Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00364169/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i zieleniarskich:
Trójkąt Galona – Reaktywacja, Leśne Podwórko - Młody Las, Psijazne Wrzosy – plac zabaw dla psów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wsie@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.torun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i zieleniarskich:Trójkąt Galona – Reaktywacja, Leśne Podwórko - Młody Las, Psijazne Wrzosy – plac zabaw dla psów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2a6ab10-3fe8-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028946/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.31 Realizacja zadań w formule projektuj i buduj: „Trójkąt Galona - łąka kwietna i parking", „Leśne Podwórko – przestrzeń integracyjna przy Młodym Lesie” „Psijazne Wrzosy – plac zabaw dla psów”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364169
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 104/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 420534,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i zieleniarskich dla następujących zadania: „Trójkąt Galona – Reaktywacja” – dokończenie budowy parkingu i łąki kwietnej w Toruniu;Opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania w zakresie obejmującym w szczególności: budowę parkingu, budowę przyłącza do sieci wodociągowej wraz z systemem nawadniania, odtworzenie zieleni, wprowadzenie dodatkowych nasadzeń krzewów, ustawienie metalowego trejaża obsadzonego pnączami i odmalowanie szczeblin dwóch ławek parkowych z oparciem;
Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
a) projekt budowlany składający się z następujących elementów:
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekt architektoniczno - budowlany,
- projekt techniczny ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego,
- projekt stałej organizacji ruchu,
- opinie, uzgodnienia i inne dokumenty, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679),
b) przedmiar robót,
c) kosztorys inwestorski,
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
2. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania i odbioru robót budowlanych;
3. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych (jeżeli jest wymagane) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania i odbioru robót budowlanych;
4. Kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych i zieleniarskich zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania;
5. Sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych i zieleniarskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 174302,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i zieleniarskich dla następujących zadania: „Leśne Podwórko” - przestrzeń integracyjna przy Młodym Lesie.Opis przedmiotu zamówienia:
1.. Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania w zakresie obejmującym w szczególności: budowę przyłącza wodociągowego odnowienie ogrodzenia od strony zachodniej, zaproponowanie reprezentacyjnego wejścia od strony ul. Krasińskiego, usunięcie betonowej nawierzchni i zużytych elementów małej architektury, budowa utwardzonej alejki i nawierzchni żwirowej na ekokracie, budowa nawierzchni trawiastej na ekokracie na działania kulturalne, montaż solarnych latarni parkowych (led), założenie ogrodu społecznego, urządzenie rabat kwiatowych, posadzenie drzew i montaż elementów małej architektury.
Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
a) projekt budowlany składający się z następujących elementów:
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekt architektoniczno-budowlany,
- projekt techniczny ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego,
- opinie, uzgodnienia i inne dokumenty, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679),
b) przedmiar robót,
c) kosztorys inwestorski,
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
2. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania i odbioru robót budowlanych;
3. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych (jeżeli jest wymagane) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania i odbioru robót budowlanych;
4. Kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych i zieleniarskich zgodnie
z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania;
5. Sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych i zieleniarskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 200352,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla następujących zadania: „Psijazne Wrzosy – plac zabaw dla psów”Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.. Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania w zakresie obejmującym w szczególności: budowę wybiegu/placu zabaw dla psów z ogrodzeniem panelowym i tzw. śluzą przy wejściu, montaż czterech urządzeń zabawowych dla psów i elementów małej architektury w postaci ławki z oparciem, kosza na psie odchody i tablicy z regulaminem.
Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
a) projekt budowlany składający się z następujących elementów:
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekt architektoniczno-budowlany,
- projekt techniczny ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego,
- opinie, uzgodnienia i inne dokumenty, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679),
b) przedmiar robót,
c) kosztorys inwestorski,
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
2. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania i odbioru robót budowlanych;
3. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych (jeżeli jest wymagane) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania i odbioru robót budowlanych;
4. Kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania;
5. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 45880,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270264,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270264,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270264,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rubus Verde Dariusz Malinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792077990
7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej Curie 41 A
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Rubus Verde Dariusz Malinowski
jakie przetargi wygrała firma
Rubus Verde Dariusz Malinowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270264,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246234,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246234,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246234,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rubus Verde Dariusz Malinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792077990
7.3.3) Ulica: Marii Curie Skłodowskiej 41 A
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Rubus Verde Dariusz Malinowski
jakie przetargi wygrała firma
Rubus Verde Dariusz Malinowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246234,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56334,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56334,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56334,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rubus Verde Dariusz Malinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792077990
7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej Curie 41A
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Rubus Verde Dariusz Malinowski
jakie przetargi wygrała firma
Rubus Verde Dariusz Malinowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56334,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Poprawa efektywności energetycznej gminnych budynków mieszkalnych w Toruniu, etap II - budynek wielorodzinny przy ul. Poznańskiej 66 w Toruniu.
- Zakup mebli biurowych z podziałem na 4 części
- Opracowanie dokumentu pn. "Kierunki Promocji Gospodarczej Województwa Kujawsko-Pomorskiego"
- Dostawa leków (II)
- Świadczenie usług serwisowych i konserwacyjnych urządzeń, instalacji klimatyzacyjnych i wentylacji mechanicznej dla jednostek Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Toruniu.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Cieszków
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Modernizacja szatni mokrych wraz z łazienkami ogólnodostępnymi na Pływalni "Pingwin" przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.