Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00224248/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
- 2025/BZP 00235871/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-19
- 2025/BZP 00243002/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pn.: „Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Metodyczny
1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Łokietka 23
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000806810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łokietka 23
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957216110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wom@womgorz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.womgorz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13101992-d7fd-460a-b988-9c23943fc8891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pn.: „Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13101992-d7fd-460a-b988-9c23943fc889
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00223089/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pn.: „Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nazwa projektu pn.: „Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224248
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZO.2661.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1017475,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla nauczycieli przedmiotów zawodowych: Zaawansowane programowanie i konfiguracja sterowników PLC.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs kwalifikacyjny STEAM EDUKATOR- KREATORKompleksowy kurs certyfikacyjny, składający się z 3 poziomów: ADEPT / TECHNOLOG / KREATOR , który ma na celu wyposażenie nauczycieli i edukatorów w kompetencje pozwalające na skuteczne wdrażanie STEAM w placówkach edukacyjnych. Zdobyte w ramach kursu kwalifikacje zostają poświadczone cyfrową poświadczoną ODZNAKĘ PLUS - STEAM EDUKATOR w ramach Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 i uznawane są w całej Unii Europejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie LIDER KRYTYCZNEGO MYŚLENIA poziom 1.Kompleksowy kurs certyfikacyjny, który ma na celu wyposażenie nauczycieli w kompetencje pozwalające na skuteczne wdrażanie myślenia krytycznego w szkołach i placówkach edukacyjnych. Uczestnik po ukończeniu kursu uzyskuje kwalifikacje i umiejętności Lidera Krytycznego Myślenia poziom 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowy program rozwojowy z zakresu edukacji spersonalizowanej dla nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych SZKOŁA TUTORÓW.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 88800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs: Coaching psychoedukacji - akredytowany kurs przygotowujący kadrę do pracy i kształtowania kompetencji społeczno-emocjonalnych u uczniów.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 380675,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie: Podniesienie i rozwój kompetencji nauczycieli z zakresu pracy z uczniem. Szkolenie: Podnoszenie umiejętności pedagogicznych nauczycieli w zakresie planowania i realizacji procesu dydaktycznego. Szkolenie: Wzmocnienie kompetencji nauczycieli w zakresie komunikowania się i udzielania informacji zwrotnej w procesie uczenia się uczniów.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie/ Warsztat ,,(Nie) standardowe metody pracy, czyli jak z satysfakcją i spokojem realizować treści”. Szkolenie/ Warsztat ,,Od oceniania ucznia do ewaluacji pracy nauczyciela, czyli wiem co i dlaczego zmieniam”. Szkolenie/ Warsztat ,, Cyfrowa szkoła”. Szkolenie/ Warsztat ,,Każdy jest wychowawcą, choć nie każdy o tym wie”.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 137000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla dyrektorów i kadry zarządzającej.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłosił postępowanie w trybie art. 359 jako usługi społeczne a weryfikując dane stwierdził, że przedmiot zamówienia nie stanowi usług społecznych. Ponadto w dokumentacji przetargowej nie uwzględnił podstaw wykluczenia z art.109.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłosił postępowanie w trybie art. 359 jako usługi społeczne a weryfikując dane stwierdził, że przedmiot zamówienia nie stanowi usług społecznych. Ponadto w dokumentacji przetargowej nie uwzględnił podstaw wykluczenia z art.109.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłosił postępowanie w trybie art. 359 jako usługi społeczne a weryfikując dane stwierdził, że przedmiot zamówienia nie stanowi usług społecznych. Ponadto w dokumentacji przetargowej nie uwzględnił podstaw wykluczenia z art.109.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłosił postępowanie w trybie art. 359 jako usługi społeczne a weryfikując dane stwierdził, że przedmiot zamówienia nie stanowi usług społecznych. Ponadto w dokumentacji przetargowej nie uwzględnił podstaw wykluczenia z art.109.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłosił postępowanie w trybie art. 359 jako usługi społeczne a weryfikując dane stwierdził, że przedmiot zamówienia nie stanowi usług społecznych. Ponadto w dokumentacji przetargowej nie uwzględnił podstaw wykluczenia z art.109.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłosił postępowanie w trybie art. 359 jako usługi społeczne a weryfikując dane stwierdził, że przedmiot zamówienia nie stanowi usług społecznych. Ponadto w dokumentacji przetargowej nie uwzględnił podstaw wykluczenia z art.109.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłosił postępowanie w trybie art. 359 jako usługi społeczne a weryfikując dane stwierdził, że przedmiot zamówienia nie stanowi usług społecznych. Ponadto w dokumentacji przetargowej nie uwzględnił podstaw wykluczenia z art.109.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłosił postępowanie w trybie art. 359 jako usługi społeczne a weryfikując dane stwierdził, że przedmiot zamówienia nie stanowi usług społecznych. Ponadto w dokumentacji przetargowej nie uwzględnił podstaw wykluczenia z art.109.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji dot.rozbudowy i przebudowy budynku B i D Szpitala na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku gminnego przy ul. Waryńskiego 26 w Gorzowie Wlkp.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego.
- MONTAŻ JEDNOSTEK KLIMATYZACYJNYCH W SĄDZIE REJONOWYM W GORZOWIE WLKP. PRZY UL. CHOPINA 52, BLOK NR 15
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz budowa pochylni i platformy dla osób z niepełnosprawnościami w budynku głównym Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.".
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę dróg na terenie miasta - Przebudowa ul. Szczecińskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa skanera podatności do 128 adresów IP, wdrożenie bezpiecznej platformy poczty elektronicznej oraz szkolenia dla 80 pracowników na platformie e-lerningowej.
- Kompleksowa organizacja turnusów kondycyjnych dla opiekunów faktycznych w ramach projektu FEPZ Region Dobrego Wsparcia
- Warsztaty oraz Dzień Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- U/20/2025 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu UltraRatunek - Wsparcie studentów koła naukowego Fizjologia w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i uczniów w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- Prowadzenie szkoleń organizowanych w ramach projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w Wodzisławiu Śląskim w Dziedzinie Robotyki
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.