Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395198/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie termomodernizacji i podniesienie efektywności kotłowni w obiekcie budowlanym w Wiśle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Prezydenta RP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@prezydent.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-kprp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Administracja publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie termomodernizacji i podniesienie efektywności kotłowni w obiekcie budowlanym w Wiśle2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84cdbc8f-3866-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219151/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja i podniesienie efektywności kotłowni w Zamku Dolnym w Rezydencji Prezydenta RP w Wiśle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA.7/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji i podniesienie efektywności kotłowni w Zamku Dolnym w Rezydencji Prezydenta RP Zamek w Wiśle – Narodowym Zespole Zabytkowym.
1. W zakres robót budowlanych wchodzą między innymi:
Branża architektoniczno-budowlana:
a) Ocieplenie:
dachu w zakresie części poziomych,
ścian i kominów w przestrzenie poddachowej,
b) Remont kotłowni:
naprawa izolacji przeciwwilgociowych ściany w technologii iniekcji krystalicznej,
wykonanie przeciwpożarowego zabezpieczenia istniejących przepustów do wymaganej odporności ogniowej EI 30,
odtworzenie warstw posadzki po montażu instalacji podposadzkowych,
wymiana wykończenia posadzki w postaci płytek gres,
wykonanie malowania.
Branża sanitarna:
wymiana istniejących kotłów wraz z urządzeniami towarzyszącymi na kaskadę dwóch kotłów kondensacyjnych wiszących z kompletnym wyposażeniem,
wymiana zaworów termostatycznych przy grzejnikach.
Branża elektryczna:
wykonanie instalacji elektrycznych kotłowni: oświetleniowej, zasilającej oraz uziemiającej pomieszczenia kotłowni,
wykonanie systemu detekcji gazu kotłowni,
wykonanie instalacji zasilania systemu sterowania elektronicznymi głowicami grzejnikowymi,
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zwanym dalej „OPZ” i jego załącznikami, stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy.
2. W zakres przeglądów konserwacyjno-serwisowych kotłów kondensacyjnych i instalacji w pomieszczeniu kotłowni wchodzą między innymi:
ogólna ocena stanu technicznego urządzeń w kotłowni,
sprawdzenie czy w pomieszczeniu jest odpowiednia i drożna wentylacja,
sprawdzenie szczelności instalacji gazowej oraz czy sprawna jest instalacja wykrywająca nieszczelności instalacji gazowej,
czyszczenie wszystkich podzespołów kotła gazowego m.in. filtr wody, filtr gazu, palniki, wymienniki ciepła,
wymiana uszczelek znajdujących się pod palnikiem i odkurzenie wnętrza kotłów,
pomiar temperatury pracy oraz ciśnienia wody,
kontrola spalin oraz inne czynności, które zaleca producent kotłów, które zostaną wbudowane w kotłowni a ich wykonanie jest wymagane w celu zapewnienia bezpiecznej i ekonomicznej eksploatacji,
przegląd instalacji elektrycznej zasilającej kotły oraz inne urządzenia w kotłowni w tym uziemienia,
przegląd instalacji sterującej zaworami termostatycznymi przy grzejnikach.
Przeglądy konserwacyjno-serwisowe będą przeprowadzane w okresie 7 lat od daty podpisania protokołu końcowego bez uwag, w tym 7 przeglądów eksploatacyjnych przed rozpoczęciem sezonu grzewczego w okresie od sierpnia do września.
Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji, wraz z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie - ETAP II
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Przebudowa budynku biurowego w ramach zadania "Prace remontowo-budowlane wraz z przyłączami, utwardzenie terenu oraz wyposażenie nowej siedziby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wągrowcu"
- ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Zawiszy 6 w Warszawie.
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.