Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00380605/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego komunalnego wraz z kompatybilnym osprzętem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG MIESZKANIOWYCH I KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891368891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA 38
1.5.2.) Miejscowość: Głuszyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-340
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zumik@zumik.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zumik.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73e8651f-4b2f-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego komunalnego wraz z kompatybilnym osprzętem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73e8651f-4b2f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380605
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUMiK/ZP-01/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego komunalnego wraz z kompatybilnym osprzętem. Przedmiot zamówienia obejmuję transport ciągnika do siedziby zamawiającego
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji sprzętu usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania.
4. Sposób finasowania – wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
• wkład własny – 1% wartości przedmiotu zamówienia
• okres leasingu 60 miesięcy, w trakcie których zamawiający uiści na rzecz wykonawcy 59 miesięcznych rat leasingowych. Raty leasingowe zostaną ustalone ze zmiennym oprocentowaniem i będą płatne co miesiąc, w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych będącym integralna częścią umowy. Część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1M i podważeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji oferty. Uwaga do kalkulacji oferty, Wykonawca zobowiązany jest przyjąć wskaźnik WIBOR 1M z dnia 4.09.2023 r.
• rata wykupu – 1 %
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396703,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396703,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396703,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "MARPOL" MARIOLA GRUNER z siedzibą przy ul. Oleska 141 B, 45-231
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910136008
7.3.3) Ulica: ul. Legnickiej 48 bud. C-D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUNER MARIOLA "MARPOL" Mariola Gruner
jakie przetargi wygrała firma
GRUNER MARIOLA "MARPOL" Mariola Gruner
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396703,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI GŁUSZYCA
- "Odtworzenie drogi gminnej ul. Górnośląska-Mazurska, zniszczonej wskutek powodzi w dniach 13-15 września 2024 r. na terenie Gminy Głuszyca (II)"
- Odtworzenie infrastruktury drogowej zniszczonej skutek powodzi (...) w ramach zadania "Odtworzenie drogi gminnej (działka nr 115) przy ul. Granicznej w Głuszycy Górnej"
więcej: przetargi GŁUSZYCA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparki obrotowej na podwoziu kołowym
- Usługa dostarczenia, zainstalowania, wdrożenia, uruchomienia, przeprowadzenia szkoleń (finansowana leasingiem operacyjnym) wraz z usługą serwisową zintegrowanego elektronicznego systemu parkingowego.
- Zakup ciągnika wraz z wyposażeniem na potrzeby utrzymania dróg gminnych
- Zakup z dostawą ciągnika rolniczego oraz koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Gminy Przerośl.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.