Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00377446/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
- 2025/BZP 00413312/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa autoklawu wraz z elementami niezbędnymi do uruchomienia i prawidłowego funkcjonowania urządzenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000092686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Januszowicka 48
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-135
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 367-70-16 wew. 144
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.piosik@wroc.wiw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroc.wiw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c142966-db31-4647-b706-6166b211211d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań administracji publicznej z zakresu weterynarii, bezpieczeństwa żywności, ochrony zdrowia zwierząt, weterynaryjnej ochrony zdrowia publicznego.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa autoklawu wraz z elementami niezbędnymi do uruchomienia i prawidłowego funkcjonowania urządzenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c142966-db31-4647-b706-6166b211211d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00448588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377446
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIWgsp.272.08.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie autoklawu wraz z elementami niezbędnymi do uruchomienia i prawidłowego funkcjonowania urządzenia na potrzeby Inspekcji Weterynaryjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii we Wrocławiu – Zakładu Higieny Weterynaryjnej – Pracowni Mikrobiologii Środków Spożywczych i Pasz.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249997,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249997,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249997,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cheminst Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 896-16-18-633
7.3.4) Miejscowość: Szczodre
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249997,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii i Analizy Żywności Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- 104.2025 Dostawa soli fizjologicznej (0,9% NaCl) do infuzji na potrzeby badania klinicznego
- SZP/243-246/2025 Programowalny regeneracyjny (dwukierunkowy) zasilacz AC/DC z funkcją regeneracyjnego obciążenia
- Wdrożenie elementów uspokojenia ruchu w wybranych lokalizacjach na terenie Wrocławia
- Dostawa gadżetów promocyjnych w ramach projektu "IN SERVICE++.
- Dostawa lamp szczelinowych dla Kliniki Okulistyki i Przyklinicznych Poradni Okulistycznych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa odczynników, materiałów zużywalnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego do realizacji zajęć na wydziałach UR
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem aparatu do elektroforezy
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego (mieszadło magnetyczne, waga analityczna)
- Zakup, dostawa i uruchomienie sprzętu med., aparatury i wyposażenia współfinansowanego z dotacji Min. Zdr. w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej - zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej
- Jednorazowa dostawa materiałów zużywalnych do biologii komórki w podziale na 5 części dla Grupy Badawczej Oddziaływań Epigenetycznych
- Dostawa spektrometru emisyjnego optycznego (OES) do oznaczania węgla i pierwiastków stopowych w stalach
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.