eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa przyczepy niskopodwoziowej w ramach projektu "Zabezpieczenie brzegów przed powodzią od strony wód Zatoki Gdańskiej"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przyczepy niskopodwoziowej w ramach projektu
„Zabezpieczenie brzegów przed powodzią od strony wód Zatoki Gdańskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bernarda Chrzanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umgdy.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa przyczepy niskopodwoziowej w ramach projektu
„Zabezpieczenie brzegów przed powodzią od strony wód Zatoki Gdańskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7046a772-c581-44c5-848d-f87ba1128d0f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00447866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00143980/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa przyczepy niskopodwoziowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie pn.: „Zabezpieczenie brzegów przed powodzią od strony wód Zatoki Gdańskiej”, realizowane jest w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENIX 02 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z EFRR; Działanie: FENX.02.04 Adaptacja do zmian klimatu, zapobieganie klęskom i katastrofom

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376497

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.371.58.2025.ASz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej przyczepy ciężarowej niskopodwoziowej typu 2-osiowy tandem o DMC wynoszącej maksymalnie 22T, wyprodukowanej nie wcześniej niż w roku 2025. Fabryczna kompletacja i wyposażenie przyczepy przeznaczone dla krajów europejskich i ruchu prawostronnego. Przyczepa przeznaczona będzie do transportu koparko – ładowarek o masie około 9500kg, ciągników rolniczych o masie około 4500kg oraz przyczep zrywkowych z żurawiem o masie około 2500kg – z wykorzystaniem jako pojazdu ciągnącego samochodu ciężarowego (prędkość powyżej 40km/h) lub ciągnika rolniczego.
2. Oferowana przyczepa musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski i posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję producenta. Przyczepa musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
3. Zamawiający wymaga aby wykonawca zapewnił autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przyczepy niskopodwoziowej. Dostępność serwisu (jego korzystna lokalizacja tj. odległość od miejsca eksploatacji przyczepy: OOW Rozewie, ul. Rozewska 17, 84 – 104 Jastrzębia Góra) jest jednym z kryteriów oceny ofert. Za odległość serwisu od miejsca eksploatacji przyczepy uważa się najkrótszą trasę wyznaczoną z wykorzystaniem mapy google.
5. Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia opisano w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SWZ) oraz Formularzu Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 1.1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198866,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198866,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198866,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUX-TRUCK Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932695377

7.3.3) Ulica: ul. Świętej Katarzyny 10

7.3.4) Miejscowość: Siechnice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-011

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198866,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiotowe zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 14 (czternastu) tygodni od daty zawarcia umowy (98 dni).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.