Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00383683/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa chodnika przy drodze powiatowej 1356K Tarnów-Zakliczyn w miejscowości Janowice etap VII"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pleśna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plesna 240
1.5.2.) Miejscowość: Pleśna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-171
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@plesna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5b5570f-8d46-4a96-8b4b-f5e1b68811e41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa chodnika przy drodze powiatowej 1356K Tarnów-Zakliczyn w miejscowości Janowice etap VII"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5b5570f-8d46-4a96-8b4b-f5e1b68811e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058378/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa chodników przy drogach powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383683
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKOŚ. 271.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 216325,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1356K Tarnów – Zakliczyn w m. Janowice – roboty naprawcze.Zakres robót obejmuje między innymi:
a) Roboty drogowe naprawcze w km 0+292-1+130
b) Roboty drogowe naprawcze w km 0+340-0+392
c) Roboty drogowe – naprawcze w km 0+893-0+903
d) Roboty drogowe – naprawcze w km 0+330-0+414
e) Roboty drogowe naprawcze w km 0+458,70
f) Rozbiórka i ponowne ułożenie nawierzchni z kostki brukowej na zaniżeniach w sąsiedztwie studni rew.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 48403,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć II – Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1356K Tarnów- Zakliczyn w m. Janowice w km 1+525-1+676Zakres robót obejmuje między innymi:
a) Budowa chodnika w m. Janowce km 1+525-1+676
b) Roboty drogowe
c) Roboty przygotowawcze
d) Roboty ziemne
e) Podbudowy
f) Podbudowa pod chodnik
g) Podbudowa wjazdów
h) Elementy dróg
i) Nawierzchnie
j) Roboty wykończeniowe
k) Odwodnienie
l) Kanał deszczowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 167921,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37978,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76362,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37978,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo – Budowlany Łukasz Rejkowicz, 33-180 Gromnik, ul. Gen. Andersa 8
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732484243
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Andersa 8
7.3.4) Miejscowość: 33-180 Gromnik, ul. Gen. Andersa 8
7.3.5) Kod pocztowy: 33-180
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Rejkowicz Zakład Remontowo - Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Rejkowicz Zakład Remontowo - Budowlany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37978,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95507,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164107,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95507,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo – Budowlany Łukasz Rejkowicz, 33-180 Gromnik, ul. Gen. Andersa 8
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732484243
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Andersa 8
7.3.4) Miejscowość: 33-180 Gromnik
7.3.5) Kod pocztowy: 33-180
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Rejkowicz Zakład Remontowo - Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Rejkowicz Zakład Remontowo - Budowlany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95507,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PLEŚNA
więcej: przetargi PLEŚNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- wykonanie robót ogólnobudowlanych, dekarskich oraz instalacyjnych w zakresie konserwacji i obsługi technicznej zasobów własnych oraz budynków wybudowanych w systemie TBS w Gliwicach w roku 2026 r.
- Modernizacja drogi publicznej w miejscowości Bałowo - Etap II.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Batalionów Chłopskich w Ostrowie Lubelskim - etap I
- Przebudowa dwóch odcinków drogi wewnętrznej w miejscowości Leszcze
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Zebrzydowicach w rejonie ul. Asnyka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





