Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA PRZEWOŹNYCH AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WĘGORZEWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511433210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 17 B
1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 427 76 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatwegorzewski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwegorzewski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PRZEWOŹNYCH AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0b95b0d-d996-49d8-a495-57a91d401172
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042642/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 DOSTAWA PRZEWOŹNYCH AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatwegorzewski.logintrade.net/zapytania_email,213264,39207d15d60e75d7d87a5e20f4169447.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://powiatwegorzewski.logintrade.net/zapytania_email,213264,39207d15d60e75d7d87a5e20f4169447.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga zapoznania się z Instrukcjami dostępnymi pod adresem:
https://powiatwegorzewski.logintrade.net/public/instrukcje/instrukcja_podstawowy_bez_negocjacji_20250530.pdf
2. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do:
- możliwości złożenia oferty oraz jej zmiany,
- wycofania oferty,
- zadawania pytań do treści SWZ,
- komunikacji z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet, minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 500 KB/s, jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nie przekraczającej 150 MB,
2) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
3) włączona obsługa JavaScript,
4) zainstalowany Acrobat Reader,
5) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy,
6) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
- Edge,
- Google Chrome,
- Mozilla Firefox
- Opera
7) wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
- Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,
- Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,
- Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.,
- Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
8) Zalecenia Zamawiającego:
- odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES, inne formaty dokumentów zaleca się podpisywać formatem XAdES;
- odnośnie podpisu osobistego: dla dokumentów w formacie .pdf lub .xml zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony), inne formaty dokumentów zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym, wielkość dokumentów nie może przekraczać 5 MB;
- odnośnie podpisu zaufanego: dostępny format podpisu .xml, wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.Urz.UE.L 2016 Nr 119, str. 1, ze zm., informujemy, że:
1) administratorem danych osobowych jest POWIAT WĘGORZEWSKI, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, NIP 845-18-62-015, REGON 519634591, tel. (87) 427-76-00, e-mail: starostwo@powiatwegorzewski.pl
2) Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Tomasz Trzciałkowski, email: kontakt@idpo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z udziałem w sprawie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (PZP) jako wykonawcy.
4) W ramach zamówienia, o którym mowa w art. 7 pkt 32 PZP nie dochodzi do przetwarzania danych w ramach prawnie uzasadnionego interesu zamawiającego (art. 7 pkt 31 PZP).
5) Odbiorcami danych wykonawcy będą osoby oraz podmioty, które przetwarzają dane osobowe na polecenie administratora oraz w jego imieniu. W zależności od etapu zamówienia odbiorcy mogą być różni, dlatego też szczegółowych informacji w tym zakresie udziela administrator danych oraz wyznaczony inspektor ochrony danych. Odbiorcami danych będą podmioty świadczące zamawiającemu usługi wsparcia informatycznego, dostępu do systemów informatycznych, doradcy prawni oraz eksperci związani z zakresem przedmiotowym zamówienia.
6) Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
7) Dane osobowe przechowywane są zgodnie z przepisami PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
8) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Odmowa skutkować będzie brakiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9) Dane osobowe nie podlegają profilowaniu ani nie są wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
10) Na podstawie przepisów RODO osobie, której dane dotyczą przysługują następujące prawa:
a) Prawo dostępu,
b) Prawo do sprostowania danych, z tym zastrzeżeniem, że nie może nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP,
c) Prawo do ograniczenia przetwarzania, z tym jednak zastrzeżeniem, że zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
11) Nie przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, ponieważ w tym kontekście przetwarzania zgoda nie stanowi przesłanki legalności przetwarzania.
12) Jeżeli uznacie Państwo, że administrator danych nie przestrzega przepisów RODO, możecie Państwo złożyć skargę organowi nadzorczemu. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące trybu i sposobu złożenia skargi znajdziecie Państwo na stronie WWW Urzędu Ochrony Danych Osobowych (https://uodo.gov.pl/pl/83/155 ) oraz w punkcie kontaktowym inspektora ochrony danych.
Szczegółowe informacje dostępne są po zeskanowaniu kodu QR, na stronie WWW administratora pod adresem https://idpo.pl/klauzula.php?id=MTc4OV8xMDNfNDA0 oraz w punkcie kontaktowym inspektora ochrony danych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZK.272.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnych agregatów prądotwórczych 100 kVa – 2 (dwie) sztuki.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą – otrzymała najwyższą ilość punktów biorąc pod uwagę ustalone kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie zgodności, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, na podstawie art. 106-107 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od wykonawców złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:- kartę katalogową/ dokument techniczny producenta oferowanej dostawy/ wydruk specyfikacji technicznej oferowanego modelu agregatu prądotwórczego lub inne potwierdzające wymagane parametry przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Na potwierdzenie zgodności, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, na podstawie art. 106-107 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od wykonawców złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:- kartę katalogową/ dokument techniczny producenta oferowanej dostawy/ wydruk specyfikacji technicznej oferowanego modelu agregatu prądotwórczego lub inne potwierdzające wymagane parametry przedmiotu zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://powiatwegorzewski.logintrade.net/zapytania_email,213264,39207d15d60e75d7d87a5e20f4169447.html do dnia 04.11.2025 r. do godziny 10:00.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-04 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamówienie jest realizowane w ramach otrzymanej dotacji od Wojewody Warmińsko-Mazurskiego na realizację zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej (umowa dotacji nr ZK-644.3.130.2025).INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
- DOSTAWA PRZEWOŹNYCH AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH
- dostawa oraz montaż drzwi przeciwpożarowych w częściach kondygnacyjnych budynku zgodnie z ekspertyzą techniczną stanu ochrony przeciwpożarowej
- Dostawa pieczywa i ciast do Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie na rok 2026
- Dostawa artykułów spożywczych różnych do Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie na rok 2026
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie na rok 2026
- Dostawa nabiału, ryb i przetworów rybnych oraz mrożonek do Domu Pomocy społecznej w Węgorzewie na rok 2026
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatów prądotwórczych oraz sprężarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Gminy Łanięta w zakresie zadań własnych
- Dostawa dwóch automatycznych agregatów prądotwórczych
- Dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie agregatu prądotwórczego na potrzeby zasilania rezerwowego budynku Laboratorium GIJHARS w Kielcach
- Dostawa dwóch automatycznych agregatów prądotwórczych
- Zakup agregatów prądotwórczych
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





