Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13 w Gliwicach ul. Rubinowa 16a - budowa budynku przedszkola przy ul. Szafirowej - Inwestor Zastępczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 238-55-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13 w Gliwicach ul. Rubinowa 16a - budowa budynku przedszkola przy ul. Szafirowej - Inwestor Zastępczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbd50fcd-2fdc-49be-ae61-9c372171990d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449523
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002670/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.48 Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13 w Gliwicach ul. Rubinowa 16a - budowa budynku przedszkola przy ul. Szafirowej - Inwestor Zastępczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00363483
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Podstawą prawną udzielenia Zarządowi Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. (dalej: ZBM II TBS) stanowią przepisy art. 214 ust. 1 pkt 11) lit. a)-c) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
1) Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. (dalej: ZBM II TBS) jako spółka celowa miasta Gliwice, została powołana do realizacji zadań związanych z zarządzaniem komunalnymi budynkami mieszkalnymi i budynkami użyteczności publicznej oraz realizacji innych zadań gminy w tym zakresie. Właścicielem wszystkich udziałów w spółce jest Gmina Gliwice.
Oznacza to spełnienie warunku "sprawowania kontroli" przez Gminę Gliwice jako zamawiającym nad ZBM II TBS jako wykonawca zamówienia w trybie "in-house".
ciąg dalszy w informacjach dodatkowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.43.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy pn. "Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13 w Gliwicach ul. Rubinowa 16a - budowa budynku przedszkola przy ul. Szafirowej - Inwestor zastępczy" jest pełnienie funkcji Inwestora zastępczego, którego zakres został opisany w:
"Szczegółowym zakresie prac Inwestora Zastępczego" (Załącznik nr 1 do umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312245832
7.3.3) Ulica: Warszawska 35B
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 950000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2) Zgodnie z analizą sporządzona na dzień (19-03-2025 r.) procentowe zaangażowanie działalności Spółki w wykonaniu
zadań powierzonych przez podmiot kontrolujący wynosi:
- rok 2022 - 99,47%
- rok 2023 - 99,04%
- rok 2024 - 99,14%
co uśredniając daje wartość ponad 99% za lata 2022-2024. Wymogi dotyczące przesłanki "90% działalności" zostały
spełnione w 100% za wszystkie 3 lata.
3) ZBM II TBS jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością. Gmina Gliwice jest jedynym wspólnikiem posiadającym 100%
udziałów w Spółce. Oznacza to spełnienie warunku o braku kontrolowanej osobie prawnej bezpośredniego udziału kapitału.
Termin realizacji:
Inwestor Zastępczy zobowiązuje się świadczyć usługę w terminie uwzględniającym:
a) okres przygotowania oraz procedowania postępowania zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych na wybór wykonawcy robót budowlanych oraz zawarcia wspólnie z Zespołem Szkolno-Przedszkolnym nr 13 w Gliwicach stosownej umowy na realizację robót budowlanych. Przewidywana długość tego okresu to 9 miesięcy,
b) okres wykonywania zamiennej dokumentacji projektowej i dokumentacji wykonawczej dla etapu nadzorowania prac projektowych, okres wykonywania robót budowlanych dla etapu nadzorowania realizacji robót, który będzie trwał od dnia zawarcia umowy na roboty budowlane z Wykonawcą robót budowlanych do dnia podpisania przez strony Protokołu odbioru końcowego i przekazania do użytkowania zadania inwestycyjnego. Przewidywana długość tego okresu to 21 miesięcy od daty zawarcia umowy pn. „Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13 w Gliwicach ul. Rubinowa 16a – budowa budynku przedszkola przy ul. Szafirowej – Inwestor Zastępczy”,
c) okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, który będzie trwał 60 miesięcy, począwszy od dnia podpisania przez strony umowy na roboty budowlane, Protokołu odbioru końcowego i przekazania do użytkowania zadania inwestycyjnego.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Ochrona całodobowa budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz budynków wskazanych przez Urząd
- Świadczenie usług przeglądów łóżek szpitalnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa defibrylatorów [2 szt.] dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawy sprzętu ochrony dróg oddechowych
- Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków w systemie cateringowym dla Stowarzyszenia Przyjaciół Chorych ,,Hospicjum" w Gliwicach, ul. Daszyńskiego 29, 44-100 Gliwice
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego w siedzibach Prokuratury Okręgowej w Gliwicach i podległych jej prokuratur rejonowych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie projektami inwestycyjnymi dofinansowanymi ze środków UE.
- Rozbudowa szlaku rowerowego "Bug rajem turysty" na terenie Gminy Siemiatycze
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach realizacji inwestycji - Kompleksowa termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Myszkowie"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Modernizacja pomieszczeń w ramach projektu Program rozwoju świadczeń ambulatoryjnych i opieki jednego dnia w WCPiT
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach realizacji inwestycji "Kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej z niezbędnymi uzgodnieniami na zadanie pod nazwą "Gniotek Sport Park przy ul. Rolniczej w Mikołowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





