Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00321389/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz zagospodarowanie terenów przyległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WĘGORZEWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511433210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 17 B
1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 427 76 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatwegorzewski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwegorzewski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwegorzewski.logintrade.net/zapytania_email,203909,28ea1825c7033157ad675b510caf6f83.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz zagospodarowanie terenów przyległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c8496d4-ce92-4fdd-8407-9e6959f0118d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042642/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz zagospodarowanie terenów przyległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321389
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WŚBI.272.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1909850,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz zagospodarowanie terenów przyległych”. Część robót budowlanych na zadaniu zostało już zrealizowanych i zakończonych, a były to m.in.: częściowe prace termomodernizacyjne i dekarskie, stolarka okienna i drzwiowa, prace rozbiórkowe, remont ogrodzenia.
Zakres robót budowlanych, pozostałych do wykonania w ramach inwestycji, obejmuje w szczególności:
a) termomodernizację budynku użyteczności publicznej, w którym siedzibę mają takie instytucje, jak: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie (Administrator budynku), Powiatowy Urząd Pracy, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, Powiatowy Dom Samopomocy, Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych „Empatia” – pozostałe prace,
b) montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii,
c) dostosowanie dojść, dojazdów i podjazdów do budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
d) budowa i przebudowa miejsc parkingowych,
e) remont ogrodzenia – pozostałe prace,
f) zagospodarowanie terenów przyległych,
g) wykonanie wraz z montażem tablicy informacyjnej, dotyczącej realizowanego zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1890122,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2599984,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1890122,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JPB ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH JANUSZ OŁÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471623710
7.3.3) Ulica: Kolejowej nr 6B lok. 42
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Utwardzenie terenu/ Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane PROJEKT PB M.W.J. Ołów spółka cywilna, ul. Kolejowa 6b/42, 19-500 Gołdap, NIP 847 162 60 39
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JPB ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH JANUSZ OŁÓW
jakie przetargi wygrała firma
JPB ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH JANUSZ OŁÓW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1890122,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
- DOSTAWA PRZEWOŹNYCH AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH
- Dostawa pieczywa i ciast do Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie na rok 2026
- Dostawa artykułów spożywczych różnych do Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie na rok 2026
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie na rok 2026
- Dostawa nabiału, ryb i przetworów rybnych oraz mrożonek do Domu Pomocy społecznej w Węgorzewie na rok 2026
- Dostawa warzyw i owoców oraz jaj kurzych do Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie na rok 2026
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont garaży na potrzeby magazynów w ramach zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez działania z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej".
- Budowa dwóch osiedli budynków komunalnych dla Miasta Sejny - 17 budynków dwulokalowych
- Rozbudowa sportowej hali namiotowej o część socjalno-sanitarną z infrastrukturą techniczną wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej w Niegosławiu w Gminie Drezdenko
- Odbudowa Budynku Mieszkalnego Wielorodzinnego Przeznaczonego Pod Najem Lokali
- Przebudowa i remont jadalni, kuchni wraz z pomieszczeniami przyległymi, świetlicy, toalet oraz klatki schodowej w Szpitalu Uzdrowiskowym nr IV Dom Zdrojowy
- Utworzenie Laboratorium Sztucznej Inteligencji w Diagnostyce Obrazowej przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie wraz z dostawą i instalacją tomografu komputerowego w formule zaprojektuj i wybuduj.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





