Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395555/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór wykonawcy usługi żywienia na rzecz uczniów i dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 22
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383580526
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dembowskiego 39
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-670
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 7986710
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp22.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsp22.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f15c9d0e-3975-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wybór wykonawcy usługi żywienia na rzecz uczniów i dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f15c9d0e-3975-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00211700/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wybór wykonawcy usługi żywienia na rzecz uczniów i dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 22
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395555
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/ZSP22/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2462022,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wybór wykonawcy usługi żywienia na rzecz uczniów i dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 22 w skład, którego wchodzi Szkoła Podstawowa nr 66 oraz Przedszkole nr 27 we Wrocławiu
Usługa polega na przygotowaniu, dostarczeniu i podawaniu w pomieszczeniach Zamawiającego śniadań, obiadów, owoców, wody na bazie półproduktów (częściowo na miejscu) najwyższej jakości oraz odbioru resztek żywieniowych.
Żywieniu podlegają uczniowie Szkoły Podstawowej oraz dzieci przedszkolne.
2. Ilość dzieci i uczniów objętych żywieniem:
3. Usługa cateringowa obejmować będzie dzieci przedszkolne i uczniów szkoły:
a) Dzieci przedszkolne: wiek od 2,5 do 7 lat (śniadanie, zupa,, II danie, owoc/deser, woda) dla: – max 106 dzieci przedszkolnych oraz odbioru resztek żywieniowych.
b) Dzieci szkolne: wiek od 6 do 15 lat (obiad: I+II danie+ woda/kompot, owoc/deser ) –– max 500 uczniów oraz odbioru resztek żywieniowych.
3. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację postępowania i ofertę oraz wizję lokalną w miejscu wykonywania usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2658984,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2658984,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2658984,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Horyzonty Smaku S.C., Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8943040218
7.3.3) Ulica: ul. Strzegomska 42k/21
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-611
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2658984,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont posadzek w budynku Urzędu Skarbowego w Strzelinie
- Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34
- KONSERWACJA DŹWIGÓW, USUWANIE AWARII, DOKONYWANIE NAPRAW ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG POGOTOWIA DŹWIGOWEGO
- Zakup i wdrożenie systemu zarządzania przyzywaniem pacjenta w Wojewódzkim Zespole Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby USK
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa dożywiania uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Bohaterów Westerplatte we Wschowie w roku szkolnym 2025/2027"
- świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu, dostawie obiadów i wydaniu posiłków oraz obsłudze stołówek w szkołach podstawowych na terenie Gminy Tarnowo Podgórne
- Świadczenie usługi cateringowej w roku szkolnym 2025/2026 dla Szkół Podstawowych z Gminy Chełm.
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zielkowicach
- Wybór wykonawcy usługi żywienia na rzecz uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 4 we Wrocławiu.
- Wybór wykonawcy usługi żywienia na rzecz uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 4 we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.