Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00409371/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn.: „Likwidacja barier transportowych" współfinansowanego ze środków PFRON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzylesie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miedzylesie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn.: „Likwidacja barier transportowych" współfinansowanego ze środków PFRON2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae715c5f-b434-47bc-bc1f-792ba13ec3e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00448014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048505/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn.: „Likwidacja barier transportowych”, współfinansowanego ze środków PFRON
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409371
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITiG.271.38.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu 9 osobowego (8+1) do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn.: „Likwidacja barier transportowych – zakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych” współfinansowanego ze środków PFRON w ramach projektu dotyczącego obszaru D „Program wyrównywania różnic między regionami III”. Zamawiający wymaga, aby samochód był fabrycznie nowy i nie używany.
WYMAGANIA sprzętowe i warunki techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 2 do SWZ - OPZ.
2. Przedmiotowe środki dowodowe.
2.1. Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
Wypełniony przez Wykonawcę Załącznik nr 2 SWZ.
2.2. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowego środka dowodowego, jeżeli Wykonawca go nie złożył bądź złożony przedmiotowy środek dowodowy jest niekompletny.
2.3. Uzupełnienia nie stosuje się, jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
2.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
3. PODWYKONAWSTWO
3.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
3.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3.3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4. WYMAGANIA W ZAKRSIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY
4.1. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługę w ramach zadania, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Osoby te winny być zatrudnione przez cały okres realizacji zamówienia.
4.2. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wykonywane w ramach zadania czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do podpisania oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
4.3. Każdorazowo, w okresie realizacji przedmiotu umowy, na żądanie Zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia wniosku, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, które zostały wymienione w złożonym oświadczeniu. Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób umożliwiający ochronę danych osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników).
4.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,2% wartości umownej brutto wymienionej w § 7 ust. 1 umowy za każdą z wymaganych osób za każdy dzień, w którym nie wypełniono tego obowiązku.
4.5. Niezłożenie przez Wykonawcę w terminie oświadczenia o zatrudnieniu lub na żądanie Zamawiającego kopii umów o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
4.6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224106 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224106 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224106 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ADD MOTOR" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991701267
7.3.3) Ulica: Karkonoska 45
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-020
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Grauł Polska Sp. z o.o. - Wykonanie zabudowy inwalidzkiej do przewodu 1 wózka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224106 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-14PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- Dostawa autokaru turystycznego dla Politechniki Krakowskiej
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu 20-miejscowego przystosowanego do przewozu osoby z niepełnosprawnościami na wózku inwalidzkim
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby Zamawiającego
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





