Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00276208/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
- 2025/BZP 00277764/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-13
- 2025/BZP 00293424/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-25
- 2025/BZP 00296733/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-27
- 2025/BZP 00305015/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-02
- 2025/BZP 00316067/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-09
- 2025/BZP 00324744/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-14
- 2025/BZP 00334891/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-18
- 2025/BZP 00344570/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-24
- 2025/BZP 00346500/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nadbudowa nowego pawilonu ŚCChP z przeznaczeniem na "Ambulatoryjny
i Dzienny Ośrodek Kompleksowej Diagnostyki Raka Płuca"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. św. Rafała w Czerwonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296213
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerwona Góra 10
1.5.2.) Miejscowość: Chęciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czerwonagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadbudowa nowego pawilonu ŚCChP z przeznaczeniem na "Ambulatoryjnyi Dzienny Ośrodek Kompleksowej Diagnostyki Raka Płuca"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6709c6d-863c-4164-b321-9c9b2ae85b7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00176736/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Nadbudowa nowego pawilonu ŚCChP z przeznaczeniem na „Ambulatoryjny i Dzienny Ośrodek Kompleksowej Diagnostyki Raka Płuca"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postępowanie jest prowadzone w ramach naboru niekonkurencyjnego o dofinansowanie w ramach Działania 5.3 Infrastruktura zdrowotna Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla rozwoju społecznego programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, pn. ,, Ambulatoryjny i Dzienny Ośrodek Kompleksowej Diagnostyki Raka Płuca’’2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276208
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-0300-A-2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie polega na nadbudowie nowego pawilonu ŚCChP z przeznaczeniem na "Ambulatoryjny i Dzienny Ośrodek Kompleksowej Diagnostyki Raka Płuca" w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Rafała w Czerwonej Górze tj.:
1.1. Opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej w tym:
- budowlanej i technicznej,
- uzyskaniu wymaganych decyzji/zgłoszeń administracyjnych, uzgodnień w tym osłon stałych dla pracowni RTG i TK,
- dokumentacji wykonawczej wszystkich branż,
1.2. Wykonaniu robót rozbiórkowych koniecznych elementów;
1.3. Wykonaniu robót budowlanych w oparciu o opracowane dokumentacje projektowe w tym:
- wykonanie robót budowlano – adaptacyjnych,
- wykonanie robót instalacyjnych – sanitarnych,
- wykonanie robót instalacyjnych – elektrycznych,
1.4. Opracowaniu dokumentacji powykonawczej , w tym pomiarów dozymetrycznych po zamontowaniu urządzeń RTG i TK;
1.5. Uzyskaniu wymaganych decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla zadania;
1.6. Dostawie i montażu wyposażenia socjalno – biurowego i drobnego medycznego.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- załącznik od nr 10 do SWZ – „Program Funkcjonalno-Użytkowy (10a) wraz z załącznikami (10b)”.
3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39290000-1 - Wyposażenie różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14577021,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17849067,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14577021,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZĘSTOBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732936293
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót budowlanych i instalacyjnych - na etapie składania oferty nazwy podwykonawców nie są znane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14577021,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CHĘCINY
- Projekt tranzytu ścieków Gościniec- Polichno- Skiby i sieci kanalizacyjnej przyległych miejscowości.
- " Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Chęcinach w roku 2026"
- Zapewnienie tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Chęciny na rok 2026
- Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Chęciny
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Internacie Powiatowego Zespołu Szkół w Chęcinach
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego dla terenu Gminy i Miasta Chęciny.
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont świetlicy wiejskiej w Turzu"
- Remont budynku przy ul. Więckowskiego 20 we Wrocławiu w zakresie: remontu klatki schodowej z likwidacją WC, likwidacją instalacji gazowej, wydzielenia łazienek w lokalach, robót wentylacyjnych.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie".
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





