Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00341639/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń magazynowo – garażowych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910041776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: saniko@saniko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.saniko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.saniko.com.pl/k/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń magazynowo – garażowych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ac3dbed-302b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341639/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.ZP.20/09/09/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 464876,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które obejmują remont budynku magazynowo – garażowego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, przy ul. Komunalnej 4. Zakres prac obejmuje:
- remont budynku magazynowo – garażowego: część niska,
- remont budynku magazynowo – garażowego: część wysoka.
Adres obiektu budowlanego:
Identyfikator działki 046401_1.0800.24/2
Województwo kujawsko-pomorskie
Powiat Włocławek, Gmina Miasto Włocławek, Obręb Włocławek KM 80
Numer działki 24/2.
2. Zakres prac remontowych obejmuje m.in.:
1) Pomieszczenia magazynowo – garażowe (część niska):
– wymiana istniejących wrót drewnianych na wrota stalowe (7szt),
– wykonanie posadzek betonowych,
– wykonanie zabezpieczenia przeciwwilgociowego ściany tylnej,
– wymiana ołacenia i pokrycia dachowego z blachy trapezowej,
– wykonanie podjazdów z kostki betonowej do poszczególnych pomieszczeń,
– przemurowanie attyk i wymiana obróbek blacharskich,
– wymiana instalacji elektrycznej 230/400V
– inne prace towarzyszące.
2) Pomieszczenia magazynowo – garażowe (część wysoka):
– wymiana istniejących wrót drewnianych na wrota stalowe (7szt),
– wykonanie posadzek betonowych,
– przemurowanie attyk i wymiana obróbek blacharskich,
– jednokrotne pokrycie połaci dachowej papą termozgrzewalną,
– wykonanie podjazdów z kostki betonowej do poszczególnych pomieszczeń,
– wymiana instalacji elektrycznych 230V.
3) Roboty w zakresie instalacji elektrycznej:
− Zasilanie obiektów i główny włącznik prądu,
− Instalacja opraw oświetlenia i gniazd wtykowych,
− Instalacja oświetlenia awaryjnego,
− Instalacja ochrony od przepięć atmosferycznych i łączeniowych,
− Instalacja odgromowa oraz uziom,
− Instalacja ochrony przeciwporażeniowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie i zakres prac zostały określone w dokumentacji projektowej na którą składają się:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
2) Projekt Techniczny,
3) Przedmiarów robót.
Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 780423,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 935083,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 798244,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe „BUDMONT” Jarosław Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882140798
7.3.3) Ulica: ul. Miodowa 8
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ogólnobudowlane, roboty instalacyjne
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE "BUDMONT" - JAROSŁAW ZIELIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 798244,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- ,,Wykonywania przeglądów 5 - letnich budowlanych w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2025"
- ZAJĘCIA FIZJOTERAPEUTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU
- Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO.
- Dostawa fabrycznie nowej koparki gąsiennicowej o masie całkowitej do 24 ton z silnikiem spalinowym, wysięgnikiem jednoczęściowym oraz wymiennymi łyżkami na potrzeby RZUOK w Machnaczu
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Budowa i przebudowa dróg rowerowych na terenie miasta Włocławek - I ETAP, z podziałem na 3 zadania.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Witonia wzdłuż ulic Centralnej, Kutnowskiej, Wieczorowej, Zielonej i Promiennej oraz zbiornika magazynowego wody o poj. 100m3 na terenie SUW Witonia."
- Modernizacja obiektów oświatowych na terenie Gminy Górno
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Poprawa dostępności dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Kultury "Karolinka"
- Przebudowa drogi w miejscowości Oleśnica - Wilków - Fułki
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.