Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00314148/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Departamentu Rozwoju i Transformacji Regionu w podziale na części:
Cz. 1. na terenie Katowic i okolic
Cz. 2. na terenie Bielska-Białej i okolic
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Ligonia 46
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-037
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_wszczete_od_dnia_01012021_r/zam_na_usl_spoleczne_i_inne_szczegolne_uslugi/?p=2025%5ETryb+podstawowy%5Eaktualne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Departamentu Rozwoju i Transformacji Regionu w podziale na części:Cz. 1. na terenie Katowic i okolic
Cz. 2. na terenie Bielska-Białej i okolic
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cac3633c-40e9-4028-931a-d55941d02138
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036368/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.77 Usługi cateringowe DRT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W związku z ograniczoną ilością znaków w tym polu - pełen opis nazw projektów lub programów dotyczących współfinansowania ze środków Unii Europejskiej znajduje się w sekcji IX "informacje dodatkowe" niniejszego ogłoszenia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314148
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ-ZP.272.9.5.2025.MZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2132169,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Departamentu Rozwoju i Transformacji Regionu na terenie Katowic i okolic.2. Zamawiający wymaga, by usługi cateringowe świadczone były w sposób umożliwiający dostępność wszystkim uczestnikom spotkań, w tym osobom
niepełnosprawnym.
3. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3a do SWZ.
4. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2a do SWZ.
5. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 2039118,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Departamentu Rozwoju i Transformacji Regionu na terenie Bielska-Białej i okolic.2. Zamawiający wymaga, by usługi cateringowe świadczone były w sposób umożliwiający dostępność wszystkim uczestnikom spotkań, w tym osobom niepełnosprawnym.
3. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3b do SWZ.
4. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2b do SWZ.
5. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 93051,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1861713,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2670680,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1861713,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAMA FHU s.c. Łukasz Zarychta, Marcin Marcela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6262699145
7.3.3) Ulica: ul. Przewieźlika 12
7.3.4) Miejscowość: Zbrosławice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-674
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAMA" F.H.U. S.C. Ł.ZARYCHTA, M.MARCELA
jakie przetargi wygrała firma
"MAMA" F.H.U. S.C. Ł.ZARYCHTA, M.MARCELA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1861713,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77152,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93663,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77152,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U JANOTA Krzysztof Janota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5481070429
7.3.3) Ulica: ul. Centralna 17
7.3.4) Miejscowość: Ogrodzona
7.3.5) Kod pocztowy: 43-426
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "JANOTA" Krzysztof Janota
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "JANOTA" Krzysztof Janota
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77152,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamówienie współfinansowane
w części I:
Zamówienie jest współfinansowane w części: - ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Priorytetu FESL.13 Fundusze Europejskie na Pomoc Techniczną FST Działanie FESL.13.01 Pomoc Techniczna FST;
- w ramach projektu pn. „Regionalne Obserwatorium Procesu Transformacji 2.0 (ROPT 2.0)” ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji w ramach programu FunduszeEuropejskie dla Śląskiego 2021-2027 - Priorytet X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie FESL.10.22 Regionalne Obserwatorium Procesu Transformacji – FST;
- w ramach projektu pn. PIloting COllaborative ways to BEtter Living Locally (PICOBELLO) – Inicjowanie wspólnych działań w kierunku poprawy jakości życia mieszkańców”; Program Interreg Europa 2021–2027, Cel polityki 5 Europa bliższa obywatelom, Cel szczegółowy (i) Zrównoważony zintegrowany rozwój terytorialny;
- w ramach projektu pn.: „How to recognise, balance, and repair Mining Damage on societies and the environment in the EU (EUMINDA) – Jak rozpoznać, zrównoważyć i naprawić szkody górnicze mające wpływ na mieszkańców i środowisko regionów europejskich”; Program Interreg Europa 2021–2027, Cel polityki 2 Bardziej ekologiczna Europa, Cel szczegółowy (iv) Przystosowanie do zmian klimatu, zapobieganie ryzyku i odporność na klęski żywiołowe;
- w ramach projektu pn. „Regiony Rewitalizacji – Śląskie Programy Rewitalizacji 3.0”, który realizowany jest w ramach projektu „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0”, współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich 2021-2027;
- w ramach projektu pn. „Women’s Employment and Entrepreneurship in Just Transition Territories (JustFEMME) Zatrudnienie i przedsiębiorczość kobiet na terytoriach objętych sprawiedliwą transformacją”. Program Interreg Europa 2021–2027, Cel polityki 4: Europa o silniejszym wymiarze społecznym, Cel szczegółowy (i): Skuteczność i inkluzywność rynku pracy, dostęp do wysokiej jakości zatrudnienia, gospodarka społeczna.
w części II:
Zamówienie jest współfinansowane w części: - ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Interreg Czechy – Polska 2021-2027;
- ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Interreg Polska – Słowacja 2021-2027.
Dotyczy pkt 8.3 Sekcji VIII:
dla Części I:
Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie od dnia zawarcia umowy przez okres 24 miesięcy, lub do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Strony uzgadniają jednak, iż ostateczny termin realizacji umowy przypadnie na dzień 30.06.2027r.
dla Części II:
Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie od dnia zawarcia umowy przez okres 24 miesięcy, lub do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługi społeczne - Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





