Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00433300/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji zadania „Zapewnienie funkcjonowania Klubu Senior+”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Łukowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005173277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdanowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11f23db7-e1c3-4c13-9cc1-b1748799cbeb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi socjalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji zadania „Zapewnienie funkcjonowania Klubu Senior+”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11f23db7-e1c3-4c13-9cc1-b1748799cbeb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00433300
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.262.2025.7
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - przeprowadzenie zajęć artystycznych.6.1.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć artystycznych dla 30 uczestników Klubu Senior+ w Łukowie. Uczestnikami zajęć będą osoby powyżej 60 roku życia.
6.1.2. Zajęcia artystyczne mają na celu poprawę sprawności manualnej, poprawę zdolności koncentracji i koordynacji seniorów, rozwijanie aktywności twórczej, naukę sposobów spędzania wolnego czasu, stwarzanie możliwości do samorealizacji poprzez środki artystyczne.
6.1.3. Liczba uczestników zajęć – 30 osób w wieku powyżej 60 roku życia.
6.1.4. Liczba godzin i wymiar zajęć – zajęcia będą odbywały się średnio po 2-5 godzin tygodniowo, łączna ilość godzin do zrealizowania wynosi 20. Ilekroć Zamawiający używa określenia „godzina zajęć”, należy przez to rozumieć godzinę obejmującą nie mniej niż 60 minut.
6.1.5. Zajęcia będą obejmowały organizację prac plastycznych, rękodzielniczych, itp. Materiały
do prowadzenia zajęć zostaną zakupione przez Zamawiającego po uzgodnieniu z Wykonawcą.
6.1.6. Termin realizacji zajęć – od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2025 r. Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 12:00-16:00.
6.1.7. Wykonawca przedstawi do 3 dnia każdego miesiąca harmonogram zajęć na dany miesiąc. Harmonogram będzie podlegał akceptacji przez Kierownika Klubu.
6.1.8. Wykonawca zapewni trenera do prowadzenia zajęć posiadającego odpowiednie kwalifikacje lub doświadczenie zgodne z tematyką prowadzonych zajęć.
6.1.9. Miejsce realizacji zajęć – siedziba Klubu Senior+, ul. Wyszyńskiego 10/16, 21-400 Łuków.
6.1.10. Przeprowadzenie zajęć będzie obejmowało:
a) zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej odpowiednie doświadczenie;
b) przeprowadzenie zajęć w formie teoretyczno-praktycznej (miniwykłady, warsztaty praktyczne, itp.);
c) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem;
d) prowadzenie dokumentacji zajęć (m.in. lista obecności, dziennik zajęć);
e) monitorowanie wskaźnika obecności uczestników/czek na oraz informowanie na bieżąco Zamawiającego o wynikach monitoringu;
f) obsługę zajęć pod względem organizacyjnym w zakresie prowadzenia zajęć, planowania pracy na zajęciach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - przeprowadzenie zajęć ruchowych, sportowo-rekreacyjnych i aktywizujących6.1.11. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć ruchowych, sportowo-rekreacyjnych i aktywizujących dla 30 uczestników Klubu Senior+ w Łukowie. Uczestnikami zajęć będą osoby powyżej 60 roku życia.
6.1.12. Zajęcia sportowe mają na celu utrzymanie sprawności fizycznej i poprawę samopoczucia Seniorów.
6.1.13. Liczba uczestników zajęć – 30 osób w wieku powyżej 60 roku życia.
6.1.14. Liczba godzin i wymiar zajęć – zajęcia będą odbywały się średnio 2-5 godzin tygodniowo, łączna ilość godzin do zrealizowania wynosi 20. Ilekroć Zamawiający używa określenia „godzina zajęć”, należy przez to rozumieć godzinę obejmującą nie mniej niż 60 minut.
6.1.15. Zajęcia będą ruchowe, sportowo-rekreacyjne, aktywizujące, w tym m.in. nordic walking, aerobik, joga, taneczne. Kijki do nordic walking zapewnia Wykonawca.
6.1.16. Termin realizacji zajęć – od podpisania umowy do 30 listopada 2025 r. Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 12:00-16:00.
6.1.17. Wykonawca przedstawi do 3 dnia każdego miesiąca harmonogram zajęć na dany miesiąc. Harmonogram będzie podlegał akceptacji przez Kierownika Klubu.
6.1.18. Wykonawca zapewni trenera do prowadzenia zajęć posiadającego odpowiednie kwalifikacje lub doświadczenie zgodne z tematyką prowadzonych zajęć.
6.1.19. Miejsce do prowadzenia zajęć zapewnia Wykonawca. Zajęcia powinny odbywać się w lokalu umożliwiającym swobodne poruszanie się wszystkich uczestników klubu. Lokal musi znajdować się na terenie Łukowa.
6.1.20. Przeprowadzenie zajęć będzie obejmowało:
a) zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej odpowiednie doświadczenie;
b) przeprowadzenie zajęć w formie aktywności fizycznej, prowadzenia ćwiczeń, itp.;
c) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem;
d) prowadzenie dokumentacji zajęć (m.in. lista obecności, dziennik zajęć);
e) monitorowanie wskaźnika obecności uczestników/czek na zajęciach oraz informowanie na bieżąco Zamawiającego o wynikach monitoringu;
f) obsługę zajęć pod względem organizacyjnym w zakresie prowadzenia zajęć, planowania pracy na zajęciach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- ZAKUP PALIW PŁYNNYCH Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W 2026 ROKU
- Odśnieżanie dróg powiatowych w 2026 r.
- Dostawa paliw płynnych w m. Łuków
- Dostawa paliw płynnych w m. Stoczek Łukowski
- Przyjęcie i zapewnienie opieki bezpańskim zwierzętom z terenu Miasta Łuków w 2026 roku, oraz interwencyjne wyłapywanie bezpańskich zwierząt z terenu miasta Łuków w 2026 roku
- Opróżnianie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze śmietniczek ulicznych na ulicach i placach stanowiących własność Miasta Łuków
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- Usługi szkoleniowe (3 części) w ramach projektu "Dobry zawód - moja przyszłość" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
- Działanie na rzecz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej i ich otoczenia - usługi pedagogiczne w ramach projektu: Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie Powiatu Poddębickiego - III post.
- Realizacja szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSZ Nr 1 w Rykach w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
- Działania edukacyjne w ramach projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej dwóch budynków szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 w ZSP nr 3 oraz SP nr 6 w ZSP nr 1)"
- Zorganizowanie i Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów CKZiU nr 1 w Gdyni w ramach realizacji projektu: Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - etap II"współfinansowanego ze środków EFS+
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





