Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana uszkodzonej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi nad wejściem na pływalnię Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26 a w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sportu Wilanów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147302974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiertnicza, 26a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-952
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: csw@wilanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumsportuwilanow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana uszkodzonej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi nad wejściem na pływalnię Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26 a w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51cc73ff-9d1c-4f2f-b4f4-3f4d6194139e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Art. 305. pkt. 1) Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli:
1) zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14;
Art. 214 ust. 1 pkt. 5) Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
5) ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;
Uzasadnienie faktyczne:
W dniach 8-12 lipca 2024r. nastąpiły intensywne deszcze i w związku z tymi opadami miejscami zaczęły się zawilgocenia na suficie na parterze pływalni, a następnie zaczęła strumieniem ciec woda w środku budynku na holu głównym pływalni CSW przy ul. Wiertniczej 26 a.
Dalsza część uzasadnienia w sekcji IX Ogłoszenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTE.260.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana uszkodzonej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi nad wejściem na pływalnię Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26 a w Warszawie.”
Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje:
1. Prace rozbiórkowo - budowlane
2. Wymiana uszkodzonej instalacji kanalizacji deszczowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do Zaproszenia;
b) Projekt architektoniczny- wykonawczy będący - załącznikiem nr 3 do Zaproszenia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lew – Żywice Krzysztof Lewko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421943380
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowej 7/59
7.3.4) Miejscowość: Łapy
7.3.5) Kod pocztowy: 18-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
uszkodzona instalacja kanalizacji deszczowej na I piętrze na powierzchni tarasu o wymiarach ok 210 m2.
Woda zaczęła lać się nad pomieszczeniem recepcji – kasy w budynku. Sufit podwieszany w wielu miejscach na parterze zaczął ciec i wilgotnieć, a pod sufitem podwieszanym zlokalizowana jest elektryka i zasilenie do systemu ESOK, oraz lampy – oświetlenie zwykłe, i ewakuacyjne oraz czujki p. poz.
W dniu 12 lipca wezwano projektanta i zlecono mu opracowanie w trybie natychmiastowym projektu naprawy tej uszkodzonej instalacji kanalizacji deszczowej, a następnie od 15 lipca postanowiono skontaktować się z kilkoma wykonawcami, którzy na podstawie oględzin uszkodzeń oraz całej instalacji wycenili prace.
Potrzeba natychmiastowego wykonania zamówienia w tym przypadku jest uzasadniona koniecznością uniknięcia negatywnych konsekwencji zaniechania niezwłocznego podjęcia działań.
Woda znajduje się również nad powierzchna tarasu, ale Zamówienie z wolnej ręki dotyczy wyłącznie zakresu zapobieżenia dalszemu zalaniu i ograniczenia lub zapobieżenia skutkom tego zalania. Zamawiający musi to wykonać natychmiast i nie ma czasu na przeprowadzenie procedury konkurencyjnej udzielenia zamówienia publicznego.
Zamawiający nie był w stanie przewidzieć takiej sytuacji. Przez ponad 12 lat nic nie działo się na holu głównym, a opadów intensywnych deszczu było mnóstwo. Zatem wystąpienie tej sytuacji w normalnym toku rzeczy było i jest nieprawdopodobne.
W trakcie przeglądu budowlanego w kwietniu br. ani w latach ubiegłych nie stwierdzono żadnych usterek związanych z tą instalacją kanalizacji deszczowej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa odczynników do badania krwi dla Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Krakowie przy ul. Kazimierza Odnowiciela 2
- Adaptacja i przebudowa budynku na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2025 rok
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu wentylacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Łodzi
- Adaptacja pomieszczeń oraz stajni w Zespole Szkół Rzemiosła w Łodzi
- Rozbudowa mostu JNI 35000760 w ciągu drogi powiatowej nr 2025P w miejscowości Wełna na rzece Wełna
- Zakup i montaż windy zewnętrznej budynku przy ul. Granicznej 63 Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.