Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00391083/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
- 2023/BZP 00317101/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej terenów Nadleśnictwa Kliniska, w latach 2023 – 2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KLINISKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pucko 1
1.5.2.) Miejscowość: Kliniska Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-123
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914312124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kliniska@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kliniska.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwokliniska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej terenów Nadleśnictwa Kliniska, w latach 2023 – 2024”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1519270a-4ad6-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00167294/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona przeciwpożarowa terenów Nadleśnictwa Kliniska oraz pełnienie funkcji kierowcy na potrzeby Nadleśnictwa Kliniska w latach 2023 - 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391083/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 503040,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A) Część nr 1 postępowania prowadzona jest pn.: „Ochrona przeciwpożarowa lasu polegająca na pełnieniu obowiązków dyżurnego Punktu Alarmowo – Dyspozycyjnego (PAD), oborywanie pożarzysk oraz zaopatrzenie wodne”.B) Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje m.in.:
- Pełnienie dyżurów przeciwpożarowych w Punkcie Alarmowo – Dyspozycyjnym (PAD) tj. m.in.: prowadzenie stałego nasłuchu na kanale, wnikliwe obserwowanie terenu leśnego, zgłaszanie dostrzeżenia pożaru/dymu odpowiednim służbom, zgłaszanie stosownych meldunków, prowadzenie książki pracy dyżurnego PAD;
- Utrzymywanie w ciągłej gotowości dwóch ciągników z pługami, w celu zabezpieczania pożarów poprzez oborywanie;
- Mineralizację pasów przeciwpożarowych oraz dodatkowych obiektów;
- Gromadzenie wody w zbiornikach przeciwpożarowych;
- Pogłębianie i oczyszczanie dna rzeki przy rurach wlotowych do studni czerpalnych, oczyszczanie z namułu i materiałów organicznych dna studni czerpalnych, pogłębianie dna rzeki przy zastawkach oraz oczyszczanie przepustów przy punktach czerpania wody.
C) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 określony został w załączniku nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251120-7 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów
4.5.5.) Wartość części: 295680,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A) Część nr 2 postępowania prowadzona jest pn.: „Ochrona przeciwpożarowa lasu polegająca na wykonywaniu usługi z zakresu kierowania samochodem patrolowo-gaśniczym oraz usługi z zakresu kierowania samochodem Toyota Hilux na potrzeby Nadleśnictwa Kliniska”.B) Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje m.in.:
- wykonywanie czynności kierowcy samochodu patrolowo – gaśniczego, w okresie akcji bezpośredniej (wykonywanie jazd związanych z rozpoznaniem zdarzeń w terenie stanowiących potencjalne zagrożenie pożarem oraz udział w gaszeniu pożarów);
- Uzupełnianie oznakowania dojazdów pożarowych;
- Utrzymywanie w czystości tablic informacyjnych i p.poż.;
- Utrzymywanie skrajni dojazdów pożarowych – podkrzesywanie gałęzi i udrożnianie dojazdów;
- wykonywanie czynności kierowcy na potrzeby Nadleśnictwa Kliniska i wykonywanie zadań z tym związanych tj. min.: przewożenie eksponatów wystawienniczych na stoiska promocyjno – edukacyjne, pomoc przy organizacji imprez plenerowych (transport zakupów, rozstawianie namiotów), przewożenie pracowników Nadleśnictwa w celu wykonywania ich zdań służbowych (odbiory zadań inwestycyjnych i remontowych, odbiory prac stolarskich, kontrole czystości obiektów turystycznych, zakupy na potrzeby jednostki), przycinanie gałęzi na szlakach konnych i rowerowych, pomoc przy akcjach sadzenia lasu (przewożenie sadzonek), przewożenie choinek Bożonarodzeniowych i prace z tym związane.
C) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 określony został w załączniku nr 1.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251120-7 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów
4.5.5.) Wartość części: 207360,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Piekarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8542123861
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 23a/9
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Rybak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8561047664
7.3.3) Ulica: Piastowska 52A/2
7.3.4) Miejscowość: Kliniska Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 72-123
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25512000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KLINISKA WIELKIE
więcej: przetargi KLINISKA WIELKIE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.