Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00381373/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Krauszowie i Krempachach w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Targ
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowy Targ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bulwarowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugnowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowytarg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_nowytarg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Krauszowie i Krempachach w roku szkolnym 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d104191-42cd-451a-b660-fcf78b56b891
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00446567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018313/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Krauszowie i Krempachach w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381373
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPI-ZP.271.1.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór przewoźnika do przewozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Krauszowie w roku szkolnym 2025/2026 oraz odwóz po zajęciach lekcyjnych.Szczegóły zamówienia zawarte są w Załączniku Nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 148148,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór przewoźnika do przewozu uczniów ze Szkoły Podstawowej w Harklowej do Krempach w roku szkolnym 2025/2026 oraz odwóz po zajęciach lekcyjnych.Szczegóły zamówienia zawarte są w Załączniku Nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 194444,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Bronisław Szostak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361042638
7.3.3) Ulica: ul. Wierch Spiski 48
7.3.4) Miejscowość: Bukowina Tatrzańska
7.3.5) Kod pocztowy: 34-530
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Szostak Bronisław - Przewóz osób
jakie przetargi wygrała firma
Szostak Bronisław - Przewóz osób
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162635,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162635,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Bronisław Szostak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361042638
7.3.3) Ulica: ul. Wierch Spiski 48
7.3.4) Miejscowość: Bukowina Tatrzańska
7.3.5) Kod pocztowy: 34-530
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Szostak Bronisław - Przewóz osób
jakie przetargi wygrała firma
Szostak Bronisław - Przewóz osób
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162635,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-26INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa sprzętu specjalistycznego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Modernizację oświetlenia ulicznego na ulicy św. Anny na odcinku od ronda ks. prof. Józefa Tischnera do ulicy Skotnica w Nowym Targu.
- "Rezerwa wyposażenia ratownika (hełm ochronny, kamizelkę ochronną, gogle, komplet masek z filtropochłaniaczami, komplet ubrań ochronnych min. kat. III)" - 20 kpl.
- Robota budowlana- przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej na terenie PSzS im. J. Pawła II Nowy Targ
- "Wyposażenie i uzupełnienie umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego" - 27 kpl. w ramach zakupów OC i OL
- Usługi konsultacyjne w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- transport dzieci do szkół na terenie gminy Podgórzyn w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubinach oraz dzieci z niepełnosprawnością do placówek oświatowych w roku 2026
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich Gminy Rawicz
- "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn w roku szkolnym 2025/2026"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Blachownia do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opiekuna
- " Dowóz dzieci z terenu Gminy Kościerzyna do placówek oświatowych w okresach od 02.01.2026 do 31.12.2028r."
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.