eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bratoszewice › DOSTAWA OPAŁU DLA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W BRATOSZEWICACH NA 2023 ROK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA OPAŁU DLA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W BRATOSZEWICACH NA 2023 ROK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 1 im. Batalionów Chłopskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000098192

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Staszica 14

1.5.2.) Miejscowość: Bratoszewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-011

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs1bratoszewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1bratoszewice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OPAŁU DLA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W BRATOSZEWICACH NA 2023 ROK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52919c2c-66a3-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00447888/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa opału dla Zespołu Szkół Nr 1 w Bratoszewicach na 2023 rok.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail sekretariat@zs1bratoszewice.pl
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j.
Dz.U. z 2020r., poz. 2452).
3. Wykonawca, aby wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP.
4. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. Niniejsze postępowanie można wyszukać na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/ na
Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania. Identyfikator postępowania stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Postępowania zamieszczone jest również na stronie
internetowej www.zs1bratoszewice.pl, w BIP w zakładce Zamówienia Publiczne.
9. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (oraz inne dokumenty wymienione w §11 ust. 1 SWZ), składa
się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z plikami załączonymi do niej (składanymi na
pierwszym etapie postępowania) należy przed złożeniem zaszyfrować (składanie ofert odbywa się w całości przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, a więc bez możliwości odstąpienia od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej, w sposób
określony w art. 63 ust. 2 Pzp, tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym).
10. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w
Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
5. Identyfikator postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz został
wskazany w niniejszej SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Nr 1 im. Batalionów Chłopskich
z siedzibą w Bratoszewicach, plac Staszica 14, 95-011 Bratoszewice
e-mail: sekretariat@zs1bratoszewice.pl
2. Informacje kontaktowe Inspektora ochrony danych w Zespole Szkół Nr 1 w Bratoszewicach, e-mail: iod@lesny.com.pl
3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem
i realizacją umowy cywilno-prawnej w oparciu o art. 6 ust.1 lit. b) RODO, a także w celu związanym
z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f) RODO
4. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa lub inne podmioty na podstawie stosownych umów zawartych z
Zespołem Szkół Nr 1 w Bratoszewicach.
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowe
6. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i prawo przenoszenia danych – w przypadkach i na zasadach
określonych
w przepisach RODO.
7. Pana / Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania umowy, a po jej rozwiązaniu lub
wygaśnięciu – przez obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji, ustalony
odrębnymi przepisami.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do zawarcia umowy cywilno-prawnej.
W przypadku nie podania danych osobowych nie będzie możliwe jej zawarcie.
10. Pani/Pana osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSNR1.GOS.226.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału – ekomiału/miału w ilości szacunkowej 200 ton, polegająca na
sukcesywnych dostawach (dokładne ilości określa każdorazowo Zamawiający), do składu zlokalizowanego w siedzibie
Zamawiającego.
2. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem opału, rozładunkiem do magazynu zamawiającego ponosi Wykonawca.
Magazyn opału Zamawiającego pozwala na rozładunek samochodu do 7 ton. Wymiary drzwi : szerokość 2,77m wysokość
2,57 m. Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku opału do magazynu opału Zamawiającego na swój koszt. Dostawy
opału muszą spełniać wszystkie wymagane normy jakościowe i posiadać wymagane atesty.
3. Podane ilości opału mogą ulec zmianie o około 20% w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający
informuje, że w/w ilość jest podana tylko i wyłącznie w celu orientacyjnym a nie wiążącym strony. Zamawiający zastrzega
sobie odbiór ilości opału zależnej od jego potrzeb-określanych na ok. 1 tydzień.
4. Oferowany opał – ekomiał/miał musi spełniać parametry jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia
27 września 2018r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych tabela 5. -wartość opałowa minimum 24 MJ/kg -
granulacja węgla 3-31,5 mm; zawartość podziarna do 15%; -zawartość nadziarna do 5% -zawartość popiołu do 12 %, -
zawartość siarki do 1,2 %; -wilgotność: do 20 % -niska spiekalność. Wyżej wymienione parametry wynikają także z
warunków eksploatacyjnych posiadanych przez zamawiającego kotłów KWM-SP i VAKO-S, które posiadają paleniska
retortowe a ich producent zastrzegł sobie stosowanie opału nie powodującego spieków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca w terminie wyznaczonym na składanie ofert składa następujące dokumenty:
a) Ofertę podpisaną i zgodną z formularzem ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ.
b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr
3 do SWZ, tzn. oświadczenie, które stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, odpowiednio na dzień
składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Dołączone
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi
tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert.
Oświadczenie składa Wykonawca a w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie
składa każdy z wykonawców.
Wykonawca, który polega na sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
c) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z nw. dokumentów: odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
d) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
e) Pisemne zobowiązanie podmiotu/ów udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeśli dotyczy.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami
udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, zgodne z art. 117 ust 4
ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, według załącznika nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy stosownie do treści art. 58 ustawy Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W
takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być
załączone do oferty. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę
pisemną, musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. Pełnomocnictwo musi być załączone w
oryginale w postacie elektronicznej i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli
wykonawców albo w formie notarialnie potwierdzonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.
2. Postanowienia dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1.
3. W przypadku, gdy Wykonawca składa więcej niż jedną ofertę samodzielnie lub wspólnie z innymi wykonawcami, oferty
takiego Wykonawcy zostaną odrzucone.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w
art. 112 ust. 2 pkt 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do
których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, zgodne z art. 117 ust 4
ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, według
załącznika nr 5 do SWZ.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, lub innych opłat wynikających z obowiązujących przepisów prawa,
b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności,
których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie
realizacji zamówienia,
d) zaistnienia uwarunkowań społecznych (protesty, listy, petycje, itp.),
e) zmiany stanu prawnego, w szczególności zmiany przepisów z zakresu transportu drogowego rzeczy (ustawa o
transporcie drogowym i przepisy wykonawcze) itp.,
f) zmiana danych Wykonawcy, Zamawiającego np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych,
zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej,
g) działania siły wyższej uniemożliwiającej realizację w części lub w całości umowy, działania sił natury, zdarzeń losowych,
h) zmiany w sposobie dokonywania płatności, rozliczeń.
i) w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, dopuszcza się zmianę wynagrodzenia jeżeli zmiany te będą
miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i zostaną one udokumentowane przez Wykonawcę
poprzez przedstawienie szczegółowej kalkulacji kosztów wskazujących jaki wpływ miał ten wzrost przedmiotowych wartości
na koszty wykonania tego zamówienia, a Zamawiający zaakceptuje powyższą kalkulację.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji cen w drodze porozumienia stron. Podstawą waloryzacji są wskaźniki cen
towarów i usług konsumpcyjnych (inflacja) w stosunku do poprzedniego okresu ogłaszane w tabelach Głównego Urzędu
Statystycznego w Biuletynie Statystycznym GUS dla towaru objętego umową.
4. Waloryzacja powodująca zmniejszenie lub zwiększenie cen przyjętych w umowie może być dokonana na pisemny
wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy nie wcześniej jednak, niż po 4 miesiącach obowiązywania umowy.
5. Każda ze stron ma prawo do dwukrotnej waloryzacji na swoją korzyść.
6. Cena po waloryzacji będzie obowiązywała od daty wskazanej w aneksie do umowy.
7. W przypadku braku porozumienia co do ceny lub braku akceptacji dla proponowanej zmiany Strony mogą umowę
rozwiązać za porozumieniem stron lub za 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia, przy czym w okresie wypowiedzenia
obowiązywać będą dotychczasowe ceny. Okres wypowiedzenia liczony jest od miesiąca następnego po miesiącu, w którym
nastąpiło wypowiedzenie.
8. Zmiana cen jednostkowych nie spowoduje zmiany wartości całkowitej umowy. W przypadku wcześniejszego
wydatkowania przez Zamawiającego środków przeznaczonych na realizację zamówienia, określonych w § 3 ust 1
(wynagrodzenie brutto), umowa wygasa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Otwarcie ofert nastąpi poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 108 ust 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru: LPi = C+ T
gdzie:
LPi - Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie;
C - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium Cena ofertowa brutto (C)
T - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium Termin dostawy (T)
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Nazwa kryterium: cena (C)
C = Cmin / Cbad x Kp x Wc
Przy czym:
Cmin – najniższa oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cbad – cena ofertowa brutto badanej oferty;
Kp – współczynnik proporcjonalności = 100
Wc – waga kryterium oceny – 60 %
Nazwa kryterium: Termin dostawy (T)
Punktacja w tym kryterium przyznawana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu
ofertowym. Wykonawca zobowiązany jest zadeklarować w ofercie termin dostawy częściowej tzn. termin, w jakim
zobowiązany będzie do dostawy opału, licząc od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
Zgłoszenie zapotrzebowania nastąpi drogą telefoniczną i będzie potwierdzone za pośrednictwem
komunikacji elektronicznej: e-mail.
Oferta z terminem dostawy do 6 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego otrzyma 0 pkt;
Oferta z terminem dostawy do 5 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego otrzyma 10 pkt;
Oferta z terminem dostawy do 4 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego otrzyma 20 pkt;
Oferta z terminem dostawy do 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego otrzyma 30 pkt;
Oferta z terminem dostawy do 2 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania
przez Zamawiającego otrzyma 40 pkt.
Termin realizacji dostawy realizowanej na podstawie jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania (T) to czas liczony od dnia
następującego po dniu przekazania jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania do dnia faktycznej dostawy opału w
zamówionej wielkości.
Nieprzekraczalny termin realizacji wynosi 6 dni od dnia ww. zgłoszenia zapotrzebowania.
Zaoferowanie dłuższego terminu realizacji dostawy będzie traktowane jako nieodpowiadające warunkom zamówienia i
skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Brak określenia w ofercie terminu dostawy (brak zaznaczenia znaku „X” lub innego jednoznacznego oznaczenia we
właściwym miejscu) skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca zrealizuje dostawy w terminie do 6 dni od dnia zgłoszenia
zapotrzebowania i przyznaniem w tym kryterium 0 pkt.
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów.
Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio
mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość
punktowa oferty.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w
oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.