eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleśna"Budowa chodnika przy drodze powiatowej 1356K Tarnów-Zakliczyn w miejscowości Janowice etap VII"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa chodnika przy drodze powiatowej 1356K Tarnów-Zakliczyn w miejscowości Janowice etap VII"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pleśna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660921

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plesna 240

1.5.2.) Miejscowość: Pleśna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-171

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@plesna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5b5570f-8d46-4a96-8b4b-f5e1b68811e4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa chodnika przy drodze powiatowej 1356K Tarnów-Zakliczyn w miejscowości Janowice etap VII"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5b5570f-8d46-4a96-8b4b-f5e1b68811e4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058378/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa chodników przy drogach powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383683

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKOŚ. 271.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 216325,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1356K Tarnów – Zakliczyn w m. Janowice – roboty naprawcze.
Zakres robót obejmuje między innymi:
a) Roboty drogowe naprawcze w km 0+292-1+130
b) Roboty drogowe naprawcze w km 0+340-0+392
c) Roboty drogowe – naprawcze w km 0+893-0+903
d) Roboty drogowe – naprawcze w km 0+330-0+414
e) Roboty drogowe naprawcze w km 0+458,70
f) Rozbiórka i ponowne ułożenie nawierzchni z kostki brukowej na zaniżeniach w sąsiedztwie studni rew.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 48403,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć II – Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1356K Tarnów- Zakliczyn w m. Janowice w km 1+525-1+676
Zakres robót obejmuje między innymi:

a) Budowa chodnika w m. Janowce km 1+525-1+676
b) Roboty drogowe
c) Roboty przygotowawcze
d) Roboty ziemne
e) Podbudowy
f) Podbudowa pod chodnik
g) Podbudowa wjazdów
h) Elementy dróg
i) Nawierzchnie
j) Roboty wykończeniowe
k) Odwodnienie
l) Kanał deszczowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 167921,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37978,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76362,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37978,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo – Budowlany Łukasz Rejkowicz, 33-180 Gromnik, ul. Gen. Andersa 8

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732484243

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Andersa 8

7.3.4) Miejscowość: 33-180 Gromnik, ul. Gen. Andersa 8

7.3.5) Kod pocztowy: 33-180

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37978,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95507,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164107,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95507,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo – Budowlany Łukasz Rejkowicz, 33-180 Gromnik, ul. Gen. Andersa 8

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732484243

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Andersa 8

7.3.4) Miejscowość: 33-180 Gromnik

7.3.5) Kod pocztowy: 33-180

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95507,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.