eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłakowiceNaprawa uszkodzonych ubezpieczeń brzegowych na terenie Gminy Mysłakowice



Ogłoszenie z dnia 2025-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa uszkodzonych ubezpieczeń brzegowych na terenie Gminy Mysłakowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mysłakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Mysłakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-533

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@myslakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://myslakowice.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22fd93b6-1fc3-4de1-92e1-c088fb367edf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa uszkodzonych ubezpieczeń brzegowych na terenie Gminy Mysłakowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22fd93b6-1fc3-4de1-92e1-c088fb367edf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040818/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Naprawa uszkodzonych ubezpieczeń brzegowych na terenie Gminy Mysłakowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368233

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.ZP.271.30.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa uszkodzonej zabudowy regulacyjnej na potoku Łomnica w km 4+250 – 4+450 w m. Mysłakowice, gm. Mysłakowice
Zakres prac obejmuje:
- rozbiórkę uszkodzonego muru na brzegu lewym na długości 5 mb;
- odtworzenie muru regulacyjnego na brzegu lewym na długości 32 mb (5mb w miejscu rozebranego + 27 mb w miejscu
interwencyjnego zabezpieczenia narzutem);
- stabilizacja dna poprzez wykonanie bruku wtopionego w beton, 3 szt. gurtów., narzutu kamiennego przed i za brukiem;
- zabezpieczenie skarpy brzegu prawego narzutem kamiennym;
- prace porządkowe w tym humus i obsiew mieszanką traw w pasie na d. ca 30 m o szer. 5 m wzdłuż brzegu lewego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa uszkodzonych ubezpieczeń brzegowych wraz z udrożnieniem koryta Karpnickiego Potoku w km 3+000 – 9+170
(odcinkowo) w m. Karpniki i Strużnica, gm. Mysłakowice
Zakres prac obejmuje:
- Odcinek I – Karpnicki Potok w km 3+000 – 3+900 – na wysokości stawów Karpnickich (Agrofarm, Hartwig):
- usunięcie zatorów z koryta potoku;
- uprzątnięcie śmieci i zanieczyszczeń;
- zabudowa wyrw (tylko w miejscach zagrażających przerwaniem grobli stawowych);
- usunięcie złomów i wywrotów zagrażających zatorem.
- Odcinek II – Karpnicki Potok w km 4+350 – 4+4+400 – na wysokości sklepu ABC – ul. Rudawska 11:
- usunięcie odsypiska;
- remont uszkodzeń w zabudowę regulacyjnej (ubytki kamienia w murze).
- Odcinek III – Karpnicki Potok w km 6+200 – 7+000 – Rudawska 68 – Leśna 5:
- usunięcie odsypisk z koryta;
- wycinka zakrzaczeń i drzew;
- uzupełnienie ubytków w zabudowie regulacyjnej;
- przywrócenie właściwej trasy koryta potoku na wysokości ul. Rudawskiej 79;
- zabudowa wyrw brzegowych narzutem kamiennym i humusowanie;
- remont zabudowy regulacyjnej na wys. ul. Leśnej 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024, poz. 1320 z póź. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wybrany Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i odstąpił od zawarcia umowy na obie części zamówienia. Wobec zaistniałych okoliczności Zamawiający unieważnia postępowanie. Możliwość unieważnienia postępowania została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024, poz. 1320 z póź. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wybrany Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i odstąpił od zawarcia umowy na obie części zamówienia. Wobec zaistniałych okoliczności Zamawiający unieważnia postępowanie. Możliwość unieważnienia postępowania została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.