Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00296141/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
- 2025/BZP 00307699/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-03
- 2025/BZP 00315098/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Rewaloryzacja, konserwacja i rozszerzenie publicznych funkcji Muzeum Zamek w Dębnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Ziemi Tarnowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850012309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rynek@muzeum.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0917c81-8b22-4996-8db5-4c67375ba8601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Rewaloryzacja, konserwacja i rozszerzenie publicznych funkcji Muzeum Zamek w Dębnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0917c81-8b22-4996-8db5-4c67375ba860
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056853/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego w ramach zadania "Rewaloryzacja, konserwacja i rozszerzenie publicznych funkcji - Muzeum Zamek w Dębnie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296141
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AD-271-1-2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego podczas realizacji zadania inwestycyjnego.
Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ
2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ)
3. Przedmiot zamówienia będzie wykonany do 31.05.2028 r.
Wskazanie daty dziennej jest uzasadnione koniecznością zakończenia i rozliczenia Projektu w okresie kwalifikowania wydatków.
Termin realizacji przedmiotu umowy jest uzależniony od wykonania zakresu rzeczowego inwestycji nad którymi ma być on prowadzony.
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na roboty budowlane objęte przedmiotem niniejszej umowy w październiku / listopadzie 2025 r.
Wskazane terminy są terminami orientacyjnymi, uzależnionymi od dat zawarcia umowy na realizacji robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 810570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPDV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363712469
7.3.3) Ulica: ul. Kamienna 2-4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-001
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 810570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-05-31INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zabezpieczenie logistyczne Gminy Tarnów - dostawa agregatów prądotwórczych
- Dostawa 3 zestawów defibrylatorów transportowych
- Dzierżawa glukometrów wraz z dostawami kompatybilnych testów paskowych do pomiaru stężenia glukozy w krwi oraz płynów kontrolnych
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach - I półrocze 2026
- Dostawa specjalistycznego drona dostawczego wraz z osprzętem w ramach zadania: "Zakup specjalistycznego drona dostawczego wraz z niezbędnym wyposażeniem i ubezpieczeniem,..."
- Doposażenie jednostek OSP z terenu Gminy
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania "WPF (UE) Technologie przyszłości - utworzenie nowoczesnych pracowni w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego"
- Adaptacja budynku przy ul. Siemińskiego 6 w Gliwicach wraz z budynkiem pomocniczym na nową siedzibę GODS - Inżynier Kontraktu
- Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Ledóchowskiego w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Dmowskiego 47.
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej ul. Partyzantów.
- Prowadzenie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa chodnika przy ul. Przemysłowej w Tłuszczu na odcinku od ul. Zakrzewie do ul. Długiej, gm. Tłuszcz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





