eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaWykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Renowacja zabytków w Gminie Kościerzyna"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: „Renowacja zabytków w Gminie Kościerzyna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIERZYNA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675184

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9

1.4.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.4.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.4.7.) Numer telefonu: 58 686 59 80

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@koscierzyna.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448946

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00430435

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz remont dachu i ścian w Szkole Podstawowej im. rtm. Witolda Pileckiego przy ul. Młyńskiej 14 w miejscowości Korne, gmina Kościerzyna.
Inwestycja przewiduje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania remontu dachu z wymianą pokrycia, naprawą komina, zamontowanie nowego orynnowania oraz instalacji odgromowej, naprawą murów z cegły z ich impregnacją, naprawą cokołu kamiennego wraz z impregnacją oraz wymianą drzwi wejściowych w budynku Szkoły Podstawowej przy ulicy Młyńskiej 14 w miejscowości Korne oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, a następnie remont dachu i ścian, który ma obejmować:
 oczyszczenie powierzchni ścian i ich odgrzybianie,
 demontaż pokrycia dachowego z papy,
 demontaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich,
 naprawę deskowania dachu,
 wzmocnienie i uzupełnienie uszkodzonych elementów więźby dachowej lub naprawę odcin-kową tych elementów, ewentualne wyprostowanie płaszczyzny dachu – co jest konieczne przy pokryciu na rąbek stojący,
 wzmocnienie i uzupełnienie zewnętrznych krokwi,
 wzmocnienie i uzupełnienie belki kalenicowej,
 uzupełnienie desek wiatrownicowych,
 uzupełnienie, przemurowanie komina ceglanego,
 wykonanie impregnacji grzybobójczej i ogniochronnej całości konstrukcji dachowej oraz de-skowania,
 wykonanie pasa nadrynnowego,
 montaż nowego orynnowania wraz z hakami mocującymi z odpowiednim spadkiem,
 uzupełnienie deskowania okapu,
 wykonanie pokrycia dachowego z blachy tytan-cynk metodą na rąbek stojący,
 wykonanie wszelkich niezbędnych obróbek blacharskich,
 miejscową naprawę zabytkowej elewacji ceglanej wraz z jej impregnacją,
 miejscową naprawę cokołu kamiennego wraz z impregnacją,
 naprawę spoinowania ściany z cegieł oraz cokołu kamiennego,
 wymianę drewnianych drzwi wejściowych na nowe,
 wymiana instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów skuteczności uziemienia,

Budynek włączony jest do Gminnej Ewidencji Zabytków.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi ekspertyza techniczna, opinia konserwatora zabytków oraz program funkcjonalno-użytkowy jako załączniki do SWZ.

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabyt-ków.

Roboty będą realizowane na czynnym obiekcie będącym w ciągłym użytkowaniu (z wyjątkiem okresu wakacyjnego). W związku z powyższym teren robót budowlanych należy wygrodzić ogrodzeniem pełnym.
Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę. Po wykonaniu robót budowlanych przed dokonaniem odbioru ostatecznego i przekazaniem wybudowanego obiektu do eksploatacji Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego do uzyskania decyzji na użytkowanie obiektu.

W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub innych rozdziałach niniejszej SWZ nastąpi odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i jakości nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.
We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W zakresie projektowania Wykonawca zastosuje się do wymagań PFU i zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu w zależności od konieczności uzyskania pozwolenia na budowę/ zaświadczenia o braku sprzeciwu:
a) Projekt budowlany – w 5 egzemplarzach,
b) Projekt wykonawczy – w 4 egzemplarzach,
c) Kosztorys inwestorski (sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządza-nia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonal-no-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz.2458 ze zm.) – w 2 egzemplarzach,
d) Przedmiar robót – w 2 egzemplarzach,
e) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – w 2 egzemplarzach,
f) Całość opracowania winna być złożona w wersji papierowej oraz w wersji elektronicz-nej (1 egz.) na płycie CD/DVD w formie edytowalnej i z rozszerzeniem PDF, a kosztorys inwestorski i przedmiar robót także w programie rozszerzeniem ath, na nośniku elek-tronicznym 1 egz.

UWAGA: Załączony przedmiar szacunkowego zestawienia robót służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
9. Zatrudnienie
Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:

W zakresie I części zamówienia: wykonywanie prac dekarskich, ciesielskich, murarskich.
Wyjątkiem będą przypadki wynikające z przepisów prawa w tym takie czynności, które są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej.
Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wchodzące w skład tzw. kosztów bezpośrednich, wykonywane przez pracowników (wskazanych powyżej) będą w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (jeżeli ten obowiązek wynika z art. 22 §1 Kodeksu pracy).
Obowiązek określony powyżej dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Wymóg ten nie dotyczy osób wykonujących, zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane, czynności obejmujące kierowanie budową lub robotami budowlanymi w różnych branżach, które mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane, czyli pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Kierowanie budową lub robotami budowlanymi wymaga samodzielności i nie może być wykonywane pod niczyim kierownictwem, nie ma zatem charakteru pracy w rozumieniu powołanych powyżej przepisów.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków Zamawiający informuje, że pozostałe informacje dotyczące zatrudnienia znajdują się w rozdziale IV SWZ
19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.
14. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane będą w PLN.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
16. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz remont dachu i ścian w Szkole Podstawowej im. rtm. Witolda Pileckiego przy ul. Młyńskiej 14 w miejscowości Korne, gmina Kościerzyna.
Inwestycja przewiduje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania remontu dachu z wymianą pokrycia, naprawą komina, zamontowanie nowego orynnowania oraz instalacji odgromowej, naprawą murów z cegły z ich impregnacją, naprawą cokołu kamiennego wraz z impregnacją oraz wymianą drzwi wejściowych w budynku Szkoły Podstawowej przy ulicy Młyńskiej 14 w miejscowości Korne oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, a następnie remont dachu i ścian, który ma obejmować:
 oczyszczenie powierzchni ścian i ich odgrzybianie,
 demontaż pokrycia dachowego z papy,
 demontaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich,
 naprawę deskowania dachu,
 wzmocnienie i uzupełnienie uszkodzonych elementów więźby dachowej lub naprawę odcin-kową tych elementów, ewentualne wyprostowanie płaszczyzny dachu – co jest konieczne przy pokryciu na rąbek stojący,
 wzmocnienie i uzupełnienie zewnętrznych krokwi,
 wzmocnienie i uzupełnienie belki kalenicowej,
 uzupełnienie desek wiatrownicowych,
 uzupełnienie, przemurowanie komina ceglanego,
 wykonanie impregnacji grzybobójczej i ogniochronnej całości konstrukcji dachowej oraz de-skowania,
 wykonanie pasa nadrynnowego,
 montaż nowego orynnowania wraz z hakami mocującymi z odpowiednim spadkiem,
 uzupełnienie deskowania okapu,
 wykonanie pokrycia dachowego z blachy tytan-cynk metodą na rąbek stojący,
 wykonanie wszelkich niezbędnych obróbek blacharskich,
 miejscową naprawę zabytkowej elewacji ceglanej wraz z jej impregnacją,
 miejscową naprawę cokołu kamiennego wraz z impregnacją,
 naprawę spoinowania ściany z cegieł oraz cokołu kamiennego,
 wymianę drewnianych drzwi wejściowych na nowe,
 wymiana instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów skuteczności uziemienia,

Budynek włączony jest do Gminnej Ewidencji Zabytków.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi ekspertyza techniczna, opinia konserwatora zabytków, uzupełnienie opinii konserwatora zabytków oraz program funkcjonalno-użytkowy jako załączniki do SWZ.

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabyt-ków.

Roboty będą realizowane na czynnym obiekcie będącym w ciągłym użytkowaniu (z wyjątkiem okresu wakacyjnego). W związku z powyższym teren robót budowlanych należy wygrodzić ogrodzeniem pełnym.
Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę. Po wykonaniu robót budowlanych przed dokonaniem odbioru ostatecznego i przekazaniem wybudowanego obiektu do eksploatacji Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego do uzyskania decyzji na użytkowanie obiektu.

W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub innych rozdziałach niniejszej SWZ nastąpi odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i jakości nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.
We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W zakresie projektowania Wykonawca zastosuje się do wymagań PFU i zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu w zależności od konieczności uzyskania pozwolenia na budowę/ zaświadczenia o braku sprzeciwu:
a) Projekt budowlany – w 5 egzemplarzach,
b) Projekt wykonawczy – w 4 egzemplarzach,
c) Kosztorys inwestorski (sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządza-nia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonal-no-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz.2458 ze zm.) – w 2 egzemplarzach,
d) Przedmiar robót – w 2 egzemplarzach,
e) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – w 2 egzemplarzach,
f) Całość opracowania winna być złożona w wersji papierowej oraz w wersji elektronicz-nej (1 egz.) na płycie CD/DVD w formie edytowalnej i z rozszerzeniem PDF, a kosztorys inwestorski i przedmiar robót także w programie rozszerzeniem ath, na nośniku elek-tronicznym 1 egz.

UWAGA: Załączony przedmiar szacunkowego zestawienia robót służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
9. Zatrudnienie
Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:

W zakresie I części zamówienia: wykonywanie prac dekarskich, ciesielskich, murarskich.
Wyjątkiem będą przypadki wynikające z przepisów prawa w tym takie czynności, które są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej.
Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wchodzące w skład tzw. kosztów bezpośrednich, wykonywane przez pracowników (wskazanych powyżej) będą w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (jeżeli ten obowiązek wynika z art. 22 §1 Kodeksu pracy).
Obowiązek określony powyżej dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Wymóg ten nie dotyczy osób wykonujących, zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane, czynności obejmujące kierowanie budową lub robotami budowlanymi w różnych branżach, które mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane, czyli pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Kierowanie budową lub robotami budowlanymi wymaga samodzielności i nie może być wykonywane pod niczyim kierownictwem, nie ma zatem charakteru pracy w rozumieniu powołanych powyżej przepisów.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków Zamawiający informuje, że pozostałe informacje dotyczące zatrudnienia znajdują się w rozdziale IV SWZ
19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.
14. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane będą w PLN.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
16. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
XXIII. Informacja dotycząca przewidzianej możliwości prowadzenia negocjacji.

1. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
2. Zamawiający nie korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp, tj. Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert.
3. Negocjacje treści ofert:
1) nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ;
2) dotyczą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert;
3) maja charakter poufny – żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
4. W przypadku, podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty, o wykonawcach:
1) których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji,
2) których oferty zostały odrzucone,
3) którzy nie zostali zakwalifikowani do negocjacji, oraz punktacji przyznanej ich ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji, w przypadku, o którym mowa w art. 288 ust. 1 ustawy Pzp – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości prowadzenia negocjacji:
1) może zaprosić jednocześnie Wykonawców do negocjacji ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, jeżeli nie podlegały one odrzuceniu (przy czym Wykonawcy nie mają obowiązku uczestnictwa w negocjacjach);
2) w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji, a także kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert;
3) poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie zostały odrzucone, o zakończeniu negocjacji oraz zaprosi ich do składania ofert dodatkowych (przy czym Wykonawcy nie mają obowiązku składania ofert dodatkowych).
6. Zaproszenie do składania ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej:
1) nazwę oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania;
2) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone, oraz termin otwarcia tych ofert.
7. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
8. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
9. Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
10. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
11. W przypadku, gdy Zamawiający nie prowadzi negocjacji, dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej – dotyczy części I i II zamówienia. Ze względu na ograniczona liczbę znaków Zamawiający informuje, że pozostałe informację znajdują się w rozdziale IV SWZ.

Po zmianie:
XXIII. Informacja dotycząca przewidzianej możliwości prowadzenia negocjacji.

1. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
2. Zamawiający nie korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp, tj. Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert.
3. Negocjacje treści ofert:
1) nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ;
2) dotyczą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert;
3) maja charakter poufny – żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
4. W przypadku, podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty, o wykonawcach:
1) których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji,
2) których oferty zostały odrzucone,
3) którzy nie zostali zakwalifikowani do negocjacji, oraz punktacji przyznanej ich ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji, w przypadku, o którym mowa w art. 288 ust. 1 ustawy Pzp – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości prowadzenia negocjacji:
1) może zaprosić jednocześnie Wykonawców do negocjacji ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, jeżeli nie podlegały one odrzuceniu (przy czym Wykonawcy nie mają obowiązku uczestnictwa w negocjacjach);
2) w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji, a także kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert;
3) poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie zostały odrzucone, o zakończeniu negocjacji oraz zaprosi ich do składania ofert dodatkowych (przy czym Wykonawcy nie mają obowiązku składania ofert dodatkowych).
6. Zaproszenie do składania ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej:
1) nazwę oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania;
2) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone, oraz termin otwarcia tych ofert.
7. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
8. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
9. Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
10. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
11. W przypadku, gdy Zamawiający nie prowadzi negocjacji, dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej – dotyczy części I i II zamówienia. Ze względu na ograniczona liczbę znaków Zamawiający informuje, że pozostałe informację znajdują się w rozdziale IV SWZ.
Zamawiający informuje, że ze względu na ograniczoną liczbę znaków w OPZ część I zamów. zamieszcza zmianę dotycząca rozdziału IV SWZ wraz ze zmianą terminu wizji lokalnej na platformie zakupowej ( zmiana treści SWZ z dnia 7 sierpnia br.).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-08-14 12:00

Po zmianie:
2024-08-16 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-08-14 12:30

Po zmianie:
2024-08-16 12:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-09-12

Po zmianie:
2024-09-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.