eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzRemont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 1-23 w Grudziądzu - sprawa nr 85/2023



Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 1-23 w Grudziądzu - sprawa nr 85/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 1-23 w Grudziądzu - sprawa nr 85/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8bc21d3-5d34-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416768

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 85/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8181783,57 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299485,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy
ul. Jagiełły 1-23 w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami określonymi w umowie oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym w specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót (STWiORB) oraz dokumentacji projektowej w tym przedmiarze robót (Załącznik nr 1 do SWZ).
Przedmiot zamówienia składa się na dwa elementy:
Element 1 – opracowanie projektu budowlano – wykonawczego na wymianę instalacji odgromowej Element 2 – remont dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej na podstawie opracowanej
i zaakceptowanej dokumentacji projektowej, o której mowa w elemencie nr 1.

Obiekt w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny
z wyłączeniem części tego budynku, gdzie będą wykonywane roboty.
Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie kompleksu, budynku i niezakłóconą możliwość użytkowania budynku i ternu wokół niego.

►Zakres przedmiotu zamówienia:
a) OPRACOWANIE PROJEKTU NA WYMIANĘ INSTALACJI ODGROMOWEJ:
opracowanie projektu na wymianę instalacji odgromowej z należytą starannością w sposób zgodny
z postanowieniami warunków umowy, programem funkcjonalno–użytkowym (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 t.j.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2022.1679)
Warunkiem przystąpienia do realizacji wymiany instalacji odgromowej jest zaakceptowany projekt budowlano – wykonawczy przez Zamawiającego.

b) ROBOTY BUDOWLANE: wymiana uszkodzonych i zawilgoconych elementów drewnianych konstrukcji dachu oraz zabezpieczenie grzybobójcze całej konstrukcji; wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki na dachówkę karpiówkę wraz z wymianą łacenia dachu oraz nabiciem membrany izolacyjnej; wymiana wyłazów dachowych; wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich; roboty murarskie murów ozdobnych; roboty naprawcze wieżyczki obserwacyjnej; wymiana instalacji odgromowej zgodnie z wcześniej wykonanym projektem; wywóz i utylizacja odpadów.

Wykonawca jest zobowiązany do opracowania we własnym zakresie i na swój koszt planu BiOZ (plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z rozporządzeniem ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z dnia 23.06.2003 r. (Dz.U.2003.120.1126), z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) oraz przekazania zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia kierownika robót stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa – ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się użytkowników kompleksu wojskowego w ruchu pieszym oraz samochodowym.

►Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, poręcze, mostki, daszki
i zabezpieczenia na terenie robót, ogrodzeniu etapów robót, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.
►Wykonawca jest zobowiązany do:


1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt);
2) zabezpieczenia budynku przed zniszczeniem, zalaniem i innymi uszkodzeniami;
3) realizacja robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników kompleksu wojskowego
4) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku
i terenu kompleksu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej;
5) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy , odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność
za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.

►Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy.
►Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie.
►Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej
i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność, estetykę i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach.
►Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP.
►Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę.
►Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy
o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2022 r.,
poz. 699 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności.
Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.
2022 r., poz. 699 z późn.zm.).
W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać podwykonawcę wraz z ofertą.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
►Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony
w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru.
Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego
z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy, żeliwny).
Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu.

Wartość złomu zostanie ustalona następująco:
ilość kg złomu stalowego x 0,82 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim);
►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte zakresem przedmiotu umowy - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262522-6 - Roboty murarskie

45261320-3 - Kładzenie rynien

45442100-8 - Roboty malarskie

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego na remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 1-23 w Grudziądzu - sprawa nr 85/2023 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 Ustawy PZP tj. z uwagi na fakt, że w przedmiotowym postepowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.