Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00395306/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. „Rodzina w centrum Etap I”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 423 23 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a4dd9aa-78dd-44dd-a0b0-e970549267cd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. „Rodzina w centrum Etap I”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a4dd9aa-78dd-44dd-a0b0-e970549267cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066642/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kompleksowa organizacja wyjazdu edukacyjnego w ramach projektu "Rodzina w Centrum Etap I".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt partnerski pn. „Rodzina w centrum Etap I” w ramach Osi Priorytetowej 08 Fundusze Europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecz-nego, Działania FEKP.08.25 Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, Program Regio-nalny: Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.44.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się zorganizować wyjazd edukacyjny
z elementami integracyjnymi z uwzględnieniem następujących ramowych założeń:
Min. 20 godz. zegarowych podczas całego wyjazdu edukacyjnego przeznaczone zostanie na zajęcia merytoryczne/edukacyjne, w tym po 1 godz. zegarowej konsultacji ze specjalistą – psychologiem dla każdej z rodzin, oraz 8 godz. warsztatów i zajęć animacyjnych dla dzieci,
Wypoczynek obejmuje pięciodniowy pobyt w obiekcie wypoczynkowym.
W dzień przyjazdu za pełne wyżywienie rozumie się: obiad, podwieczorek, kolację, w dzień wyjazdu: śniadanie, obiad oraz suchy prowiant na podroż. Przez „suchy prowiant” należy rozumieć: napój o pojemności co najmniej 0,5 litra, owoc, bułka lub drożdżówka, posiłek zgodny z normami określonymi przez Państwowy Zakład Higieny.
Wyjazd na wycieczkę nie zwalnia z obowiązku właściwego wyżywienia uczestników (powinni mieć zapewniony suchy prowiant). Środkiem transportu musi być autokar. Organizacja wycieczki krajoznawczo – turystycznej odbywa się w sposób określony w odrębnych przepisach. Pokrycie wszystkich kosztów wstępów do zaplanowanych miejsc ujętych
w programie pobytu uczestników oraz koszty usług przewodnika należy do Wykonawcy.
Termin wyjazdu zostanie wyznaczony przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym najpóźniej 3 dni po podpisaniu umowy.
Wyjazd winien obejmować przynajmniej dwa dni wolne od nauki (sobota, niedziela).
Wyjazd winien odbyć się nie wcześniej niż 14 dni i nie później niż 30 dni od momentu podpisania umowy.
Miejsce docelowe:
Miejscowość nadmorska, ośrodek winien znajdować się
w bezpośredniej bliskości morza (max 1 km), lub
Miejscowość znajdująca się na Mazurach, dużym atutem będzie niedaleka odległość do jeziora, w czystej ekologicznie okolicy z dostępem do terenów zielonych o korzystnym klimacie.
Ilość uczestników: 30 os. w tym około 18 dzieci w różnym wieku.
Czas trwania wyjazdu: 5 dni / 4 noclegi.
Uczestnicy winni mieć stały dostęp do napojów w trakcie dnia w czasie Wykonawca zapewni rodzinom dostępu do bezpłatnej opieki lekarskiej
i pielęgniarskiej, w tym bezpłatny transport do placówek opieki zdrowotnej, jeżeli taki okaże się konieczny;
Wykonawca zapewni Ubezpieczenia wszystkich uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków;
Szczegółowy program uwzględniający ramowe założenia wyjazdu edukacyjnego winien zostać przedstawiony przez Wykonawcę najpóźniej 3 dni po podpisaniu umowy i zaakceptowany przez Zamawiającego.
Wykonawca winien zaplanować ok. 20 godzin zajęć merytorycznych,
w tym:
• Po 1 godz. indywidualnych, konsultacji ze specjalistą,
tj. psychologiem dla każdej z rodzin – harmonogram spotkań zostanie ustalony z uczestnikami pierwszego dnia wyjazdu podczas spotkania organizacyjnego z osobą odpowiedzialną za grupę.
• 8 godzin przeznaczonych na warsztaty dla rodziców
oraz zajęcia animacyjne dla dzieci. ( 2 spotkania po 4 godz.),
Przykładowa tematyka treningów i warsztatów obejmuje: wzmacnianie umiejętności wychowawczych, zasady prawidłowej komunikacji
w rodzinie, postępowanie w obliczu sytuacji kryzysowej, metody wychowawcze. Jak skutecznie określić swoje cele wychowawcze
i osiągać je, Granice i konsekwencja w procesie wychowania. Problemy dzieci i młodzieży – przemoc rówieśnicza, depresja, niska samoocena,Tematy spotkań wraz ze szczegółowym opisem zostaną przedstawione przez Wykonawcę w harmonogramie wyjazdu.
• 8 godz. ( 2 spotkania po 4 godz.), Przeznaczonych na zajęcia animacyjne dla dzieci i młodzieży Podczas zajęć dla rodziców dzieci i młodzież będzie miała zorganizowane zajęcia kompensacyjne pod okiem animatora. Zajęcia animacyjne, w tym: edukacyjno – integracyjno – wychowawcze będą służyły, rozwijaniu zainteresowań dzieci, integracji grupy, pokazaniu sposobu na spędzanie czasu wolnego, rozwijaniu kreatywności.
Animator zobowiązany będzie do:
-przeprowadzenia dwugodzinnych zajęć integracyjnych dla dzieci i rodziców w pierwszym dniu wyjazdu w godzinach popołudniowych (zajęcia plastyczne, gry i zabawy grupowe, zajęcia ruchowe, taneczne, konkursy angażujące całe rodziny);
-przeprowadzenia zajęć animacyjnych dla dzieci w trakcie trwania warsztatów dla rodziców. (zajęcia plastyczne, ruchowe, teatralne, taneczne).
Wykonawca zapewni uczestnikom wyjazdu możliwość korzystania, np. z atrakcji znajdujących się na terenie obiektu zakwaterowania (np. basen, plac zabaw, rowery, sprzęt sportowy),
Wykonawca zobowiązany jest do:
1. zapewnienia uczestnikom warsztatów kompletu materiałów dydaktycznych, trwale oznakowanych logo przekazanym przez Zamawiającego oraz informacją o oficjalnej stronie internetowej programu: Fundusze dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
2. Wersje papierowe materiałów muszą być opatrzone: tytułem i datą zajęć, nazwą projektu i organizatora. Komplet materiałów dydaktycznych będzie zawierał:
- harmonogram warsztatów/treningów;
- materiały edukacyjne w wersji papierowej o treści adekwatnej do tematyki zajęć merytorycznych
- notatnik (format A4, min. 60 kartek);
- długopis metalowy automatyczny, ze stali nierdzewnej,
z chromowanymi wykończeniami;
Wykonawca zobowiązuje się prowadzić fotograficzną dokumentację przebiegu działań realizowanych w ramach projektu aparatem cyfrowym – minimum 50 zdjęć dobrej jakości z realizacji danej części zamówienia, przekazywane w wersji elektronicznej Zamawiającemu. Materiał fotograficzny Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu działania drogą elektroniczną oraz na nośniku CD/DVD w przeciągu 7 dni po zakończeniu działania.
1. Przewóz uczestników do miejsca wypoczynku i z powrotem po zakończeniu turnusu jest elementem zamówienia. Na potrzeby organizowanego transportu należy zapewnić sprawny, ubezpieczony (OC i NNW pasażerów) autokar z odpowiednią liczbą miejsc siedzących dla danej grupy oraz odpowiednią liczbę uprawnionych kierowców (biorąc pod uwagę przewidywany czas jazdy w odniesieniu do liczby kilometrów, zgodnie z obowiązującymi normami – tak, by uniknąć przestojów na odpoczynek kierowcy). Transport musi być zorganizowany zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U 2024.1251) oraz Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz.U.2024 r.220).
2. Wyklucza się dowóz uczestników autokarem w godzinach nocnych, tzn. między godziną 22:00 a godziną 6:00.
3. Pokrycie kosztów przejazdu uczestników na miejsce wypoczynku
i z powrotem. Autokar należy podstawić do miejsca zbiórki uczestników oraz zapewnić podczas wszystkich przejazdów środkami transportu: dowóz do miejsca wypoczynku, przywóz do miejsca zamieszkania.
4. Przed wyjazdem należy zlecić Policji lub Inspekcji Transportu drogowego kontrolę autokaru. Przewoźnik zobowiązany będzie uruchomić klimatyzację, gdy temperatura w pojeździe przekraczać będzie 23°C.
5. Dojazd na miejsce wypoczynku powinien odbywać się autokarem i być zorganizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi GIS.
6. Przewóz powinien się odbywać jednym autokarem. Podróż do miejsca docelowego wyjazdu edukacyjnego powinna odbywać się z: miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Włocławek. Podróż powrotna powinna odbywać się w godzinach popołudniowych (po obiedzie). Wszystkie przejazdy związane z realizacją programu będą odbywać się autokarem.
7. Wykonawca w razie awarii pojazdu zapewnia pojazd zastępczy na własny koszt, spełniający wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu.
Zakwaterowanie musi odbyć się w jednym ośrodku dla wszystkich uczestników z uwzględnieniem podziału na rodziny. Wymagane jest osobne zakwaterowanie każdej z rodzin. Nie dopuszcza się rozdzielania członków rodzin i kwaterowania członków różnych rodzin w jednym pokoju. Ilość pokoi niezbędna do zakwaterowania zależna jest od ilości członków rodzin (miedzy 10-20 pokoi). Wymagane jest zapewnienie dla każdego z uczestników łózka bez względu na wiek. Każdy pokój powinien posiadać osobną łazienkę
z prysznicem lub wanną.
Miejsce zakwaterowania posiada zaplecze dydaktyczne
i zaplecze restauracyjne, zapewniające wyżywienie, oraz sale dydaktyczne w jednym miejscu, wyposażone w:
-pełne zaplecze sanitarne dostosowane do liczby uczestników;
-bazę żywieniową, miejsce gdzie będą odbywały się posiłki (restauracja/stołówka oferująca żywienie w pełnym zakresie);
-bezpłatne szatnie, toalety;
-obiekt musi dysponować infrastrukturą (np. winda, podjazdy); dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych;
3. Sale dydaktyczne z oknami zapewniającymi światło dzienne
i możliwość wietrzenia, wyposażone, w miejsca siedzące dla wszystkich uczestników.
Wykonawca zapewni rodzinom minimum 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) – zgodnie z normami żywieniowymi zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia, zasadami higieny i racjonalnego żywienia, z wyjątkiem dnia,
w którym organizowana będzie całodniowa wyciecz-ka) oraz dnia przyjazdu i wyjazdu.
W dzień przyjazdu wykonawca zapewni rodzinom min. trzy posiłki (obiad, podwieczorek, kolacja).
W dzień powrotu wykonawca zapewni rodzinom dwa posiłki (śniadanie i obiad) oraz suchy prowiant i napoje na drogę.
Wykonawca zapewnieni w miejscu zakwaterowania nieograniczony dostęp do wody pitnej.
Wykonawca zapewni wysoką jakość wyżywienia, które musi być zdrowe, świeże, sycące i smaczne.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia sprawozdania
z realizacji wyjazdu edukacyjnego i przekazania go Zamawiającemu (wraz z załącznikami) z przeprowadzonego wyjazdu edukacyjnego
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
85312320-8 - Usługi doradztwa
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55100000-1 - Usługi hotelarskie
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C.M.T. Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6751485337
7.3.3) Ulica: Sztygarów 17
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 62 z drogą powiatową nr 2907C w miejscowości Mostki" - II postępowanie
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn."Rozbudowa drogi powiatowej nr 2916C Gołaszewo-Wola Nakonowska-Czerniewice od km 0+017 do km 4+455"- II post.
- Budowa boiska lekkoatletycznego przy Szkole Podstawowej nr 12 we Włocławku
- Przebudowa budynku przy ul. Królewieckiej 12
- Dostawy żywności na 2026 r. dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku
- Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Stefana Żeromskiego 28a we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy
- Świadczenie usług transportowych w zakresie stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Grońsku w 2026r.
- Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców miasta Puszczykowa - Świadczenie usług w zakresie konsultacji, porad psychologa/psychoterapeuty dziecięcego
- Usługa cateringowa - Uroczysta kolacja dla uczestników konferencji Partnership for Peace Consortium of Defence Academies and Security Studies Institutes na temat: "Human Security".
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2026 roku
- "Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





