eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawę materiałów promocyjnych z naniesionymi projektami graficznymi z użyciem logo i danymi Zamawiającego.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę materiałów promocyjnych z naniesionymi projektami graficznymi z użyciem logo i danymi Zamawiającego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ

1.3.) Oddział zamawiającego: WCKiK SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę materiałów promocyjnych z naniesionymi projektami graficznymi z użyciem logo i danymi Zamawiającego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b210615-5879-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026986/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Artykuły reklamowe, promocja HDK (II, 8.2.)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408027

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

1. Postępowanie prowadzone jest trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605).
2. Z uwagi na brak ofert w postępowaniu na „Dostawę materiałów promocyjnych z naniesionymi projektami graficznymi z użyciem logo i danymi Zamawiającego”, Sprawa Nr 48/D/2023 część VI, VII zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt. 2 ustawy - Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-863a44f7-1fc8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 76/D/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4315,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawę materiałów promocyjnych z naniesionymi projektami graficznymi z użyciem logo i danymi Zamawiającego”:
Część 1 – Coin pamiątkowy z logo w etui;
Część 2 – Coin pamiątkowy z logo w ramce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCC Bartłomiej Pakuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272793277

7.3.3) Ulica: Traktorowa 128

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6845,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UMOWA (Sprawa Nr 76/D/2023 – Część 1, 2)
Zawarta w dniu 18.10. 2023 roku w Warszawie pomiędzy:

Wojskowym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą przy ulicy Koszykowej 78, 00 – 671 Warszawa, wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000236509, posiadającym NIP: 1132555793, REGON: 140130346, reprezentowanym przez:
płk mgr inż. Tomasza STEFAŃSKIEGO - Dyrektora zwanym w dalszej części umowy „Zamawiającym” a Panem Bartłomiejem PAKUŁA prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą MCC Bartłomiej Pakuła, stałe miejsce prowadzenia działalności gospodarczej, 91 – 204 Łódź przy ulicy Traktorowej 128 na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, posiadającym NIP: 7272793277, REGON: 101835749, reprezentowana przez:
Pana Krzysztofa Szubińskiego – na podstawie pełnomocnictwa zamieszczonego w CEIDG
zwanym w dalszej części umowy „Wykonawcą”.

1. Przedmiotem niniejszej umowy jest:
1) dostawa materiałów promocyjnych z naniesionymi projektami graficznymi z użyciem logo i danymi Zamawiającego;
2) opracowanie projektów graficznych naniesionych na materiały promocyjne z użyciem logo i danymi Zamawiającego oraz przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do projektów graficznych opracowanych według wytycznych Zamawiającego;
Część 1 – Coin pamiątkowy z logo w etui;
Część 2 – Coin pamiątkowy z logo w ramce.

1. Wartość umowy, zwane dalej „wynagrodzeniem”, zgodnie z przedstawioną i przyjętą ofertą wynosi :

w zakresie Części Nr 1
netto: 2 440,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące czterysta czterdzieści złotych 00/100)
podatek VAT: 561,20 zł (słownie złotych: pięćset sześćdziesiąt jeden złotych 20/100)
brutto: 3 001,20 zł (słownie złotych: trzy tysiące jeden złotych 20/100)

w zakresie Części Nr 2
netto: 3 125,10 zł (słownie złotych: trzy tysiące sto dwadzieścia pięć złotych 10/100)
podatek VAT: 718,77 zł (słownie złotych: siedemset osiemnaście złotych 77/100)
brutto: 3 843,87 zł (słownie złotych: trzy tysiące osiemset czterdzieści trzy złote 87/100)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.