Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00423666/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
- 2025/BZP 00432330/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-19
- 2025/BZP 00437491/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-23
- 2025/BZP 00443365/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-26
- 2025/BZP 00451157/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-01
- 2025/BZP 00518286/01 - Wynik z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu ciężarowego do odbioru odpadów komunalnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "KOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.2.) Oddział zamawiającego: KOMAX
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071007834
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 8
1.4.2.) Miejscowość: Kęty
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-650
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: komax@komax.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komax.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00446287
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00423666
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY zawarte zostały w zał. nr 1.4 do swz:
1. Leasing operacyjny w rozumieniu Ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z opcją wykupu przez Leasingobiorcę za max. 1,0 % (wg oferty Wykonawcy) wartości netto pojazdu wraz z osprzętem + VAT po zakończeniu umowy leasingu.
2. Dostawa fabrycznie nowego pojazdu opisanego w załączniku nr 1.7 do swz do siedziby Leasingobiorcy, wszystkie koszty związane z realizacją dostawy przedmiotu zamówienia (koszty dostawy, transportu itp.) ponosi Wykonawca.
3. Zapewnienie finansowania w formie leasingu operacyjnego na poniższych zasadach:
a. opłata wstępna 10 %,
b. zmienna stopa procentowa – 47 rat leasingowych, płatnych zgodnie z harmonogramem płatności, który będzie stanowił załącznik do umowy leasingowej,
c. wykup pojazdu za max. 1,00 % wartości netto urządzenia + VAT (wg oferty wykonawcy).
d. Wysokość rat leasingowych będzie ustalana za każdy okres rozliczeniowy na podstawie stawki WIBOR 1M średni z miesiąca poprzedzającego wystawienie faktury.
e. Raty malejące to raty w których część kapitałowa jest stała, a maleje część spłacanych odsetek.
4. Umowa zostanie zawarta na wzorze przedstawionym przez Wykonawcę
z uwzględnieniem postanowień zawartych w swz oraz niniejszych IPU.
5. Podmiot któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne przedstawi harmonogram spłat, przy czym rata leasingowa w harmonogramie powinna być rozbita na wartość raty kapitałowej i raty odsetkowej oraz podatek VAT.
6. Jako dzień zapłaty Zamawiający i Wykonawca uznają datę wpływu na konto Wykonawcy.
7. Termin dostawy przedmiotu leasingu: wg oferty wykonawcy termin dostawy to max. 8 tygodni.
8. Dostawa przedmiotu zamówienia oraz szkolenie pracowników przez przedstawicieli Wykonawcy, dokonane przed odbiorem protokolarnym przedmiotu zamówienia.
9. Odbiór pojazdu nastąpi protokolarnie, po sprawdzeniu przez Zamawiającego stanu technicznego i zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w swz.
10. Strony ustanawiają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w formie kar umownych.
11. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
a. za opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu umowy w wysokości 1,0 % ceny brutto całości przedmiotu zamówienia, za każdy dzień opóźnienia;
b. za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie rękojmi, gwarancji w wysokości 1,0 % ceny brutto całości przedmiotu zamówienia, za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad;
12. Jeżeli kary umowne nie pokryją poniesionej szkody, Strony niniejszej umowy zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach określonych w art. 471 K.C. do wysokości poniesionej szkody.
13. Zapłata rat leasingowych i kwoty wykupu Przedmiotu leasingu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu.
14. Rata leasingowa powinna zawierać w sobie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, transportu do miejsca przeznaczenia, szkolenie pracowników itp. – w części kapitałowej.
15. Ubezpieczenie przedmiotu leasingu w ramach pakietu Finansującego.
16. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat dodatkowych związanych z jakąkolwiek czynnością administracyjną związaną z udzieleniem leasingu (...).
18. Po zakończeniu trwania umowy leasingowej, w terminie 30 dni od daty wymagalności ostatniej raty leasingowej,
zamawiający będzie miał prawo dokonania wykupu przedmiotu leasingu za cenę równą jego wartości końcowej (na podstawie wystawionej faktury) pod warunkiem spłacenia przez zamawiającego wszelkich zaległych należności
wynikających z umowy leasingu.
Po zmianie:
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY zawarte zostały w zał. nr 1.4 do swz:
1. Leasing operacyjny w rozumieniu Ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z opcją wykupu przez Leasingobiorcę za max. 1,0 % (wg oferty Wykonawcy) wartości netto pojazdu wraz z osprzętem + VAT po zakończeniu umowy leasingu.
2. Dostawa fabrycznie nowego pojazdu opisanego w załączniku nr 1.7 do swz do siedziby Leasingobiorcy, wszystkie koszty związane z realizacją dostawy przedmiotu zamówienia (koszty dostawy, transportu itp.) ponosi Wykonawca.
3. Zapewnienie finansowania w formie leasingu operacyjnego na poniższych zasadach:
a. opłata wstępna 10 %,
b. zmienna stopa procentowa – 47 rat leasingowych, płatnych zgodnie z harmonogramem płatności, który będzie stanowił załącznik do umowy leasingowej,
c. wykup pojazdu za max. 1,00 % wartości netto urządzenia + VAT (wg oferty wykonawcy).
d. Wysokość rat leasingowych będzie ustalana za każdy okres rozliczeniowy na podstawie stawki WIBOR 1M :
Zamawiający ustala, iż faktury za /czynsze/raty leasingowe winny być wystawiane w oparciu o WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego dzień wystawienia faktury.
e. Raty malejące to raty w których część kapitałowa jest stała, a maleje część spłacanych odsetek.
4. Umowa zostanie zawarta na wzorze przedstawionym przez Wykonawcę
z uwzględnieniem postanowień zawartych w swz oraz niniejszych IPU.
5. Podmiot któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne przedstawi harmonogram spłat, przy czym rata leasingowa w harmonogramie powinna być rozbita na wartość raty kapitałowej i raty odsetkowej oraz podatek VAT.
6. Jako dzień zapłaty Zamawiający i Wykonawca uznają datę wpływu na konto Wykonawcy.
7. Termin dostawy przedmiotu leasingu: wg oferty wykonawcy termin dostawy to max. 8 tygodni.
8. Dostawa przedmiotu zamówienia oraz szkolenie pracowników przez przedstawicieli Wykonawcy, dokonane przed odbiorem protokolarnym przedmiotu zamówienia.
9. Odbiór pojazdu nastąpi protokolarnie, po sprawdzeniu przez Zamawiającego stanu technicznego i zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w swz.
10. Strony ustanawiają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w formie kar umownych.
11. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
a. za opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu umowy w wysokości 1,0 % ceny brutto całości przedmiotu zamówienia, za każdy dzień opóźnienia;
b. za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie rękojmi, gwarancji w wysokości 1,0 % ceny brutto całości przedmiotu zamówienia, za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad;
12. Jeżeli kary umowne nie pokryją poniesionej szkody, Strony niniejszej umowy zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach określonych w art. 471 K.C. do wysokości poniesionej szkody.
13. Zapłata rat leasingowych i kwoty wykupu Przedmiotu leasingu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu.
14. Rata leasingowa powinna zawierać w sobie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, transportu do miejsca przeznaczenia, szkolenie pracowników itp. – w części kapitałowej.
15. Ubezpieczenie przedmiotu leasingu w ramach pakietu Finansującego.
16. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat dodatkowych związanych z jakąkolwiek czynnością administracyjną związaną z udzieleniem leasingu (...).
18. Po zakończeniu trwania umowy leasingowej, w terminie 30 dni od daty wymagalności ostatniej raty leasingowej,
zamawiający będzie miał prawo dokonania wykupu przedmiotu leasingu za cenę równą jego wartości końcowej (na podstawie wystawionej faktury) pod warunkiem spłacenia przez zamawiającego wszelkich zaległych należności
wynikających z umowy leasingu.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający wymaga ostatecznie, by jako podstawę kalkulacyjna dla wszystkich Wykonawców przyjąć WIBOR 1 M z dnia 26.09.2025r.
Zamawiający ustala, iż faktury za /czynsze/raty leasingowe winny być wystawiane w oparciu o WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego dzień wystawienia faktury.
Koszt podatku od środków transportowych po stronie Zamawiającego.
Podatek w pierwszym roku winien być wliczony w koszt oferty, natomiast w 2, 3 i 4 roku powinien zostać doliczony dodatkowo do raty leasingowej zgodnie z aktualną na ten czas taryfą.
Wykonawca rokrocznie po otrzymaniu informacji o wysokości ww. podatku od środków transportowych przedstawi taka pisemną informację zamawiającemu wraz z wyliczeniem kwotowym dopłaty do raty leasingowej.
INNE PRZETARGI Z KĘT
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy SP nr 2 ul. Wyspiańskiego 1 w Kętach wraz z zagospodarowaniem i infrastrukturą
- Zakup i dostawa czterech syren alarmowych z możliwością nadawania komunikatów głosowych, w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Doświetlenie miejsc niebezpiecznych w sołectwie Bielany, Łęki i Malec
więcej: przetargi w Kętach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanych pojazdów ciężarowych
- ZAKUP UŻYWANEGO POJAZDU CIĘŻAROWEGO DO WYWOZU ODPADÓW - ŚMIECIARKA JEDNOKOMOROWA
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego 4x2 typu hakowiec dla EkoNysa Sp. z o.o. w Nysie
- Zakup samochodu ciężarowego w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach
- Dostawa samochodu dostawczego do 18t z urządzeniem hakowym, z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego (powtórzone)
- Dostawa śmieciarki dwukomorowej
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





