eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boćki › Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Boćkach



Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Boćkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boćki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 3

1.5.2.) Miejscowość: Boćki

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-111

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857319610

1.5.8.) Numer faksu: 857319612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminabocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminabocki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Boćkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-197a936b-1a2c-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00249822/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Boćkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304554/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest „Przebudowa i termomodernizacja istniejącego budynku szkoły podstawowej w Boćkach, budowa zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazowej, wraz z podziemnym zbiornikiem na gaz płynny o poj. 6,7m3 oraz budowa naziemnej instalacji fotowoltaicznej” w ramach realizacji inwestycji: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Boćkach”. Inwestycja jest zlokalizowana na działce nr ewid. 595, przy ul. Dubieńskiej 4, w miejscowości Boćki, gmina Boćki, powiat bielski, województwo podlaskie.
Dane powierzchniowe i kubaturowe budynku szkoły:
1/ Powierzchnia użytkowa 4 145,50 m2
2/ Powierzchnia zabudowy 1 428,00 m2
3/ Kubatura 14 590,80 m3
Ogólny opis robót budowlanych:
Podpiwniczenie: Ocieplenie ścian fundamentowych wraz z wykonaniem zasypki od poziomu terenu do poziomu ław fundamentowych z rozbiórką nawierzchni utwardzonych a po wykonaniu izolacji ponowne ułożenie, wymiana części drzwi wewnętrznych na korytarzach przy klatkach schodowych, obudowa z pustaków o REI 120 klatek schodowych, wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami
Parter: Ocieplenie ścian fundamentowych przy wejściu głównym wraz z wykonaniem zasypki od poziomu terenu do poziomu ław fundamentowych z rozbiórką nawierzchni utwardzonych a po wykonaniu izolacji ponowne ułożenie, wymiana części drzwi wewnętrznych z poszerzeniem otworów drzwiowych, wymiana drzwi zewnętrznych, obudowa z pustaków o REI 120 klatek schodowych, wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami, dodatkowe docieplenie ścian zewnętrznych, podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Pierwsze piętro: Wymiana części drzwi wewnętrznych z poszerzeniem otworów drzwiowych, obudowa z pustaków o REI 120 klatek schodowych, wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami, dodatkowe docieplenie ścian zewnętrznych
Drugie piętro: Wymiana części drzwi wewnętrznych z poszerzeniem otworów drzwiowych, obudowa z pustaków o REI 120 klatek schodowych, wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami, dodatkowe docieplenie ścian zewnętrznych
Więźba dachowa i dach:
Na 4-kondygnacyjnej części budynku (blok dydaktyczny) należy zlikwidować istniejące deskowanie pełne wraz pokryciem gątem bitumicznym, ze względu na jego zły stan techniczny a w jego miejsce wykonać membranę wiatroizolacyjną, kontrłaty, łaty i poszycie z blachy płaskiej na rąbek.
Nad salą gimnastyczną (blok sportowo żywieniowy) istniejący dach o konstrukcji stalowej z dźwigarów kratowych, zaprojektowano poszycie z płyt warstwowych po wykonaniu demontażu starego pokrycia z blachy trapezowanej i izolacji z wełny mineralnej.
Nad częścią 3-kondygnacyjną części budynku (obok sali gimnastycznej), istniejąca drewniana więźba dachowa pokryta gątem bitumicznym przeznaczona jest do likwidacji a następnie w jej miejsce należy wykonać nową więźbę dachową i poszycie z blachy stalowej, płaskiej, na rąbek.
Kominy z kanałami wentylacyjnymi w przestrzeni nieogrzewanej poddasza należy docieplić wełną mineralną.
Wykonać niezbędne obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe.
Kominy z kanałami wentylacyjnymi nad pokryciem dachowym oblicować płytką klinkierową.
Pod okapami wykonać podbitkę z deski na bloku dydaktycznym i nowej więźbie obok sali gimnastycznej
Strop nad ostatnią kondygnacja na bloku dydaktycznym ocieplić nową izolacją termiczną, starą izolację należy zlikwidować

Wykonanie nowej instalacji ogrzewania budynku oraz dostosowanie budynku do wymagań przeciwpożarowych w następującym zakresie, m.in.:
- instalacja centralnego ogrzewania (m.in. grzejniki płytowe, rurociągi),
- instalacja źródła ciepła (źródłem ciepła na cele ogrzewania i wentylacji będą projektowane gazowe absorpcyjne pompy ciepła, zestaw kotłów gazowych zewnętrznych oraz kocioł zewnętrzny gazowy dla instalacji ciepła technologicznego oraz podziemna instalacja do budynku),
- doziemna instalacja gazowa ze zbiornikiem podziemnym o poj. 6,7 m3,
- instalacja hydrantowa,
- instalacja oddymiania klatek schodowych,
- pozostałe elementy niezbędne w poszczególnych instalacjach,
- przyłącze elektryczne od projektowanej instalacji źródła ciepła do rozdzielnicy w istniejącym budynku,
- likwidacja starej instalacji c.o. i hydrantowej.
- zapewnienie nadzoru archeologicznego w trakcie prowadzenia robót ziemnych,
Wykonanie naziemnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,92 kW posadowionej na gruncie wraz z przyłączem zewnętrznym do budynku i instalacją wewnątrz budynku gdzie zlokalizowana jest rozdzielnica główna, wykonanie ogrodzenia elektrowni, zapewnienie nadzoru archeologicznego w trakcie prowadzenia robót ziemnych
Szczegółowy zakres prac i robót do wykonania przez Wykonawcę opisany jest w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432113-9 - Kładzenie parkietu

45443000-4 - Roboty elewacyjne

44220000-8 - Stolarka budowlana

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

34928200-0 - Ogrodzenia

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7749000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7996000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7749000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydratec sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662135620

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7749000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.