Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00397549/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdu UTV/Quad na przyczepie sprzęt do ewakuacji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029375
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 51
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 818886595
1.5.8.) Numer faksu: 818886596
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_pulawy@lubelskie.straz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/ee446f43-04bf-463a-ac81-83ca09624f341.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdu UTV/Quad na przyczepie sprzęt do ewakuacji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-363d334c-e375-432a-aba3-86e444fd72c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070247/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa pojazdu UTV/Quad na przyczepie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397549
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PL.2370.9.2025 - Puławy
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu UTV/Quad na przyczepie sprzęt do ewakuacji dla KP PSP w Puławach.
2. Przedmiot zamówienia powinien spełniać m.in. następujące wymagania:
a) Pojazd i przyczepa fabrycznie nowe (niezarejestrowany), rok produkcji nie starszy niż 2025,
b) pojazd i przyczepa musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych tj.:
- ustawy „Prawo o ruchu drogowym” z dnia 20 czerwca 1997 r. (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.1047, ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy;
- pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z Zarządzeniem nr 6 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 8 maja 2025 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP z 2025 r., poz. 9 z późń. zm.). Dane dotyczące oznakowania zostaną przekazane w trakcie realizacji umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223000-6 - Przyczepy i naczepy
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
34942000-2 - Urządzenia sygnalizacyjne
32236000-6 - Radiotelefony
39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207998,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207998,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207998,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arpapol 2 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641796277
7.3.3) Ulica: Borowa 8B
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207998,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa 20 kompletów aparatów powietrznych
- Dostawa wyposażenia ochrony specjalnej ratowników
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2514L"
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Puławach
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu i wyposażania w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej 2025-2026"
- DOSTAWA ŁODZI PONTONOWEJ ZE SZTYWNYM DNEM, SILNIKIEM ORAZ PRZYCZEPĄ TRANSPORTOWĄ DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PSP W SŁUPSKU
- Zakup trójosiowego quada 6x6 z paką ładunkową dla Zarządu Zlewni w Olsztynie
- Zakup 1 szt. quada wraz z pługiem śnieżnym na potrzeby Zarządu Zlewni w Białymstoku
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego przeznaczonego do likwidacji zagrożeń środowiska naturalnego na terenie działania Ochotniczej Straży Pożarnej w Zajączkach Pierwszych
- Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Gminy Gomunice w zakresie zadań własnych
więcej: Radiotelefony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.