ulic i chodników na mokro), spełniającej warunki techniczne dla pojazdów wolnobieżnych dopuszczonych do ruchu drogowego w RP;
• dostarczenie kompletnego zestawu osprzętu podanego w załączniku nr 1;
• transport pojazdu i osprzętu do siedziby Użytkownika;
• przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi i bezpiecznej eksploatacji urządzenia;
• dostarczenie pełnej dokumentacji (homologacja/świadectwo, deklaracje CE, instrukcje PL, książka gwarancyjna, katalog części, dane dotyczące serwisu, certyfikaty, itp).
Przedmiot zamówienia objęty został dofinansowaniem ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach zadania „Mazowsze dla czystego powietrza 2025”
1. Zamawiający informuje, że w Załączniku nr 1 „Opis przedmiotu zamówienia” zostały wskazane minimalne wymagane parametry techniczne dostarczanego przedmiotu zamówienia.
2. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań, wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca winien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia zwracając uwagę na to, czy zawiera wszystkie informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa Rzeczypospolitej Polskiej, obowiązującymi normami technicznymi, opracowaniami typowymi, standardami, etyką zawodową, zachowując należytą staranność i osiągając wysoką jakość techniczną i estetyczną, jaka jest wymagana przy realizacji całości projektu umowy jak również realizacji poszczególnych czynności wynikających z projektu umowy, w terminie i na zasadach określonych w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399475,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399475,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399475,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAKO POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772077313
7.3.3) Ulica: Czerwone Maki 63
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-392
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399475,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Miasta Siedlce
- Wynajem kontenera do mycia kotłów w miejscowości Kopytów na 2026 rok
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego w jednostkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Siedlcach
- Dostawa routerów i switchów w ramach projektu "Dostępność plus...coś więcej" Dostawa 4 szt. routerów.
- Zakup namiotu wystawienniczego.
- Dostawa artykułów promocyjnych dla Centrum Współpracy Międzynarodowej
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika użytkowego wraz z oprzyrządowaniem dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa pługu do odśnieżania, rozsiewacza do soli i piasku i zamiatarki drogowej
- Dostawa używanej zamiatarki ulicznej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Dostawa zamiatarek
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem w ramach zadania : Podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców gminy Pysznica
więcej: Zamiatarki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





