Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00402276/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
- 2022/BZP 00410795/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-26
- 2022/BZP 00490282/01 - Wynik z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów, w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.4.2.) Miejscowość: Legionowo
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.7.) Numer telefonu: +48227640598
1.4.8.) Numer faksu: +48227640450
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446438
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00402276/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00017829/09/P
Po zmianie:
2022/BZP 00017829/10/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie oraz sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych według obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa, w partiach wynikających ze zgłaszanego zapotrzebowania oraz odbiór tablic wycofanych do kasacji, w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
2. Przewidywane ilości tablic służą do porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany ilościowej między rodzajem tablic rejestracyjnych w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian ilościowych nieprzekraczających 20% wartości umowy.
4. 4. Rodzaj i przewidywane ilości dostawy tablic:
1) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe, dwurzędowe oraz jednorzędowe zmniejszone (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 10 700 kpl.,
2) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe – 900 szt.,
3) tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe – 30 kpl.,
4) tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe – 4 szt.,
5) tablice samochodowe zabytkowe zmniejszone jednorzędowe – 10 kpl.,
6) tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 30 kpl.,
7) tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe, dwurzędowe oraz jednorzędowe zmniejszone – 40 kpl.,
8) tablice samochodowe profesjonalne jednorzędowe i dwurzędowe – 4 kpl.,
9) tablice motocyklowe zwyczajne dwurzędowe (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 900 szt.,
10) tablice motocyklowe indywidualne dwurzędowe (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 6 szt.,
11) tablice motocyklowe tymczasowe dwurzędowe – 7 szt.,
12) tablice motocyklowe profesjonalne dwurzędowe – 2 szt.,
13) tablice motocyklowe zabytkowe dwurzędowe – 10 szt.,
14) tablice motorowerowe zwyczajne dwurzędowe – 240 szt.,
15) tablice motorowerowe tymczasowe dwurzędowe - 4 szt.,
16) tablice motorowerowe profesjonalne dwurzędowe – 2 szt.,
17) tablice motorowerowe zabytkowe dwurzędowe – 10 szt.,
18) wtórniki tablic rejestracyjnych – 120 kpl.,
19) wtórniki tablic rejestracyjnych – 200 szt.,
20) dodatkowa tablica / bagażnik – 300 szt.
5. Płyta tablicy powinna być wykonana z taśmy aluminiowej o grubości 1mm, odpornej na działanie czynników atmosferycznych oraz na warunki występujące w czasie normalnej eksploatacji pojazdu. Powierzchnia czołowa tablicy powinna być pokryta materiałem odblaskowym barwy białej, żółtej, niebieskiej lub zielonej trwale związanym z podłożem, odpornym na uderzenia i zginanie, posiadającym właściwości elastyczne oraz wymagane właściwości odblaskowe i barwowe.
6. Wymagany okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 4 lata. Zaproponowanie w ofercie gwarancji dłuższej niż 4 lata będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ. Zaproponowanie w ofercie terminu gwarancji krótszego niż minimalny będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
7. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do wyznaczonego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
8. Komplety/sztuki tablic rejestracyjnych powinny być zapakowane w koszulkę foliową.
9. Zamawiający w okresie jeden raz w tygodniu przekaże Wykonawcy wycofane tablice rejestracyjne protokołem zdawczo-odbiorczym w celu likwidacji. Wykonawca niezwłocznie zlikwiduje wycofane tablice, uniemożliwiając ponowne użycie, a fakt likwidacji tablic musi zostać udokumentowany protokołem zniszczenia. Sporządzony przez Wykonawcę oryginał protokołu zniszczenia zostanie doręczony Zamawiającemu, do trzech dni roboczych od daty likwidacji wycofanych tablic rejestracyjnych.
10. Odbioru tablic wycofanych do kasacji Wykonawca dokonywać będzie raz w tygodniu z wyznaczonego przez Zamawiającego pomieszczenia w siedzibie w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
11. Wymagany czas dostawy:
1) zamówienia zbiorczego powyżej 1000 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych wynosi 6 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia,
2) zamówienia zbiorczego do 1000 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych wynosi maksymalnie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
- zaproponowanie w ofercie czasu dostawy zamówienia zbiorczego do 1000 kompletów/sztuk w terminie krótszym niż 5 dni roboczych będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ.
3) zamówienia zbiorczego do 50 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych wynosi 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia,
4) zamówienia na wtórniki tablic rejestracyjnych i dodatkowe tablice/bagażniki od poniedziałku do piątku wynosi w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia
- zaproponowanie w ofercie czasu dostawy wtórników tablic rejestracyjnych /dodatkowych tablic rejestracyjnych w czasie krótszym niż 72 godziny będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie oraz sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych według obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa, w partiach wynikających ze zgłaszanego zapotrzebowania oraz odbiór tablic wycofanych do kasacji, w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
2. Przewidywane ilości tablic służą do porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany ilościowej między rodzajem tablic rejestracyjnych w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian ilościowych nieprzekraczających 20% wartości umowy.
4. Rodzaj i przewidywane ilości dostawy tablic:
1) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe, dwurzędowe oraz jednorzędowe zmniejszone (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 10 700 kpl.,
2) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe – 900 szt.,
3) tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe – 30 kpl.,
4) tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe – 4 szt.,
5) tablice samochodowe zabytkowe zmniejszone jednorzędowe – 10 kpl.,
6) tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 30 kpl.,
7) tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe, dwurzędowe oraz jednorzędowe zmniejszone – 40 kpl.,
8) tablice samochodowe profesjonalne jednorzędowe i dwurzędowe – 4 kpl.,
9) tablice motocyklowe zwyczajne dwurzędowe (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 900 szt.,
10) tablice motocyklowe indywidualne dwurzędowe (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 6 szt.,
11) tablice motocyklowe tymczasowe dwurzędowe – 7 szt.,
12) tablice motocyklowe profesjonalne dwurzędowe – 2 szt.,
13) tablice motocyklowe zabytkowe dwurzędowe – 10 szt.,
14) tablice motorowerowe dwurzędowe – 256 szt.,
15) wtórniki tablic rejestracyjnych – 120 kpl.,
16) wtórniki tablic rejestracyjnych – 200 szt.,
17) dodatkowa tablica / bagażnik – 300 szt.
5. Płyta tablicy powinna być wykonana z taśmy aluminiowej o grubości 1mm, odpornej na działanie czynników atmosferycznych oraz na warunki występujące w czasie normalnej eksploatacji pojazdu. Powierzchnia czołowa tablicy powinna być pokryta materiałem odblaskowym barwy białej, żółtej, niebieskiej lub zielonej trwale związanym z podłożem, odpornym na uderzenia i zginanie, posiadającym właściwości elastyczne oraz wymagane właściwości odblaskowe i barwowe.
6. Wymagany okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 4 lata. Zaproponowanie w ofercie gwarancji dłuższej niż 4 lata będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ. Zaproponowanie w ofercie terminu gwarancji krótszego niż minimalny będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
7. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do wyznaczonego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
8. Komplety/sztuki tablic rejestracyjnych powinny być zapakowane w koszulkę foliową.
9. Zamawiający w okresie jeden raz w tygodniu przekaże Wykonawcy wycofane tablice rejestracyjne protokołem zdawczo-odbiorczym w celu likwidacji. Wykonawca niezwłocznie zlikwiduje wycofane tablice, uniemożliwiając ponowne użycie, a fakt likwidacji tablic musi zostać udokumentowany protokołem zniszczenia. Sporządzony przez Wykonawcę oryginał protokołu zniszczenia zostanie doręczony Zamawiającemu, do trzech dni roboczych od daty likwidacji wycofanych tablic rejestracyjnych.
10. Odbioru tablic wycofanych do kasacji Wykonawca dokonywać będzie raz w tygodniu z wyznaczonego przez Zamawiającego pomieszczenia w siedzibie w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
11. Wymagany czas dostawy:
1) zamówienia zbiorczego powyżej 1000 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych wynosi 6 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia,
2) zamówienia zbiorczego do 1000 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych wynosi maksymalnie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
- zaproponowanie w ofercie czasu dostawy zamówienia zbiorczego do 1000 kompletów/sztuk w terminie krótszym niż 5 dni roboczych będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ.
3) zamówienia zbiorczego do 50 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych wynosi 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia,
4) zamówienia na wtórniki tablic rejestracyjnych i dodatkowe tablice/bagażniki od poniedziałku do piątku wynosi w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia
- zaproponowanie w ofercie czasu dostawy wtórników tablic rejestracyjnych /dodatkowych tablic rejestracyjnych w czasie krótszym niż 72 godziny będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-21 11:00
Po zmianie:
2022-11-23 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-21 11:05
Po zmianie:
2022-11-23 11:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-12-20
Po zmianie:
2022-12-22
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Budowa konstrukcji oporowej w drodze powiatowej nr 1817W ul. Dworcowa w gminie Wieliszew"
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 5 w Legionowie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pokoi służbowych w budynku nr 41 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu siedmioosobowego (radiowozu) przystosowanego do przewozu osób nietrzeźwych wraz z oznakowaniem i systemem łączności
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową drogi powiatowej Nr 1801W w Gminie Serock - I Etap na odcinku od km 0+000 do km 1+935
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim "Motylkowy Świat" w Legionowie, w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Legionowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.